Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psy gaat weer breken en bouwen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Psy gaat weer breken en bouwen

    goed bezig !
    ik wou dat mn run ook klaar was kan ik ook gaan verbouwen ....
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

    Comment


      #32

      Comment


        #33
        Re: Psy gaat weer breken en bouwen

        Nou we zijn weer een stukje verder gegaan in het hok nu de wiet droog was van me laatste run.

        Allereerst heb ik alle oude aarde gescheiden van de wortels nu de grond lekker droog was wortel weg gegooid en de aarde terug in 18L potten gestoken. Hierna heb ik eerst de afzuiger en het filter op het plafond geboord en het gat van de uitlaat vergroot van 160--->200 en uiteraard weer de hele kamer opgeruimd voordat ik verder ben gegaan.
        IMG-20150104-WA0002.jpg20150104_195030.jpg
        Vanmiddag ben ik ook even vijverfolie wezen halen om het vloertje af te maken dat ligt er nu ook lekker strak in.
        En tot slot heb ik alle droge aarde flink ingewaterd zodat het eerdaags gewoon weer wat vocht vast houd ipv dat alles eronderuit stroomt. Zodra het nu weer wat droger word water ik het nogmaals in met enzymen van plagron en zet ik de potten even weg met wat folie erop. Zodra ik het moet gaan gebruiken gaat er een beetje bio supermix bij van plagron met wat kalk.
        IMG-20150104-WA0009.jpgIMG-20150104-WA0007.jpg20150104_195112.jpg20150104_195127.jpg


        Vandeweek meer gehobby.

        groeten

        Comment


          #34
          Re: Psy gaat weer breken en bouwen

          Wordt een heel mooie ruimte zeg. Het is even klussen, maar daar zal je een hoop plezier van hebben. Ben erg jaloers

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #35
            Re: Psy gaat weer breken en bouwen

            mooi werk psy.
            wordt idd een mooi hok.
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              #36
              Re: Psy gaat weer breken en bouwen

              @wietefras thnx kerel het is idd ff werk mede omdat de ruimte nog in gebruik was nu ben zo ver dat me plantjes weer in het hok staan.
              Vandeweek ff 2 kappen halen en op het plafond boren en alles aanluiten dan kunnen we weer van start.

              @thugz thnx m8 het is idd een mooi hokje geworden straks nog een groeihokje realiseren het liefst in deze ruimte maar dn moet het wel echt licht dicht zijn.

              Groeten

              Comment


                #37
                Re: Psy gaat weer breken en bouwen

                Word echt mooi man. Wat voor watt lampen gaan er in dat hok komen? Kan niet wachten tot dat ik lekker op mezelf woon, dan kan ik ook van dit soort hokken bouwen.

                Comment


                  #38
                  Re: Psy gaat weer breken en bouwen

                  @weedfan Thnx m8. Ik ga nu beginnen met 2x600w met 2x large adjust a wing en 750m3 afzuigbox(800m3 filter) met helaas nog gewone vsa's want dimbare zaten er financieel gezien niet meer in. Of we nu met 1x600w gaan draaien of 2x weet ik nog niet ik wil graag een zadenrun doen dus kan beter voor een flinke voorraad wiet zorgen.

                  Het is wel de bedoeling de gewone vsa's eerdaags nog te vervangen voor dimbare evsa's.

                  Zulke grote hokken zijn gewoonweg ideaal omdat je niet zo snel met de temperatuur zit te kloten als je de rest op orde hebt.


                  Greets

                  Comment


                    #39
                    Re: Psy gaat weer breken en bouwen

                    Het is niet zoals bij een aquarium. Hoe groter hoe makkelijker.

                    Comment


                      #40
                      Re: Psy gaat weer breken en bouwen

                      Vandaag het grootste deel afgemaakt van het hok morgen nog een paar dingen doen zoals vsa ophangen op een geschikte plek brandblusser erbij en het hele hok checken op licht lekken.
                      Ik heb de muren beplakt met zwart wit folie en de 2 adjust a wings opgehangen. Ded stekken zijn ook bijna zover dus alles is perfect getimed.

                      20150107_225251.jpg20150107_225302.jpg

                      20150107_225402.jpg20150107_225324.jpg20150107_225432.jpg



                      Greets

                      Comment

                      Bezig...
                      X