Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met de G-kit kweektent(kast)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Iemand ervaring met de G-kit kweektent(kast)

    Korting op 420shop
    Hoi, ik vaporise al geruime tijd wietjes, nu met invoering van de helse Wietpas ben ik genoodzaakt om zelf te kweken, maar onervaren qua
    "tuinieren" en zijnde onhandig, moet ik een zo practisch mogelijke oplossing vinden om zelf te kweken

    Intussen al vele interessante artikels gelezen over kweektenten, en voorlopig gaat m'n persoonlijke voorkeur uit naar de G-kit (complete kweekkast).
    Maar tot op heden vind ik weinig reacties over deze set.

    Heeft iemand ervaring met deze formule : http://www.g-tools.nl/ned/homened.html
    Het is niet direct de goedkoopste formule, maar ziet er precies niet slecht uit en makkelijk monteerbaar...

    Ik wacht op jullie reactie... Het vermogen van 250 watt is misschien al wat te weinig ...

    #2
    Re: Iemand ervaring met de G-kit kweektent(kast)

    probeer gewoon nu nog met autoflowers wat oogst binnen te trekken,en bouw na de zomer een mooie brandveilige kweekkast van gipsplaat,kost niet veel en is wel veilig

    Comment


      #3
      Re: Iemand ervaring met de G-kit kweektent(kast)

      Is het te laat om nu nog te beginnen in kweekkast?

      Comment


        #4
        Re: Iemand ervaring met de G-kit kweektent(kast)

        550 euro is wel een berg geld, niet zo gek dat daar weinig gebruikerservaringen mee zijn denk ik.

        Voor dat geld kan je met gemak zelf een kast maken die er misschien niet even mooi uitziet, maar wel even goed presteerd
        En zelf een kast maken is echt geen rocket-science, dat moet wel lukken.
        Desnoods kan je hier om wat ideeen vragen, we willen je best helpen.
        Imo, die 550 piek kan je veel gunstiger besteden.
        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

        Comment


          #5
          Re: Iemand ervaring met de G-kit kweektent(kast)

          En is de 250watt voldoende in een kast met dergerlijke oppervlakte?

          Comment


            #6
            Re: Iemand ervaring met de G-kit kweektent(kast)

            T is n 250 kit dus 250 zal wel snor zitten.

            smookse

            Comment


              #7
              Re: Iemand ervaring met de G-kit kweektent(kast)

              is inderdaad 250 watt kit, maar vaak lees je dat de standaardmaterialen in zo'n complete kit niet voldoende zijn... Maar wens geen grotere kast te plaatsen!
              Misschien dat ik er wel een zwaardere lamp in kan steken.
              Maar er is hier precies niemand die de G-kit kent ....

              Comment


                #8
                Re: Iemand ervaring met de G-kit kweektent(kast)

                Mathijs heeft een Bonanza, ik een ouderwetse G-kit Dan wel een 600 watt.

                Hier mijn verslag ervan: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Woestijn-Weed

                Suc6 met de aankoop.

                Comment


                  #9
                  Re: Iemand ervaring met de G-kit kweektent(kast)

                  @Weedjewel: bedankt voor de reactie, heb je verslag volledig gelezen, klinkt allemaal wel ingewikkeld. Weet zelfs verschil tussen vrouwelijke en mannelijke plantjes niet...
                  Is Mathijs content van de Bonanza? Heeft hij de kast zelf samengesteld of is het standaardmateriaal van de kast zelf?

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Iemand ervaring met de G-kit kweektent(kast)

                      Ja, ik ben er content mee, de mijne is in de hoogte uitgebreid omdat ik op hydrocultuur draai erin.
                      Zie hier: https://www.nomercysupply.nl/phpBB3/...p?f=111&t=2306
                      Ik zou als ik jou was wel een maatje groter nemen dan de kleinste. Dan heb je wat meer plek.
                      Als dat meer opbrengt dan je zelf oprookt, geen probleem, dan hoef je ook niet continu te kweken.

                      Ik denk dat de g-tools kast het beste product is wanneer je binnenshuis wilt kweken zonder daarmee je huis schade te berokkenen of onveilige situaties wilt mijden.
                      Zo'n kast is vele malen degelijker dan een tent namelijk.

                      Je kunt ook zelf iets bouwen, maar wanneer je een kant en klaar product wilt aanschaffen dat je in een avondje in elkaar zet, is dit zeker een aanrader.
                      Als je normaal je wiet in de shop haalde, verdien je de kast vanzelf terug natuurlijk.

                      Comment


                        #12
                        Re: Iemand ervaring met de G-kit kweektent(kast)

                        Zo'n kast is zeker degelijk vergeleken met een tent, zowel in letterlijke als figuurlijke zin.
                        Maar wel voor de hoofdprijs.
                        En inderdaad, kant en klare standaardkasten/tenten voldoen niet in elke situatie.

                        Zoals je zelf al aangeeft ken je het verschil niet tussen mannen en vrouwen.
                        Met zulke geringe kennis zou ik me eerst verdiepen en niet meteen geld gaan lopen stukgooien.
                        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                        Comment


                          #13
                          Re: Iemand ervaring met de G-kit kweektent(kast)

                          Klopt, alle begin is moeilijk. En je kan inderdaad uren en uren lezen, maar het is de praktijk die het'em doet.
                          Je kan toch online enkel vrouwelijke zaadjes kopen dacht ik ... of is dit weer een of andere verkooptruck!

                          @Mathijs: heb jij iets vervangen aan je kast wat betreft ventilatie of lampen, of voldoet het standaardmateriaal van de G-kit?

                          Comment


                            #14
                            Re: Iemand ervaring met de G-kit kweektent(kast)

                            Hoi The Dice, lampen moet je zoieso ieder jaar vervangen, net als je filter . Maar die dingen dien je altijd te vervangen of je nu een kast,tent, of hok hebt.

                            Comment


                              #15
                              Re: Iemand ervaring met de G-kit kweektent(kast)

                              Oorspronkelijk geplaatst door TheDice View Post
                              Klopt, alle begin is moeilijk. En je kan inderdaad uren en uren lezen, maar het is de praktijk die het'em doet.
                              Denk dat niemand er slechter op is geworden door 'uren' te lezen.
                              Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                              Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                              Comment

                              Bezig...
                              X