Lumatek ats200 vs. Mars hydro fc e3000

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ketelhuis
    Advanced Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2019
    • 1014

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Martin1970

    In jouw beleving dan. Maar niet in het eggie
    Hoe kan jij dat nou weten , jij hebt geen van beide en waarschijnlijk nog nooit een ledlamp gehad überhaupt.
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment

    • Martin1970
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2023
      • 111

      #32

      Comment

      • Skanti
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2022
        • 150

        #33
        I'll just leave this here.

        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment

        • Martin1970
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2023
          • 111

          #34
          Maar goed, je bent blij met jouw Lumatek lampjes maar had liever de Mars Hydro gehad. Draai je nou in zo'n G-tools kast?

          Comment


          • PH donner
            PH donner commented
            Editing a comment
            Wat draai jij dan eigenlijk? Shag ?

          • Ketelhuis
            Ketelhuis commented
            Editing a comment
            tis dat ik voor een hele mooie prijs 1 lumatek kon overkopen van atmosphere en vervolgens een 2e in korting kon kopen, anders waren het 2 FC-3000 geworden, die hebben namelijk een kleiner armatuur dan de fc-e3000 en dan zouden er wel 2 in me kast passen.

            en ja, tis g-tools kast.
        • Kunichika
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2019
          • 1890

          #35
          Ik kan nog een bepaalde ex-coffeeshophouder die gast heette ook Martin. Die hebben ze eens ontvoerd en zijn vinger afgehakt, daarna achter in zijn Jagg opgesloten. Zal deze pauper wel niet zijn, maar vond het leuk om even te vermeldden. In mijn best bekeken draadje tot nu toe!!

          Comment

          • Martin1970
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2023
            • 111

            #36
            en van die ontvoerders heb je nooit meer wat gehoord

            Comment


            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Ik was niet de de intellectuele dader dus, geen idee!! Ik snap je zin overigens wel hoor 😉
          • Martin1970
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2023
            • 111

            #37
            Ketelhuis. wat is de afmeting van de G-tools? Tip: doe om de dag in de veg.fase de potten omwisselen onderling en maak 1 of 2 ventilatie gaten erbij.
            En wat draai je in die kast met de 2 lampen

            Comment


            • Ketelhuis
              Ketelhuis commented
              Editing a comment
              Als je mijn verslag zou lezen weet je dat ik al 4 extra gaten heb gemaakt afm. zijn welbekend en volgens remco moet ik minimaal 800 gram draaien deze ronde anders mag ik niet meer meespelen.

            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Pot verwijt de ketel, whahahahh. Dikke kweek toch van Ketelhuis?
          Bezig...