Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Darkstreet 120 II LED LFG Spectrabox pro II 150W + accesoires HELP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Darkstreet 120 II LED LFG Spectrabox pro II 150W + accesoires HELP

    Korting op 420shop
    Hallo beste mensen,

    Ik ben nieuw in kweken en zou wel wat hulp kunnen gebruiken.
    ik heb al veel gelezen en al veel te weten gekomen maar door te lezen denk ik dat ik mn koolstoffilter en afzuiger verkeerd aangesloten heb.
    ik denk dat ik vacuum ga trekken en ben dit nu aan het testen.
    ik heb mn koolstoffilter binnen geplaatst met een darm naar buiten aangesloten op de buisafzuiger, maar deze heb ik dan aan de andere kant gemonteerd
    met een ander stuk buis en die laat ik in de tent gaan voor mn warmte te hebben.
    ik dank dat dit een slechte opstelling is omdat er geen zuurstof meer zal zijn? moet ik mn buisafzuiger de gehele kamer kamer ipv de tent laten verwarmen en de andere buis open laten voor frisse lucht? of is er een andere oplossinf om lucht te krijgen en mn opstelling zo te laten want het is nogal een grote ruimte en in de winter ga ik het niet halen.
    ik denk ook dat die LED wat te klein gaat zijn voor in een 1.20m ruimte?
    hopelijk kunnen jullie me wat raad geven


    #2
    Re: Darkstreet 120 II LED LFG Spectrabox pro II 150W + accesoires HELP

    Mighty Freak,

    Veel te klein vermogen voor een veel te grote tent! Dit gaat echt niet lukken om je DS 120 te dekken met ledlicht...

    Wat leesvoer ivm mijn ervaring met kweken in een DR 120 : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Watt-het-begin

    Grtz,

    John

    Comment


      #3
      Re: Darkstreet 120 II LED LFG Spectrabox pro II 150W + accesoires HELP

      die afzuiger met filter is er om de geur tegen te gaan en het klimaat op pijl te houden
      dus verwarmen doet ie niet
      simpel gezegd je hangt je filter in je tent dan een buis / slang naar buiten aan de zuigkant van de afzuiger
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

      Comment


        #4
        Re: Darkstreet 120 II LED LFG Spectrabox pro II 150W + accesoires HELP

        ik kan deze toch regelen van 20 tot 30 graden? ik dacht dat deze warmte gaf?

        Comment


          #5
          Re: Darkstreet 120 II LED LFG Spectrabox pro II 150W + accesoires HELP

          dus beter beginnen met een kleiner tentje? ik ga 4 potten van 19 liter zetten en canna voedingset gebruiken, ik ga misschien eerst zo proberen en dan later misschien met wat sparen de grotere led want zijn echt wel duur. bedankt voor je link, ik heb eens vlug gekeken maar ik ga dit zeker eens doorlezen maar heb nu niet veel tijd meer. laterz!

          Comment


            #6
            Re: Darkstreet 120 II LED LFG Spectrabox pro II 150W + accesoires HELP

            koolstoffilter warmte geven heb jy informatie gevraagd waar je dat gekocht hebt?

            Comment


              #7
              Re: Darkstreet 120 II LED LFG Spectrabox pro II 150W + accesoires HELP

              lol neen niet de koolstoffilter maar de afzuiger klimaatregelaar. een koolstoffilter die wqarmte geeft zou ook wel leuk zijn ja! :p

              Comment


                #8
                dit topic.
                Als je ook eens zoekt met "spectrabox" kom je wellicht nog wat interessante topics tegen om te lezen

                Een afzuiger verwarmt niet. Die is alleen om warmte af te voeren, de filter is er om de lucht te zuiveren.
                Dat regelkastje kun je instellen zodat de afzuiger harder gaat als de temperatuur hoger wordt. Hij gaat niet verwarmen als het te koud is, daar heb je een kachel voor nodig.

                Als je alles eens neerzet en een dagje testdraait zonder planten erin, dan kun je eens zien hoeveel graden verschil er is met binnen en buiten de tent.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Darkstreet 120 II LED LFG Spectrabox pro II 150W + accesoires HELP



                  Verstuurd vanaf mijn GT-P5110 met Tapatalk

                  Comment

                  Bezig...
                  X