Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuw, zo perfect mogelijk hokje....!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: nieuw, zo perfect mogelijk hokje....!

    olieradiator blijft stroom trekken en word niet echt warm gewoon heeteluchtkacheltje werkt veel beter
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #32
      Re: nieuw, zo perfect mogelijk hokje....!

      Uw perfect hok gaat op die manier meer stroom verbruiken dan 4 gezinnen tesamen. Om en om draaien is de enige oplossing om het draagelijk te houden qua verbruik. Uw wiet wordt duurder dan die in de coffeeshop als je er een olieradiator of elektrische hete lucht blazer moet gaan in zetten.

      Comment


        #33
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #34
          Re: nieuw, zo perfect mogelijk hokje....!

          2 van die kasverwarmers in je voorruimte en een 500 watt hete luchtkacheltje in je hok zelf,die kasverwarmes gewoon dag en nacht aanhouden geeft nog extra co2 ook.en een goede fancontroller met temperatuursencor in je hok,een maatje deed het zo in een schuur.in de schuur had hij een mooi betegelt hok gemaakt,dus 2 deuren om de kou tegen te houden.
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #35
            Re: nieuw, zo perfect mogelijk hokje....!

            Ja als de middelen onbeperkt zijn weet ik nog wel wat oplossingen.
            Das leuk als jeje kweeksel verkoopt maar anders wordt het gewoon een dure hobby.


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #36
              Re: nieuw, zo perfect mogelijk hokje....!

              Zo dat ziet er goed uit, erg mooie plek om te tuinieren Ik blijf ook volgen.

              Comment


                #37
                Re: nieuw, zo perfect mogelijk hokje....!

                Ik denk dat het belangrijker is om de grond en het wortelpakket warm genoeg te houden. Dat moet met een grondkabel wel te doen zijn lijkt me. Het is zinloos om een zo'n buitenhok te gaan verwarmen.

                Comment


                  #38
                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  IMG_1848[1].jpg IMG_1854[1].jpg met dezelfde camera getrokken als vroeger, alleen nu geen geflikker meer

                  Comment


                    #39
                    Re: nieuw, zo perfect mogelijk hokje....!

                    Met twee lampjes en een warmteprobleem ging ik meteen contra draaien. Hok delen met holle wand waarin je een lichtval maakt en met wat PC fans de lucht van de kant waar de lamp aan is naar de kant waar de lamp uit is blazen.

                    Comment


                      #40
                      Re: nieuw, zo perfect mogelijk hokje....!

                      ja klink gemakkelijk, echter in de praktijk vind ik het nogal omslachtig.
                      De afzuiging, deze staat bv in het linker hok waar de lamp uit is en zuigt dus de warme lucht van het rechter hok door het linker naar buiten. Temperatuurprobleem voor links is opgelost. Echter na 12 u wisselen de lampen aan/uit. dan word de warme lucht van links (daar staat de afzuiger) weggezogen en de lucht van rechts gaat dan naar de linker kant. M.a.w rechts blijft koud want de aanzuig is hier..?
                      + er moet een doorgang, deur gemaakt worden tussen de 2 ruimte. Is in deze "kleine" ruimte ook niet zo simpel.
                      als het in de 1 ne kant donker is moet ik aan de andere kant geraken zonder dat de nacht verstoord word...
                      en zo zijn er nog wel problemen....

                      Comment


                        #41
                        Re: nieuw, zo perfect mogelijk hokje....!

                        Kleine update, door enorme drukte op het werk is er nog nx veranderd.
                        hopelijk kan alles binne 2 weken verder afgewerkt worden.

                        tot dan

                        Comment


                          #42
                          Re: nieuw, zo perfect mogelijk hokje....!

                          hoi,

                          EINDELIJK, we zijn ondertussen weer enkele weken verder maar nu lijkt het einde toch in zicht te komen.
                          Door de weinige vrije tijd niet veel kunnen doen de afgelope weken.
                          Ondertussen is de afwerking verder gebeurt, nl de af-zuiger compleet opgehangen, de elektriciteit verder aangesloten, alle spleten en kieren mooi afgekit .....
                          De afzuig-slang is niet in door het dak gemonteerd maar gaat enkele meter verder door de muur thv de vloer.( in totaal 7m luchtslang)
                          Het afblaas-geluid langs buiten is amper hoorbaar op volle toeren. en dan nog enkel als je er vlak naast staat (wat door iemand anders nooit kan/zal gebeuren)

                          Nu moet enkel binnenin nog een "bak" voor de planten gemaakt worden en de deur moet een geluidsisolerende isolatie krijgen!

                          foto's volgen snel, maar pc weigert mee te werken.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          IMG_2185.jpgIMG_2186.jpgIMG_2187.jpgIMG_2188.jpg

                          Comment

                          Bezig...
                          X