Uitrol slimme energiemeter start in 2015

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • AudioSystemRolla
    replied
    Re: Uitrol slimme energiemeter start in 2015

    ze zijn bij mij op bezoek geweest ivm die nieuwe meter zeiden de agenten
    ze konden precies zien dat ik 2 weken een 400 watter erboven had en toen overschakelde naar 600 watter
    planten platgesneden meter meegenomen voor onderzoek -> waarom weet ik niet want omdat ik dus de stroom gewoon betaalde kwamen ze aan de deur lol
    had 5 planten en is dus niet vervolgbaar maar de installatie vonden de heren proffesioneel
    weet niet hoesnel je daarvoor in aanmerking komt maar veel meer als een standaard tent was het niet
    heb meteen weer 5 nieuwe zaden te kiemen gelegd
    heb die zaden gewoon afgekweekt en resulteerde in een 470 gr run
    dus ik heb op het moment gewoon echt ****** aan de overheid en die nieuwe meter
    en als ze weer voor de deur staan nemen ze het maar weer mee de volgende dag staat het er toch weer nieuwe
    ben nu inmiddels 3 x gepakt op hetzelfde adres maar tussendoor gewoon rondes succesvol af kunnen maken
    ik heb het eindproduct iig niet meer in huis liggen want dat nemen ze ook mee
    ben nu halverwege een run daarna denk ik maar weer eens een kweekverslag te maken van 5x cloud#9 welke ik gewonnen heb in de loterij !
    ASR is back in the game !

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Re: Uitrol slimme energiemeter start in 2015

    Normaal gesproken kúnnen ze 'm wel uitlezen, maar het mág niet zonder jouw toestemming. (of opdracht van hogerhand)
    Mgoed, ik kan dat blijven herhalen, het voegt niets meer toe.

    Voorheen zat er nog wel eens een vonkenboer op JD, maar dat is niet meer denk ik.

    Leave a comment:


  • psychedelic1988
    replied
    Re: Uitrol slimme energiemeter start in 2015

    Ik heb nuon misschien is dat het verschil

    Dit moet dan die slimme meter zijn bij mij (alvast sorry voor de nekklachten).
    20141114_205128.jpg
    Last edited by psychedelic1988; 14 November 2014, 19:50.

    Leave a comment:


  • gizmo 30
    replied
    Re: Uitrol slimme energiemeter start in 2015

    Enexis nu en had oxxio en alle twee kunnen ze hem niet uitlezen Dan zal die beschermd zijn En ik geloof wel dat ze hier een uitdraai kunnen maken Maar tot nu toe moet ik alles zelf doorgeven en klopt het nog voor geen meter Greetzzzzz

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Re: Uitrol slimme energiemeter start in 2015

    Via google, eerste hit is energiedirect:

    Slimme meter
    Een slimme meter wordt op afstand uitgelezen; je hoeft dus zelf geen standen door te geven. Krijg je toch een verzoek om de meterstanden door te geven?
    Dan heb je mogelijk geen toestemming gegeven om de slimme meter af te lezen.
    Ook kan het om een technische reden niet mogelijk zijn om de slimme meter uit te lezen. (hopen dat dát het is dus)

    Waarom vragen de netbeheerder en energiedirect.nl mijn meterstanden op?
    Je netbeheerder beheert de leidingen en meters die je gebruikt. De netbeheerder komt daarom minimaal eens in de 3 jaar langs om de meterstanden op te nemen. Energiedirect.nl vraagt je meterstanden op om je overstap af te ronden en correcte nota's te maken.
    Het is belangrijk om aan beide de meterstanden door te geven wanneer er om gevraagd wordt.

    (in dit voorbeeld energiedirect, maar dat kan ook een andere tussenpersoon zijn)

    Leave a comment:

Bezig...