Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In de bloei onder de zonnebank?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    In de bloei onder de zonnebank?

    Korting op 420shop
    kan je je planten in de bloei onder de zonnebank zetten? We hebben een zonnebank die alleen van boven licht geeft.

    #2
    Re: In de bloei onder de zonnebank?

    ik durf het niet zeker te zeggen maar ik denk van niet. ik denk dat het spectrum niet goed is al heet het wel (zon) licht. maar als dat het ei van columbus was had je dat vast meer gezien hier onder de tl kwekers.

    maar nogmaals ik ben er ook niet zeker van.

    Comment


      #3
      Re: In de bloei onder de zonnebank?

      Misschien kan je het eens uittesten en er een kweekverslag over schrijven? Dan leren we er nog iets van en moest het echt werken krijgt de zonnebank branche misschien weer een boost!

      Comment


        #4
        Re: In de bloei onder de zonnebank?

        haha, ja ik kijk wel even, maar ik wil namelijk de planten laten groeien onder TL maar ook laten bloeien onder TL maar dat werkt niet goed hoorde ik. En als je wel een goede oogst wil moet je persee Natrium maar dat is nogal duur.

        Comment


          #5
          Re: In de bloei onder de zonnebank?

          daar in tegen is een zonnebank de zelfde tijd laten branden ook niet goedkoop lijkt mij

          Comment


            #6
            Re: In de bloei onder de zonnebank?

            nee dat klopt, maar de zonnebank heb ik al en die lampen nog niet.

            Grtz toine

            Comment


              #7
              Re: In de bloei onder de zonnebank?

              passen gewone TL lampen dan niet in een zonnebank ?
              Ik heb er nooit bij stilgestaan maar de afmetingen van die lampen zien er toch hetzelfde uit ? En dan heb je meteen al een ventilatie voor aanvoer van verse lucht ?

              Comment


                #8
                Re: In de bloei onder de zonnebank?

                hangt er volgens mij vanaf, je hebt ook van die hele grote zonnehemels denk niet dat daar normale tl's voor te krijgen zijn. en volgens mij zijn die lampen ook een stuk dikker als normale. ik ben benieuwd

                Comment


                  #9
                  Re: In de bloei onder de zonnebank?

                  ik denk trouwens wel dat een zonnebank ongeveer het spectrum van de zon heeft , want van een tl lamp wordt je niet bruin dus dan moet het wel enigzins de zon nabootsen

                  Comment


                    #10
                    Re: In de bloei onder de zonnebank?

                    das waar maar ik denk dat een zonnebank te veel straling geeft, je mag immers zelf ook niet langer dan 20min onder zo'n bank.

                    Comment


                      #11
                      Re: In de bloei onder de zonnebank?

                      geeft da licht niet te UV stralen af, is toch ook schadelijk voor de mens als je er te lang onder licht?
                      Denk dat de stralingen niet goed zijn. Maar wie ben ik proberen die handel
                      heb da gevonden op het net:


                      Hoe werkt een zonnebank?
                      Een zonnebank werkt met lampen en UV-straling (UV = ultraviolet). De UV-straling zorgt voor de verkleuring van de huid, oftewel het bruin worden. Het aantal lampen per zonnebank is verschillend en staat vermeld in de specificaties van de betreffende zonnebank. Op een zonnebank is de blootstelling aan UV-straling goed te doseren. De lampen van de zonnebank zenden UV-straling uit die niet onderdoet voor de straling van de echte zon. Bovendien is de zontijd in te stellen zodat je nooit meer straling krijgt dan gewenst is.

                      Greet

                      Comment


                        #12
                        Re: In de bloei onder de zonnebank?

                        Of het geschikt is weet ik niet. Het is wel ontzettend dom (vind ik), kan je beter 'n kastje bouwen en daar wat (kleinere) TL'tjes inzetten. Duur grapje, kweken onder 'n zonnenbank.
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #13
                          Re: In de bloei onder de zonnebank?

                          ik denk inderdaad dat het misschien te veel zonlicht is maar misschien werkt het slecht possitief dat je mega vette buds aan je plant krijgt , wie weet ?

                          Comment


                            #14
                            Re: In de bloei onder de zonnebank?

                            Ik denk dat je met die kosten allemaal beter 'n goede HPS kan aanschaffen.
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #15
                              denk ook wel dat het duurder uitslaat dan hps
                              maar inderdaad mischien worden het grotere buds

                              Comment

                              Bezig...
                              X