Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP probleme in de meterkast zit in het donker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

    Dat is sowieso een growshop waar ik nooit meer iets koop. Moest weken wachten op levering. De helft werd doodleuk niet geleverd en wat wel geleverd werd was troep of beschadigd doordat ze alles los in een doos geflikkerd hadden.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #32
      Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

      Het was voor mij ook de enigste x en ook ckr de laatste al kunnen hun hier weinig aan doen zolang ze dit probleem niet eerder hebben gehoord dus ben benieuwd naar hun reactie.


      Ik heb inmiddels de controller weer aan het werk.
      De zekering was nog goed dus hoe dat kan geen id mja nieuw sgopcontact erop gezet gewoon een degelijke en het werkt weer prima.

      Iedereen bedankt en ik post de reactie nog wel even zodra die binnen is.

      Comment


        #33
        Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

        QnQ waarom zou je die glazen zekeringen met een aluminium folie repareren. Die dingen kosten een paar stuivers.... Dingen zorgen er wel voor dat je apparaat heel blijft als het fout gaat dus snap niet waarom je zoiets goedkoops zelf gaat repareren.
        NLX outdoor kweek 2011
        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

        Comment


          #34
          mornincoffee.gif
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #35
            Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

            Beter gebruik je ook geen stekkerdozen maar zorg je dat er genoeg stopcontacten aanwezig zijn waar je al je apparatuur in kan pluggen.

            Comment


              #36
              Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

              Maarre...er zit dus een (waarschijnlijk trage) 20A zekering in, en dat staat aangesloten op een groep die normaal 16A gezekerd is ? think.jpg

              Mijn reepje aluminiumfolie van 2mm smelt veel eerder door dan een 20A-T zekering
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #37
                Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

                [QUOTE=psychedelic1988;496412]Het is nu even opgelost

                Ik heb schijnbaar onderin nog 3 hoofdzekeringen zitten van 40A een van de 3 dus ook uit was geklapt wat nooit zou moeten kunnen gebeuren aagezien dit eigendom is van aliander en 40A gezekerd.heb ik me laten vertellen
                Waarschijnlijk zit er iets niet goed in de meterkast mja zorg vgoor later dan maar eerst ff de run afmaken

                - is die hoofdzekering van polyster ?
                zoja dan kan je deze herstellen als deze knalt. ( zekering kan altijd knallen. veel de oorzaak bij grotere gebouwen 5 6 7 8 + verdiepingen)
                herstellen kan door langzaam losdraaien en de verbinding herstellen met kopersraad. werkt als nieuw.

                Comment


                  #38
                  Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

                  ik durf het je niet te zeggen q ben a technisch wat betreft electra. Ik kan dan wel weer stopcontacten maken enzo maar daarmee houd het ook op

                  @amazing geen id of het polyester is het zit verstopt achter de zegel van aliander maar het is gewoon een zelfde automaat als de aardlek.
                  Maar het probleem zat hem in de fanregelaar dus alles is opgelost.

                  Verder heb ik nog geen reactie gekregen dus eerdaags maar is een 2e bericht erachteraan gooien

                  Comment


                    #39
                    Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

                    - heb je nof fotos van hoe de dames er nu bij staan ?

                    Comment


                      #40
                      Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

                      Lastig verhaal met je hoofdzekering ja.. en ga je liander bellen of ga je voor een alternatieve oplossing?

                      Comment


                        #41
                        Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

                        Aub verder lezen dan de eerste post het probleem is allang opgelost.

                        Foto's van de kweek zijn te vinden in het kweekverslag de link naar special Queen staat hieronder

                        Comment


                          #42
                          Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

                          Jezelf even voorstellen kan ook geen kwaad.
                          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                          Comment

                          Bezig...
                          X