Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bouw van een hok: l-b-h ---> 2.50m x 1m x 2.30m

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ten hoogte van die hoek van foto 4 komen dus je lampen te hangen? Dan houd je toch nog 'n stuk schuine kant over?

    Je hebt het wel mooi gemaakt dat het zo naar buiten gaat, hoe ziet 't dr van de buitenkant uit? Toch niet zo'n afvoerslang van de droger?
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #17
      ja idd,dat is de hoogte van de lampen!

      maar als ik de lampen hang kan ik ze bijna nog tot aan het plafond hangen zonder dat ze de schuine kant raken...

      het eind van het horizontaal balkje (aan de rechterkant) hangt net over de helft van de diepte van het hok!
      en de bocht van de lampkap raakt het schuine dak pas op 1.90 hoogte dus dat is nog hoogte genoeg voor de planten hun zinnetje te laten doen dan zoude ze nog 1.50m kunnen worden en dat is voor mij zeker genoeg...

      de afvoer wordt in de kamer geblazen,maar dat kan ik nu nog niet goed uitleggen!
      ik zal er meteen foto's van trekken als het op iets begint te trekken en dan snap je me wel...

      grtzzz
      Last edited by haze'o'lator; 27 February 2009, 16:54.

      Comment


        #18
        Ok, ziet er zoals al gezegd veel belovend uit. Op welke hoogte begint dat schuine gedeelte? En hoe groot is 't gedeelte tussen die hoek wat ik zei en het schuine gedeelte?

        't gaat erover dat 't licht niet tegengehouden wordt door het schuine gedeelte, maar daar is volgens mij ook geen sprake van
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #19
          de schuine kant begint aan de achterkant op 1.60m en aan de voorkant stopt hij op 2.30m
          maar met het verdiepje heb ik zogezegt ook de schuine kant langst achter pas op 1.90m

          en het stukje dat jij bedoelde is 63cm lang en het hok is 1m diep...
          en normaal gezien (hoop ik toch) wordt het licht niet tegengehouden!

          het is nu nog een beetje moeilijk om in te beelden wat de bedoeling is maar eens we wat verder zijn met de bouw dan zal je het allemaal direkt snappen...

          het is ook moeilijk vind ik om het uit te leggen in woorden!

          thx voor de reply

          grtzzz

          Comment


            #20
            Oki, ik wacht wel even af totdat het allemaal wat duidelijker wordt

            Weet je al wanneer je verder gaat bouwen?
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #21
              Mooi Haze'O'Lator,
              erg knappe ruimte daar.
              Ben benieuwd naar het eindresultaat.

              Veel plezier met het klussen

              Greetz,
              zion

              Comment


                #22
                @ weedy: elke dag wordt er wel een beetje aan verder gedaan wanneer ik mij verveel...

                ik was wel van plan om het volledige skelet tegen eind volgende week klaar te hebben,maar dat kan ik nog niet met zekerheid zeggen!

                @ zion: ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat,het belangrijkste gaat gewoon de temperatuur zijn in de zomer! omdat ik recht onder het dak zit wordt het in de zomer wel echt warm boven,maar dan komen er wss wel 2 cooltube's in...

                grtzzz

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                  Die brandblussers zijn inderdaad een goede oplossing, voor de brand te blussen dan. Ze zijn enorm duur, en als ze een keer actief moeten zijn kun je je hele zooitje weggooien.

                  Ach ja, safety first. Heb liever dat ik mn kast en plantjes weg kan gooien, dan dat je het hele huis om kunt duwen

                  Vindt euro 24,95 niet echt duur voor je veiligheid.......

                  Comment


                    #24
                    €25? Heb je 'n linkje?
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #25
                      yo,

                      Goed aan het verbouwen zie ik. Goe bezig. grtz

                      Comment


                        #26
                        hier zijn we nog eens met een update...

                        ik heb deze week niet veel tijd gehad om aan het hok te werken,maar vandaag heb ik de lekbak + vijverfolie toch al kunne bevestigen!

                        hier is er een geluidsdichte isolatie als ondergrond gebruikt en daarboven op komt de vijverfolie,je ziet ook de isolatie tegen de wand,dit is er van 4 dik...



                        dit is de lekbak met vijverfolie,



                        en dit zijn de 2 passieve inlaten die ook nog actief kunnen worden als we met een warmteprobleem zitten,



                        volgende week alle wanden bevestigen en zwart-wit folie bevestigen + dubbele bodem maken en nadien moeten de lampen filter en softbox nog worden opgehangen en dan alles aansluiten en we zijn vertrokken...

                        ik hou jullie op de hoogte!

                        grtzzz

                        Comment


                          #27
                          kijk dat begint al aardig op te schieten , het ziet er al netjes uit

                          Comment


                            #28
                            Mooi haze, nice paece of art!

                            Grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #29
                              Ziet er netjes uit man
                              Ben benieuwd naar het eindresultaat.

                              Grtz.

                              Comment


                                #30
                                oke hier zijn we weer met een kleine update,de inlaten zijn gelegt alleen er moeten nog gaten in worden voorzien!

                                als de gaten erin staan dan worden er ook 2 airsocks van bac voorzien voor een gelijkmatige luchtverdeling...

                                de dubbele bodem is ook al gemaakt maar hier post ik volgende keer wel foto's van als het volledig in elkaar steekt!

                                hier al ff wat picca's van de inlaten...

                                dit is de ingang,



                                en dit zijn de inlaten in de lekbak (hier moeten dus de gaten nog geboord worden en de airsocks nog worden overgetrokken),hierboven komt dus de dubbele bodem

                                de 3de uitgang die je ziet kan ook nog altijd als 3de inlaat gebruikt worden moest er toch niet genoeg frisse lucht worden ingezogen... die uitgang zoals hij nu is wordt nog wel dichtgemaakt



                                en ook nog ff een foto van de softbox 500kub met torin,



                                zo dit was het weer,1 van de dagen komt er nog een update...

                                grtzzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X