Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp in kiezen van de juiste LED

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp in kiezen van de juiste LED

    Korting op 420shop
    Hallo,

    ik heb een LED van 330 watt op het oog, Hortilight Scrogmaster 800. Maar het is toch een “matig hoge” investering om misschien teleurgesteld achter te blijven. Na veel kijken en vergelijken blijkt die toch de beste te zijn qua wattage en effectief rendement. 120cm x 120 cm belicht deze. Maar ik heb geen ervaring met LED en misschien is er een betere keuze voor minder/iets meer geld?

    Alvast bedankt
    Last edited by Sativied; 2 April 2022, 20:11. Reden: stoned
    Keep it simple and don’t invent with your mouth.

    #2
    Ziet er aardig uit. 330 w voor 120x120 is wel. Pfoeh.

    Vroeger hing je daar nog een kilowat hps in .
    Misschien iets overdreven van de verkoper.

    Je kunt ff kijken naar de mars hydro fc(e) serie.
    Redelijk vergelijkbaar.

    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Bedankt voor jouw antwoord, ik zal dan nog wel even bij de hps blijven en mijn geld bewaren. De juiste LED waar ik me 100% betrouwd mee voel is nog niet gevonden, hoewel ik al wel mooie resultaten zag. Toch nog even de kat uit de boom kijken.

      Keep it simple and don’t invent with your mouth.

      Comment


        #4
        Je hebt 0 ervaring dus kun je nog niet echt met eentje 100% betrouwd zijn veronderstel ik wat dat ook mag zijn

        Ken er ook geen reet van maar sinds je voor een scrogmaster gaat zal dat mss om als heer en meester te kunnen scroggenc, dan zag ik hier een goeie ledlampalternatief van onze jampikker geloof ik

        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


        • Rietslang
          Rietslang commented