Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Darkstreet 120 II LED LFG Spectrabox pro II 150W + accesoires HELP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Darkstreet 120 II LED LFG Spectrabox pro II 150W + accesoires HELP

    Korting op 420shop
    Hallo beste mensen,

    Ik ben nieuw in kweken en zou wel wat hulp kunnen gebruiken.
    ik heb al veel gelezen en al veel te weten gekomen maar door te lezen denk ik dat ik mn koolstoffilter en afzuiger verkeerd aangesloten heb.
    ik denk dat ik vacuum ga trekken en ben dit nu aan het testen.
    ik heb mn koolstoffilter binnen geplaatst met een darm naar buiten aangesloten op de buisafzuiger, maar deze heb ik dan aan de andere kant gemonteerd
    met een ander stuk buis en die laat ik in de tent gaan voor mn warmte te hebben.
    ik dank dat dit een slechte opstelling is omdat er geen zuurstof meer zal zijn? moet ik mn buisafzuiger de gehele kamer kamer ipv de tent laten verwarmen en de andere buis open laten voor frisse lucht? of is er een andere oplossinf om lucht te krijgen en mn opstelling zo te laten want het is nogal een grote ruimte en in de winter ga ik het niet halen.
    ik denk ook dat die LED wat te klein gaat zijn voor in een 1.20m ruimte?
    hopelijk kunnen jullie me wat raad geven


    #2
    Re: Darkstreet 120 II LED LFG Spectrabox pro II 150W + accesoires HELP

    Mighty Freak,

    Veel te klein vermogen voor een veel te grote tent! Dit gaat echt niet lukken om je DS 120 te dekken met ledlicht...

    Wat leesvoer ivm mijn ervaring met kweken in een DR 120 : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Watt-het-begin

    Grtz,

    John

    Comment


      #3
      Re: Darkstreet 120 II LED LFG Spectrabox pro II 150W + accesoires HELP

      die afzuiger met filter is er om de geur tegen te gaan en het klimaat op pijl te houden
      dus verwarmen doet ie niet