Hallo allemaal, alvast bedankt als iemand dit lees en/of erop reageert.
Ik heb nog nooit zelf wiet gekweekt en dus wordt dit mijn eerste keer.
Ik wil binnenkort een complete growbox aanschaffen en dus wil ik wat advies over welke ik het beste kan nemen.
Ik heb gehoord over de merken; Homebox en Secret Jardin, en ik zie deze op bijna elke growshop site dus denk dat deze wel van goede kwaliteit zijn.
Ik hoop dat jullie mij bij het kiezen van een COMPLETE growtent kunnen helpen door de volgende dingen te lezen
- ik wil 5 planten Bubblegum XL van Royal Queen Seeds (80-140cm hoog) kweken
- Ik wil op grond kweken
- Ik ga deze in mijn kledingkast zetten en moet de opening dus aan de voorkant zitten en niks bij de achterkant want dat staat tegen de wand van de kast dan.
- De beste kwaliteit mogelijk en maximaal €600,-
Alvast bedankt voor alle reacties!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Over de BubbleGum weet ik het trouwens niet zeker kunnen ook andere worden, maar ze zullen niet hoger worden dan 180cm
Ik heb nog nooit zelf wiet gekweekt en dus wordt dit mijn eerste keer.
Ik wil binnenkort een complete growbox aanschaffen en dus wil ik wat advies over welke ik het beste kan nemen.
Ik heb gehoord over de merken; Homebox en Secret Jardin, en ik zie deze op bijna elke growshop site dus denk dat deze wel van goede kwaliteit zijn.
Ik hoop dat jullie mij bij het kiezen van een COMPLETE growtent kunnen helpen door de volgende dingen te lezen
- ik wil 5 planten Bubblegum XL van Royal Queen Seeds (80-140cm hoog) kweken
- Ik wil op grond kweken
- Ik ga deze in mijn kledingkast zetten en moet de opening dus aan de voorkant zitten en niks bij de achterkant want dat staat tegen de wand van de kast dan.
- De beste kwaliteit mogelijk en maximaal €600,-
Alvast bedankt voor alle reacties!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Over de BubbleGum weet ik het trouwens niet zeker kunnen ook andere worden, maar ze zullen niet hoger worden dan 180cm

Comment