Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psy gaat weer breken en bouwen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Psy gaat weer breken en bouwen

al die plannekes is voor niets nodig
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Thnx reiko optie 1 is de meest gunstigste aangezien dit het kleinste kamertje is en eigenlijk niet als slaapkamer te gebruiken is.

@schimmige mooi man maar idd je kan mijn gedachtes lezen. Om eerlijk te zijn heb ik geen id van schakelaars en stopcontacten ik heb de originele bouwtekeningen maar die kloppen niet meer van boven. Stroom zat volgens mij onder het raam dus dat zit daar prima.

Ff betreft de plannen ik wil nu 1 hok in deze kamer mocht ik met mannen of sts bestoven dames gaan werken dan gaan deze in de 60-90-60 tent.
      Wat bedoelde je precies met abc in tekening 2?
      Dat ik de verlichting moet omleggen is ckr anders heb ik hetzelfde gekut als in me huidige kamer dat ik me lamp in me hok heb hangen.

Bij tekening 2 zit de deur me(inloopkast) in vanuit het halletje maar er moet uiteraard ook een deur het hok in en nog een deur naar de ruimte erachter om bij de cv te kunnen en bij het raam.

Hoe ik de inlaat en uitlaat wil twijfel ik nog over. De inlaat aan de raamkant zorgt voor frisse lucht wanneer ik dat wil maar dan blaast de 1500 uitlaat tussen de kleding door waardoor bezoek het sneller zal merken. Draai ik het om dus de uitlaat bij het open raam merk je er binnen veel minder van.
      De inlaat word sowieso passief.

Dilemma dilemma

Het kutte is kan pas weer naar de woning als de vloer ingemeten moet worden.
      Zal proberen jou tekening iets uit te bereiden met de info die ik heb. Heb nu ook weer ff wat rust dus tijd over haha

@nik we hadden bij me maat rockwool gebruikt maar die kreeg er vochtproblemen door waardoor ze muren een optater kregen.
      De complete woning is goed geisoleerd en dan een softbox erop verwacht ik weinig problemen nu loeit er gewoon een 1100w buisafzuiger en daar hoor ik ook geen klachten van

@k1 nadenken voor het bouwen heeft tog zen voordelen lijkt mij?

Greets

Comment

psybasistekening.jpg

volle boel op papier

Comment

-En dan moet je ''kast'' deur 24/7 openstaan om frisse lucht te kunnen voorzien..
          stickertekst-inloopkast-194x260.jpg
          + is het... zeker in de winter gezien.. niet slimmer om warme lucht je huis in te blazen.

Schilder stylish
          Op je deur.

-afbloeihok, Groeihok, moeder/stek hok, droog hok, mannen hok. ik heb het gevoel dat je ergens iets vergeet

-Ik had trouwens wel rekening gehouden met je 50cm deurtje..
          Alleen lastiger te zien zo op kleinere afbeelding. (alhoewel bovenaan is ook in groen 50cm aangegeven.

-ABC was een nummerficatie waarop men combo's kon maken. (AA+BB) (AA+C)
          If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Het heeft beide zijn voordelen maar ik wil die 1500 kuub luchtstroom eigenlijk uit het zicht halen staat wel raar een kledingkast die heen en weer loopt te wapperen door de luchtverplaatsing. Met de inlaat hier heb je daar totaal geen last van. Die softbox is ook achtelijk groot dus misschien zet/hang ik die nog achter me hok naast het raam.

Groeien en bloeien gebeurt gewoon in 1 hok daarbij heb ik voor de mannen moeders en stekken het mamoth tentje van 60-90-60 waar ik het mee zal moeten doen. En ja drooghok daar zal ik nog wat op moeten verzinnen maar dat hoeft niet in deze ruimte.

Greets en thnx voor het meedenken

Comment

Succes hulp heb je al dus blijf ik lekker kijken

Comment

Ik heb het ff anders gedaan is het gelijk wat duidelijker

Ik heb 2 ruimtes die ik zou kunnen benutten ruimte 1 word naar mijn id tog erg krap.
                Ook ben ik toch aan de twijfel om niet gewoon meerdere hokjes te houden aangezien ik de zaadruns en selecties ook wel wil blijven doen. De bouwtekening zit erbij met ff snel 2 optie ingetekend. Linker kamer 1 hok rechter kamer 3 hokjes.
                DSCN5704.jpg
                En 2 fotos vanuit de deuropening

DSCN5702.jpgDSCN5703.jpg

groeten

Comment

ik zou ook voor de 2de kamer kiezen.
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Mijn visie ken je al dus 2.

Comment

Het moment in daar dat de locatie in gekozen kamer 1 ik gewoon te klein

Ben nog erg druk in het huis maar achterin het hoofd ben ik toch aan het malen over deze plannen. Het moeten 4 hokjes worden 2 van 1,2m2 ongeveer. En 2 kleine lage hokjes. 1 voor de moeders 1 om te bloeien en nog een hok voor groei/mannen en de laatste voor de stekken.
                      Daarbij heb ik een maat/timmerman die helpt voor een biertje en een blowtje dus ik zal hem waarschijnlijk zijn gang laten gaan.

Zal hem eerdaags is ff wat laten tekenen.

Greets

Comment

Met Google sketch up kan je gratis alles mooi 3D tekenen echt een handig en simpel programma mischien ben je er wat mee...
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Heb het een tijd geleden geprobeerd maar dat wil niet echt lukken. We komen er wel ook zonder tekening haha

Comment

lol psy , dan gaan het 2 kamers worden ?? of degene waar je eerst je vloertje in aant leggen was !!
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

@k1 weet niet ckr meer welke is toen bezig was haha maar is de kamer de trap op en gelijk naar rechts volgens mij waren we daar toen idd bezig met de vloer ja

Nou de plannen zijn eindelijk duidelijk geworden nadat ik een noodrunnetjes moest draaien in een tent aangezien de potten leeg waren
                              Nu we nog 1-1.5 week moeten bloeien ben ik begonnen met de bouw en we zijn al een heel end.

Ik ben gegaan voor kamer 2 en het is nu 1 compleet hok geworden de groei/moederplantjes komen voor het hok te staan hier moet ik straks nog ff een x iets voor bouwen als het grote hok klaar is.
                              De maten zijn geworden 2,4m x 2,1m x 2,6m zodat we weer lekker de ruimte hebben zo. Plus dat het ideaal is om de temperatuur lager te houden.

20141224_030705.jpg20141224_030724.jpg20141224_030757.jpg20141224_030734.jpg

IMG-20141224-WA0000.jpgIMG-20141224-WA0010.jpgIMG-20141224-WA0012.jpgDSCN6263.jpgDSCN6261.jpgIMG-20141225-WA0000.jpgIMG-20141225-WA0004.jpgIMG-20141225-WA0002.jpgIMG-20141225-WA0006.jpgDSCN6262.jpg
                              .
                              Verder ga ik de deur nog aanpakken want 1,2m is erg laag he. Ik had nog een mooi plank staan die erg geschikt was maar deze was erg krom getrokken dus heb ik het maar even zo gedaan om zo me huidige run even af te kunnen draaien. Ik ben iig erg blij dat die tent zo weer lekker naar me maat kan want ik vind dat echt voor geen meter werken.

Comment

Ziet er goed uit.

Comment

Bezig...
                                X