Goeie morgen,
Ik zit met enkel vragen / dilemmas en had graag jullie mening hierover gekregen.
Ik heb volgende op de kop kunnen tikken:
- 2 x spiegelkap
- 2 x ballast BLTELKO
- 1 x Grow Spectre licht 400 Watt
- 1 x GIB FS-HPS licht 400 Watt
Mijn bedoeling is om een groeihok + drooghok (0,6mx1mx2m) en een bloeihok (1mx1mx2m) te maken.
Beiden geplaatst achter een dubbele wand voor het 'stealth' effect.
Totale grootte : (3mx1mx2m)
Na veel lezen op het forum kan ik eruit besluiten dat het handig is de lampen te voorzien van een EVSA om zo de gewenste wattage in te stellen.
Ook veel gelezen dat deze EVSA minder warm worden = veiliger
De vraag is welke en of dit echt wel nodig is?
Ik had gedacht aan ofwel
- Lumatek Dimmable
- Quantum Digitale Ballast
De lampen wil ik allebei aansluiten op een schakelkast waarbij ik had gedacht aan 2 x Davin schakelkast DV 12 voor 2 lampen.
Ik heb al gezocht naar schakelkasten waar meerder lampen kunnen opgezet worden telkens met een eigen timer, maar nergens terug te vinden.
Binnen hier en een beetje start ik met het bouwproject.
Daarvoor zal ik een nieuw topic starten voor de geïnteresseerden.
Groensels
JerD
Ik zit met enkel vragen / dilemmas en had graag jullie mening hierover gekregen.
Ik heb volgende op de kop kunnen tikken:
- 2 x spiegelkap
- 2 x ballast BLTELKO
- 1 x Grow Spectre licht 400 Watt
- 1 x GIB FS-HPS licht 400 Watt
Mijn bedoeling is om een groeihok + drooghok (0,6mx1mx2m) en een bloeihok (1mx1mx2m) te maken.
Beiden geplaatst achter een dubbele wand voor het 'stealth' effect.
Totale grootte : (3mx1mx2m)
Na veel lezen op het forum kan ik eruit besluiten dat het handig is de lampen te voorzien van een EVSA om zo de gewenste wattage in te stellen.
Ook veel gelezen dat deze EVSA minder warm worden = veiliger
De vraag is welke en of dit echt wel nodig is?
Ik had gedacht aan ofwel
- Lumatek Dimmable
- Quantum Digitale Ballast
De lampen wil ik allebei aansluiten op een schakelkast waarbij ik had gedacht aan 2 x Davin schakelkast DV 12 voor 2 lampen.
Ik heb al gezocht naar schakelkasten waar meerder lampen kunnen opgezet worden telkens met een eigen timer, maar nergens terug te vinden.
Binnen hier en een beetje start ik met het bouwproject.
Daarvoor zal ik een nieuw topic starten voor de geïnteresseerden.
Groensels
JerD

Comment