Hobby kast met 600 en mapito

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • WeedFan
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Aug 2014
    • 848

    #31
    Re: Hobby kast met 600 en mapito

    Ik denk dat die stiekem al begonnen is.

    Comment

    • scooter1970
      Senior Stoner
      Member
      • Sep 2014
      • 29

      #32
      Re: Hobby kast met 600 en mapito

      haha nee nog niet , moest ff wachten ... deze week stekken binnen dus kunnen we gaan beginnen

      Comment

      • WeedFan
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Aug 2014
        • 848

        #33
        Re: Hobby kast met 600 en mapito

        Wat voor stekken ^^!?

        Comment

        • scooter1970
          Senior Stoner
          Member
          • Sep 2014
          • 29

          #34
          Re: Hobby kast met 600 en mapito

          amnesia

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #35
            Re: Hobby kast met 600 en mapito

            Goed behandelen tegen beestjes heh, voor je ze überhaubt in de tent zet.
            Meteen uit de kartonnen doos, omgekeerd dopen (tot het blokje) in een emmer met uw favoriete beestjesdoder.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • scooter1970
              Senior Stoner
              Member
              • Sep 2014
              • 29

              #36
              Re: Hobby kast met 600 en mapito

              ohhhh doe ik eigenlijk nooit ....tot nu toe geen problemen gehad maar wat voor spul zou geschikt zijn ???

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #37
                Re: Hobby kast met 600 en mapito

                Middelen tegen Spint en Thrips.
                Doe je nooit ? Dus je hebt al diverse malen stekken gekocht, en die afgebloeid zonder behandeling, en zonder spint te krijgen ?
                Da's best wel uniek in Nederland. Bij stekken krijg je eigenlijk altijd gratis ongedierte, da's het grote nadeel aan stekken.

                Ik zou stekken altijd dopen bij binnenkomst, en na een week nog een keer, en evt. na 2 weken nog een keer helemaal, boven en onder, spuiten.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • scooter1970
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Sep 2014
                  • 29

                  #38
                  Re: Hobby kast met 600 en mapito

                  da heb ik mazzel gehad denk ik , maar wat zijn goeie middelen ???

                  Comment

                  • chinchan9
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2012
                    • 152

                    #39
                    Re: Hobby kast met 600 en mapito

                    en hoe werkt je easy2grow setje? ben wel benieuwd en heb je de set met 4 potten en zou dit passen in een 60x60 als ik de waterbak buiten de tent zet?

                    Groetjes chin
                    Last edited by chinchan9; 30 November 2014, 18:12.

                    Comment

                    • scooter1970
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Sep 2014
                      • 29

                      #40
                      Re: Hobby kast met 600 en mapito

                      bevalt me prima , ik heb er 3 trays in staan dus 6 potten .. water geven gaat helemaal automatisch , een maal per week vat aanmaken.De voeding doet het ook perfect , geen schommelingen in waardes tot nu toe.
                      je kan er idd 2 maal een easy2grow in kwijt met 4 potten van 18 liter , dat past mooi in 60 bij 60. Ik heb het vat er ook buiten staan , wel op een voet van 30cm hoog , dan loopt het vat echt leeg zonder pomp of zo

                      Comment

                      • chinchan9
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2012
                        • 152

                        #41
                        Re: Hobby kast met 600 en mapito

                        aight helemaal top bedankt voor de info binnenkort maar zn setje aanschaffen.

                        Comment

                        • orgasmatron
                          Chronic Stoner
                          • Jun 2010
                          • 177

                          #42
                          Re: Hobby kast met 600 en mapito

                          Je stekken kan je het best behandelen met neemolie opgelost in water, en dan je stekjes ermee besproeien
                          Spint en andere beestjes kunnen zich dan niet meer voortplanten en gaan traag doodgaan

                          Comment

                          • MWay
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2012
                            • 4999

                            #43
                            Re: Hobby kast met 600 en mapito

                            Leuke opset.
                            Heb je ook foto van je easygrowsysteem in werking,ben benieuwd

                            Comment

                            • scooter1970
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Sep 2014
                              • 29

                              #44
                              Re: Hobby kast met 600 en mapito

                              heb geen foto's gemaakt , en staat nu vol dus je ziet niks meer van de potten maar staat genoeg info op internet over easy2grow .... zal volgende keer wat pics maken

                              Comment

                              • scooter1970
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Sep 2014
                                • 29

                                #45
                                Re: Hobby kast met 600 en mapito

                                eerste kweek is goed gelopen , wel moet ik de kast nog wat aanpassen .... het scrog rooster hangt te laag , kan niet meer bij de potten als alles vol staat
                                had 550 g droog en geknipt .... erg blij mee met dit systeem , volgende keer maar eens de airdomes erbij proberen .... heb als voeding gewoon standaard schema van leverancier aangehouden
                                heb 1 maal een klep gehad die bleef hangen ...... ff eruit halen , schoonmaken en deed het weer

                                Comment

                                Bezig...