Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advies nodig voor kweekbakken van de juiste afmeting met beperkte ruimte beschikbaar.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ik ben er uit, dankzij jullie hulp!

    Ik heb er voor gekozen om kleinere potten te nemen dan ik eerst in gedachten had, namelijk 4 potten à 18 liter. 4 x 18 liter is altijd nog meer dan de 2 x 22 liter die ik vorige ronde gebruikte (wat uiteindelijk maar 1 x 22 liter was omdat ik één plant verwijderd had).
    Ik ben van plan om 4 planten te kweken en die wat korter te houden dan die ene plant van de vorige ronde. Dat kan ik doen door een iets kortere groei periode en natuurlijk ook wat toppen knippen en buigen.
    Ik heb ook alvast een fles met Plagron algo bloom gekocht, ik denk (hoop) dat ik met 18 liter grond per plant en wat bloei voeding een paar leuke plantjes kan kweken.

    De schotels die ik er bij gekocht hebben waren een klein beetje te groot, dus die heb ik behandeld met de haakse slijper:

    IMG_0516.jpg

    Nu past het precies:

    IMG_0517.jpg

    Ziet er niet slecht uit al zeg ik het zelf:

    IMG_0519.jpg

    Even wachten tot de jongens van de bouw weg zijn uit mijn huis en dan start ik de volgende ronde. De verwachting is over een week of 3.

    Hartelijk bedankt voor alle adviezen.
    Attached Files

    Comment

    Bezig...
    X