Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekruimte - €600 +- startbudget

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweekruimte - €600 +- startbudget

Korting op 420shop
    Hallo, forumleden.

Ik stel jullie mijn eigen ideeën en vragen, omdat ik toch prefereer om wat 'persoonlijke' hulp te krijgen. Ik hoop dat ik deze vragen zo goed mogelijk motiveer met mijn uiteindelijke mogelijkheden en doeleinde.

Zoals ik in de titel vertel, wil ik rond de 600 euro besteden aan deze kweekruimte.

Omdat ik en mijn collega vrij technisch zijn, overwegen we het idee om deze ruimte geheel zelf op te bouwen. Dit dus in tegenstelling met de kant-en-klare kweekruimtes.

Ook merk ik dat de meningen verschillen over het apparatuur dat gebruikt wordt. Ik denk dat dit temaken heeft met de uiteindelijke doeleinden die personen proberen te bereiken met hun groene product.

Met het oog op groeien, heb ik een leermeester die al langer dan 10 jaar in het vak zit. Maar, ik probeer mijn eigen product zo goed mogelijk te perfectioneren, dus luister ik graag naar advies van de andere leer-meesters.
    __________________________________________________ ______________________________________________

Ruimte: 1.5m x 2m x 2m
    Doel: Kwaliteit
    Wiet soort: Haze
    Budget: €600
    __________________________________________________ ______________________________________________

Dit zijn mijn voorlopige vragen en mogelijkheden.

Ik sta gretig open naar jullie eigen ideeën en motivaties om het uiteindelijke product tot zijn top te creeëren.

Hoogachtend,
    Jullie student.

Re: Kweekruimte - €600 +- startbudget

Ik zie hier geen enkel vraagteken staan ¿

Comment

@monty, ik denk dat je zijn 600 budget mag invullen

In ieder geval, zou ik persoonlijk nog een kweektent binnen het tuinhuis zetten. Zeker als je ook in de koude maanden wil kweken, want anders word het te koud, en de temparatuur zal ook flink schommelen.

Comment

Dankjewel, lesttatim. Duidelijk antwoord.

____

Wat monty betreft; je hebt gelijk. Ik had mijn tekst moeten veranderen, maar zat een beetje in tijdnood.

Dus, monty. Voor jou om het even te beeee.. griiiij.... peeeeeen sinds je niet in staat bent om mijn ideeën te beargumenteren.

Hier is jouw vraag:

Welke valkuilen liggen er bij het aanschaffen van apparatuur voor een wietkast?
        Last edited by heyhey; 23 June 2012, 17:22.

Comment

Ik zou die maat met 10 jaar ervaring er even na laten kijken wat betreft de mogelijkheden.
          Het komt allemaal op hetzelfde neer met je spullen, je hebt licht nodig, verse lucht, een aangename temp., en een filter om de uitgeblazen lucht niet naar weed te laten ruiken.

Comment

Ik zou oppassen tegen wie je een grote mond opzet, zaadje. Je gaat met je 600 euro trouwens niet toekomen als je die hele ruimte wil gebruiken. Je vraag had dus moeten zijn: is het mogelijk een tuinhuis van 3m2 in te richten als kweekruimte voor 600 euro? Dat is namelijk een vraag.

Ik ga het niet voor je opzoeken, maar hier is een schatting
            kweektent (150 euro)
            verlichting 1000 watt (150 euro)
            EVSA (120 euro)
            warmtemat/kabels en thermo (100 euro)
            ventilatie, afzuiging en controler (150 euro)
            schakelkast (100 euro)

Dan reken je best op nog eens op 300-400 euro voor potten, grond, voeding, supplementen en zaden. Ook wil je liefst wat meetmateriaal.

Ik zou trouwens nooit kweken op die schaal in een tuinhuis. Ik weet niet hoeveel pricacy je hebt, maar je gaat licht, geur en hitte hebben. Een filter helpt, maar iedre keer je het tuinhuis opendoen of de tent, krijg je een enorme walm. En een knots licht. In de winter ben je ook heel eenvoudig op te sporen zls het gesneeuwd heeft. Als op alle daken sneeuw ligt behalve jouw tuinhuisje, worden ze nieuwsgierig. Ik ken een commissaris, narr 't schijnt pikken ze er zo een hoop uit. Idem met grote zolderkweken.
            All I want is a little more than I'll ever get

Homebox S - 4x White Widow + 1x Lowryder #2 Auto

Comment

Bezig...
            X