EVSA wel of niet? - schakelkast
Collapse
X
-
-
Re: EVSA wel of niet? - schakelkast
Is het handig en mogelijk om mijn bal 600 terug te schakelen naar 330watt in groei periode met een 600 w Philips lamp? Scheelt in kosten dacht ik
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van TapatalkComment
-
Comment
-
Re: EVSA wel of niet? - schakelkast
Ja die zit er op, maar wist niet of je de 600w daadwerkelijk kan dimmen, of dat je de lamp ervoor moet gebruiken, thnx
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van TapatalkComment
-
Re: EVSA wel of niet? - schakelkast
@qnq : wat adviseer jij? Voorgroeien op 300w of 450w (dat zijn m'n standen) tnxxComment
-
Re: EVSA wel of niet? - schakelkast
@smowkie ik draai met Philips Son tia plus el green power, is da ok?Comment
-
Re: EVSA wel of niet? - schakelkast
Oke gelukkig tnx, wat zou jij doen qua wattage voorgroeien? 300 of 450?
Comment
-
Re: EVSA wel of niet? - schakelkast
Oke merci dan gaat ie eerst op 300 watt en begin op 80 centimeter en dan dagelijks zakken tot ong 30 cm? Er komt van het weekend een verslagje van als 5/5 hun kopje laten zienComment
-
EVSA wel of niet? - schakelkast
Ik start iets lager om het strekken tegen te gaan.
Zo flauw zijn ze niet hoor zeker als ze van dag 1 onder hps staan.. Wat je wel hebt is dat ze enorm strekken dus je ziet zelf wel wat best is ... Als je strek ziet hang je ze dus dichterComment




Comment