Na een aantal runs in 2 verschillende kasten moet binnen enkele weken de hele boel afgebroken worden
.
Psy gaat verhuizen over een aantal weken
dus nieuwe woning nieuw geluk en weer nieuw bouwplezier.
We hebben hierdoor veel meer woonoppervlakte. Hier ga ik gelijk gebruik van maken zodat we weer lekker de kont kunnen keren in het hok. Heb een tekeningetje gemaakt in paint ff vlug. Nu ff brainstormen en nog een paar tekeningen maken.
Rood- Deuren
Zwart- Muren
Blauw- Inlaten/uitlaat
Groen- Maatvoeringen
nieuw hok.jpg
De ruimte die boven en onder me hok vrij blijven is voor me raam/verwarming te bedienen en onder een inloopkast zodat ik de deur kan verstoppen achter kleding
De huidige spullen zullen verder gewoon worden gebruikt op de afzuiger na deze word vervangen door een 1500 kuubs softbox gedimd.
Mochten er andere ideeën zijn kom maar op
Greets
.Psy gaat verhuizen over een aantal weken
We hebben hierdoor veel meer woonoppervlakte. Hier ga ik gelijk gebruik van maken zodat we weer lekker de kont kunnen keren in het hok. Heb een tekeningetje gemaakt in paint ff vlug. Nu ff brainstormen en nog een paar tekeningen maken.
Rood- Deuren
Zwart- Muren
Blauw- Inlaten/uitlaat
Groen- Maatvoeringen
nieuw hok.jpg
De ruimte die boven en onder me hok vrij blijven is voor me raam/verwarming te bedienen en onder een inloopkast zodat ik de deur kan verstoppen achter kleding
De huidige spullen zullen verder gewoon worden gebruikt op de afzuiger na deze word vervangen door een 1500 kuubs softbox gedimd.
Mochten er andere ideeën zijn kom maar op
Greets

Comment