Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn opstelling in en rond een growtent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mijn opstelling in en rond een growtent

    Korting op 420shop
    Bij deze hier mijn kweekruimte en wat uitleg. Voor mij was het in het begin zoeken en knutselen voor ik kon beginnen. maar zit nu 3 weken in bloei en denk dat het werkt. Ik ben nog een beginner dus comentaar of positieve kritiek kan ik zeker verdragen zolang het mijn oogst maar ten goede komt
    Het ziet er wat rommelig uit, een vast montage volgt...

    foto 1 en 2 afzuiging en filter
    foto 3 en 4 ballast en schakelklok enz
    foto 5, 6 en 7 verwarming, alu flex buis loopt in een bak met water. Aan de onderkant van die buis, het gedeelte die in het water ligt, zijn gaten geprikt. In die buis ligt een handdoek die steeds in het water ligt. Op deze manier heb ik steeds een lv van 45 max 50% + kan ik er ook mijn flessen voeding erbijleggen die op die manier op temperatuur blijft.
    foto 8 en 9 het voorlopige resultaat na 3 weken bloei
    Attached Files
    Last edited by Bro; 17 March 2009, 22:02.

    #2
    Waarom hang je je brandblusser niet boven je tent ? Ik denk dat de reikwijdte voldoende is om ook je vsa te blussen. Aangezien je ook elektriciteit in je tent hebt, kan het gebeuren dat daar de brand ontstaat. Hangt je brandblusser lager dan je tent, dan blust deze alleen de vloer. Je tent fikt dan gewoon af.

    Met die handdoek in die slang, dat is wel een goed idee. Denk er wel aan dat je dat water en die handdoek regelmatig verschoont om narigheid te voorkomen.

    Je plantjes staan er mooi op, houden zo !!
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Je planten zien er goed uit in ieder geval! Dat gaat de goede kant al op, ze beginnen al leuk te bloeien Keep it up!

      Greetzz

      Comment


        #4
        mooie opstelling inderdaad

        Comment


          #5
          ja mooi gedaan en de plantjes zien er goed uit!
          succes verder..

          Comment


            #6
            Re: mijn opstelling in en rond een growtent

            heb je misschien meer fotos van je opstelling dit wordt mijn eerste keer en het ziet er goed uit bij jouw ik heb alle apratuur maar ik weet niet hoe ik het moet aansluiten de filter moet toch aangesloten worden aan de afzuiger of niet ik heb er zo en buis bij gekregen en waarom moet ie in het water die buis hoor graag van je alvst tnx

            Comment


              #7
              Re: mijn opstelling in en rond een growtent

              ik zit met hetzelfde verhaal als 'rickjames'. Ik heb alles compleet in huis maar krijg het niet geinstalleerd.

              Comment

              Bezig...
              X