Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED DIY tutorial voor noobs

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    yep, heeft sws nog steeds nut! Wat dacht je van custom afmetingen. En de prijs is ook nog altijd een belangrijke factor. Daarbij de ts1000 is een echte budget lamp, presteert best leuk maar van kwaliteit kun je niet spreken.

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Vergeleken met de ts1000 maakt de prijs volgens mij niet meer zoveel uit, maar die afmetingen zit wel wat in als je een kast met bijzondere maten hebt en het perfect wilt opvullen.

      Dat de ts1000 een budget lamp is geloof ik wel, dat zie je ook aan de prijs, voor iets meer geld heb je een Spider Farmer SF1000, die is 50W minder, maar met betere LEDs, toch zie ik de meeste hier voor de goedkopere ts1000 kiezen. Hoe vergelijkt DIY met deze twee lampen? Of anders gesteld, hoe goed is DIY als je met duurdere lampen gaat vergelijken?

    Nou ben ik benieuwd of er ook een kwalitatieve lamp is dan De ts1000 is 150W

    Is er ook een die 4x zo sterk is?
    600W?

    die dan beter is dan een hps en qua prijs rond de max 4x die TS1000 zit?

    Gewoon ff nieuwsgierig of iemand dat toevallig weet

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Als je een echte 600watt wil dus 600 watt uit de muur b.v. de Lumatek Zeus dan ben je al gauw €850 kwijt, ik heb met de ts1000 gekweekt in een 70x70x160 tent met 2 afjes en haalde er 182 gram vanaf, nu ben ik een kweekkast aan het maken van een oude kledingkast waar er twee in komen te hangen, maar ik ben best tevreden over de ts1000.

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      "Kwalitatief dan". Dat snap ik niet helemaal, moet nie nou ongeveer vergelijkbaar zijn? Of beter?
      2x een ts(w)(l) 2000? Spiderfarmer? Dat die dingen van Mars zoveel goedkoper zijn is juist omdat die dingen zo simpel mogelijk zijn. 0,0 geinversteerd in model design, of andere dingen waar je planten eigenlijk niet beter van groeien. Lumatek of Migro bijvoorbeeld maakt lampjes die er ook nog eens mooi ontworpen uit zien. Daar merken je planten niks van, maar je betaald er wel voor. Ook zijn die dingen een tikje efficienter. Helaas ken ik geen merken die high efficiency led's maken en ze zo cheap mogelijk aanbieden.. Migro is redelijk.. DIY is koning voor dat.
Bezig...
X