Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kind led growlight k5 l750

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kind led growlight k5 l750

    Korting op 420shop
    beste kweekvrienden

    Heb op 12-09-2015 kind led K5 750 aangeschaft na het programmeren van lichtsterkte en tijd instellingen bleek de afstandsbediening niet meer te werken mijn eerste gedacht nieuwe batterij instoppen nee gewoon niks , enkel maar manueel te bedienen via paneel op de lamp zelf met externe timer , een groot probleem iedere keer de lamp opstart moet alle instellingen opnieuw
    programmeren gewoon niet te doen . Heb dit gemeld bij de webshop van aankoop ben benieuwd naar hun antwoord .
    Als er nog mensen zijn met een gelijkaardig probleem AUB laat iets weten !

    wyttie

    #2
    Re: Kind led growlight k5 l750

    Hoi, Wyttie.

    Hier is wel de gewoonte om je eerst voor te stellen, Leeftijd, intresse's , (korte intro wie je bent)
    Heb je vragen over het binnen kweken van wiet? Lees eerst de basis kennis door en als je er niet uit komt stel je vragen in het daarvoor bestemde forum!


    Mvg VN.
    Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

    Comment


      #3
      Re: Kind led growlight k5 l750

      IMG_1406.jpg
      Na contact met http://www.bestgrowp...cts.com/contact hebben ze direct een nieuwe afstandsbediening opgestuurd en dit was super snel , led terug afgesteld werkt prima .
      Voor de groeiperiode gebruik ik het progamma auto run mode ( opkomen van de zo en ondergaan 18/6 ) planten groeien zeer goed.
      Voor de bloei heb ik zelf een licht schema ingesteld 12/12 van ( 50% eerste 1/2 uur dan 100% tot laatste 1/2 uur dan 50% tot 0% )

      bloei week 4 ( vrijdag was dag 7 )

      Comment


        #4
        Re: Kind led growlight k5 l750

        China quality eh..
        Je had dus al binnen twee maanden een nieuwe AB ?
        Met bloeiweek 4 bedoel je de vierde week dat de verlichting op 12/12 staat ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Kind led growlight k5 l750

          Wat moet je ook met een AB he? Betaal je alleen maar de hoofdprijs voor en het voegt niets toe voor je plantjes
          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


          Comment


            #6
            Re: Kind led growlight k5 l750

            Die Kind leds zijn toch dure dingen hoor. Dat zou geen "China quality" mogen zijn.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #7
              Re: Kind led growlight k5 l750

              Voegt dat programma wat de zonsopkomst en ondergang nabootst echt iets toe? Het is natuurlijk wel een coole functie maar per saldo krijgt de plant wel minder licht lijkt me. Dus wat voor effect heeft dat op de opbrengst? Of is dat je test?

              Comment


                #8
                Re: Kind led growlight k5 l750

                IMG_1433.jpg

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                week 6 / dag7 / bloeiperiode

                Comment


                  #9
                  Re: Kind led growlight k5 l750

                  Bij HPS is die zonsopkomst/ondergang vooral bedoelt om toprot te voorkomen dacht ik. Voor led is het wellicht meer een gimmick omdat je daar die stralingswarmte van HPS niet hebt.

                  Al wil ik zelf ook wel iets doen met een curve in de lichtintensiteit. Ik zie dat aan het begin en eind van de dag de planten wat minder actief zijn. Ik vermoed dan dat als ik ze wat meer licht geef in het midden van de dag en minder aan begin eind dat ze dan in totaal net zoveel licht krijgen, maar dat ze er dan iets efficienter mee omgaan. Geen idee of het echt werkt overigens, maar wel iets wat ik een keer zou willen proberen. Dan moet je wel veel langer het licht dimmen en boosten dan alleen het eerste kwartier of half uur.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #10
                    Re: Kind led growlight k5 l750

                    Hey Wietefras

                    ik gebruik gewoon de zonsopgang in de periode dat de plant bloeit in de tuin deze uren kopieer ik ( in de natuur gaat het licht ook niet ineens aan of uit maar langzaam tot de middag een piek moment en naar de avond toe afbouwend naar 0% ) hieronder een foto van het resultaat
                    week 7 / dag 2 /DSC00216.jpgDSC00221.jpg bloei periode

                    Comment


                      #11
                      Re: Kind led growlight k5 l750

                      W7 (2).jpgW7.jpg week 8 / dag 1 bloei

                      Comment


                        #12
                        Re: Kind led growlight k5 l750

                        hmmm suikerspin.
                        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                        Comment


                          #13
                          Re: Kind led growlight k5 l750

                          Ze zijn niet zo erg dik of wel?
                          Maar ze zien er wel elkker uit

                          Comment

                          Bezig...
                          X