Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tent allergie jaar 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    tent allergie jaar 2

    Korting op 420shop
    na een jaar vol ellende. dacht ik bij mezelf ik haal mijn tent weer onder het stof uit en ga het nog eens proberen. tent staat 2dagen en mijn stem begint weer wat schor/hees aan te voelen.
    denk dat ik toch allergisch ben aan iets van stof in die tent.
    nu ga ik gewoon pot in de kelder met lamp daar aan zonder tent.

    #2
    Echt raar man ! Zeer jammer ook.
    de oplossing kan een Bonanza kast zijn ? Deze zijn wel redelijk prijzig maar soms vind je ze tweedehands.

    succes met je kweek

    Comment


      #3
      Zeer eigenaardig idd, kan wel zijn dat je er allergisch aan bent, als je het ziet zitten zou je eventueel bij de dokter een huidprik test laten afnemen of eens bellen en de symptomen aankaarten , heb je de tent al eens ontsmet met dettol? kan ook zijn dat er een schimmel inzit ofzo die sporen verspreid in de lucht die je dan weer inademend en die irritatie kunnen veroorzaken. Veel geluk iig.
      Geduld is een schone deugd.
      Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical

      Comment


        #4
        Riagg helpt
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          ja zeer jammer. alles was inorde ik heb maanden geen last gehad van mijn stem. mijn tent staat 2 dagen en plots krijg ik weer post nasal drip, schorheid,heesheid. heb nu alles weer opgeruimd en zulleb kijken in een paar dagen.
          vindt het echt jammer.
          lijkt soms dat ik het krijg van de potgrond of led verlichting. pfffff

          Comment

          Bezig...
          X