Bouwen van een kast voor een kweek bij een maatje(scrogstyle)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dnerac
    Stoner
    Member
    • Jan 2013
    • 24

    #46
    Re: Bouwen van een kast voor een kweek bij een maatje(scrogstyle)

    Yesss, zo is het natuurlijke werkritme, succes

    edit- oeps, verkeerde plek, hoe reageer je binnen een bericht?
    Sorry.
    Last edited by Dnerac; 30 January 2013, 15:22. Reden: groentje(haha, bij een wiet forum)

    Comment

    • mr pitbull
      Retired
      • Feb 2011
      • 287

      #47
      Re: Bouwen van een kast voor een kweek bij een maatje(scrogstyle)

      En Wat denk je dat er met je hond gebeurt als ze binnen komen vallen als jij niet thuis bent?

      Als ik zo zie hoe je je slaapkamertje volpropt zal je hoogstwaarschijnlijk in een 1 slaapkamer flat wonen en dat gaat bijna gegarandeerd mis.

      Zowiezo vind ik dat als je hond/vrouw/kinderen je lief zijn je extern moet kweken zodat de thuis situatie er geen last van heeft mocht het misgaan.
      Last edited by mr pitbull; 31 January 2013, 15:12.

      Comment

      • HarryvG
        Junior Stoner
        • Oct 2013
        • 19

        #48
        Re: Bouwen van een kast voor een kweek bij een maatje(scrogstyle)

        Nice!

        Comment

        Bezig...