Ik ben lekker aan het bouwen. Ik heb een ruimte van een kleine 2x3 gemaakt. Helemaal luchtdicht en heb het e.e.a. aangeschaft. Netjes een plank via metaal aan het plafond gemaakt, volgens mijn vriend is dat trillingsvrij, alleen hebben we het direct buiten het hok gemaakt. Ik dacht logisch gezien dat je eerst de ventilator neer zou moeten zetten en daaraan de koolstoffilter, maar ineens begon ik te twijfelen en zie het overal andersom.
Ik heb nu dus eerst een softbox staan en daarna een plank voor mijn filter. Kan dit? Of moet ik dit omdraaien en een kast om de filter bouwen, zodat de lucht in die kast komt en vervolgens door de filter door de ven getrokken wordt? Of moet de filter zelfs binnen in het hok hangen, wat niet zo fijn zou zijn, want het is maar een krappe 2 mtr hoog, dus ik kan hem niet boven lampen hangen...
Alvast bedankt voor jullie tijd
Ik heb nu dus eerst een softbox staan en daarna een plank voor mijn filter. Kan dit? Of moet ik dit omdraaien en een kast om de filter bouwen, zodat de lucht in die kast komt en vervolgens door de filter door de ven getrokken wordt? Of moet de filter zelfs binnen in het hok hangen, wat niet zo fijn zou zijn, want het is maar een krappe 2 mtr hoog, dus ik kan hem niet boven lampen hangen...
Alvast bedankt voor jullie tijd
Comment