Eigen kast bouwen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • oxinovo
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2013
    • 114

    #16
    Re: Eigen kast bouwen



    Deur zit er in morgen lekker smeren, naden en kieren.

    Comment

    • thugz
      Amazing Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4284

      #17
      Re: Eigen kast bouwen

      mooi zo.
      het echte werk kan bijna beginnen
      al is dit even belangrijk natuurlijk.
      en zoals QnQ al aangaf zou ik ook gewoon wachten met kiemen tot je kast af is.
      anders bestaat het gevaar nog dat je u zal haasten wat zelden goed is

      thugz
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment

      • BuTTonBaSHer
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2014
        • 238

        #18
        Re: Eigen kast bouwen

        Gaat goed hier!

        Al gecheckt of de kast lichtdicht is?

        Comment

        • oxinovo
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2013
          • 114

          #19
          Re: Eigen kast bouwen

          Morgen ga ik voegen. De deur moet nog iets mee, tochtband moet het gaan doen.

          Comment

          • oxinovo
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2013
            • 114

            #20
            Re: Eigen kast bouwen

            Vandaag mijn dak gemaakt, plankje voor de voeding. Kast is licht dicht.
            Van het weekeinde ga ik witten, dan kan ik mijn afzuiging en verlichting gaan bestellen.



            Comment

            • kvb
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Feb 2014
              • 281

              #21
              Re: Eigen kast bouwen

              Wauw![emoji15] wat zou ik graag zo handig willen zijn. Mijn respect heb je! Zeer mooie ruimte.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #22
                Re: Eigen kast bouwen

                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • oxinovo
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2013
                  • 114

                  #23
                  Re: Eigen kast bouwen

                  Vandaag mijn lumatec balast 400w besteld, en een buisventilator met koolstof filter en een db12. Word ws woensdag geleverd.

                  Comment

                  • oxinovo
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2013
                    • 114

                    #24
                    Re: Eigen kast bouwen

                    Vandaag alles binnen gekregen, gelijk geïnstalleerd.


                    Nu zit ik met een klein vraagje?

                    Aan het einde van de lumatec zit en stekker. Wat moet ik dat mee?
                    A/ Ik knip hem er af en bevestig het aan de lamp.
                    B/ Ik haal een mannetjes stekker en bevestig deze dan aan de lamp.

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #25
                      Re: Eigen kast bouwen

                      Als je reflector niet zo'n aansluiting heeft, dan kun je die stekker eraf en meteen het draad op lengte knippen.
                      Tja, of als je het origineel wil houden een contrastekker gebruiken, net wat je wil.
                      Vouw je reflector ook even een beetje terug. Die hoort niet zo bol te staan.
                      Dan komt er meer licht beneden op de plantjes.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • oxinovo
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2013
                        • 114

                        #26
                        Re: Eigen kast bouwen

                        Thx voor de tips.

                        Comment

                        • beowulf
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2008
                          • 6495

                          #27
                          Re: Eigen kast bouwen

                          Nice!

                          Comment

                          • WeedFan
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2014
                            • 848

                            #28
                            Re: Eigen kast bouwen

                            Ziet er goed uit!

                            Comment

                            • oxinovo
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2013
                              • 114

                              #29
                              Re: Eigen kast bouwen



                              Eerste 4 teststers hebben zich gemeld. Staan nu met de voetjes in de stekgrond.

                              Lamp op 250 watt gezet.

                              Comment

                              • WeedFan
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Aug 2014
                                • 848

                                #30
                                Re: Eigen kast bouwen

                                Lamp mag je gewoon gelijk op 40 cm zetten hoor. Daar gaan ze echt niet dood van.

                                Comment

                                Bezig...