Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe,wat,waar,wanneer, aansluiten app. kweektent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Hoe,wat,waar,wanneer, aansluiten app. kweekten

    Zal ik dan ook maar updaten morgen met fotoverslag :"mijn pogingen einsteins riddle op te lossen"?

    Lekker ouwe jongens krentebrood,biertje met een goede vriend.

    Zal voor strandweer duimen,en als het lukt:
    Slaap lekker!

    Grts
    Daniella
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment


      #47
      Re: Hoe,wat,waar,wanneer, aansluiten app. kweekten

      Oorspronkelijk geplaatst door misty71 View Post
      Zal ik dan ook maar updaten morgen met fotoverslag :"mijn pogingen einsteins riddle op te lossen"?

      Lekker ouwe jongens krentebrood,biertje met een goede vriend.

      Zal voor strandweer duimen,en als het lukt:
      Slaap lekker!

      Grts
      Daniella
      Thanks, het slapen zal straks wel weer lukken, de nodige Deense "rakkers" stromen alweer doet door de bloedbaan.

      Ennuh, voorzichtig met je brein, einstein heeft er iets moois van gemaakt destijds

      Slaapse,

      vale.

      Comment


        #48
        Re: Hoe,wat,waar,wanneer, aansluiten app. kweekten

        is inderdaad tabellen werk goed op blijven letten hoor :p is prima te doen... snap eerlijk gezegd de opmerking niet dat grootste deel dit niet zou kunnen
        sigpic
        Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

        Comment


          #49
          Re: Hoe,wat,waar,wanneer, aansluiten app. kweekten

          Oorspronkelijk geplaatst door Mr_3ppozz View Post
          is inderdaad tabellen werk goed op blijven letten hoor :p is prima te doen... snap eerlijk gezegd de opmerking niet dat grootste deel dit niet zou kunnen


          Einsteins raadsel
          Het volgende raadsel is bedacht door Einstein. Hij beweerde dat 98% van de mensen het niet kan oplossen. Hoor jij bij die overige 2%?

          Dit raadsel is geschreven aan het einde van de 19e eeuwAlbert Einstein (Ulm (Duitsland), 14 maart 1879 - Princeton, 18 april 1955) was een Duits-Zwitsers-Amerikaanse theoretisch natuurkundige, uitvinder en toegepast wiskundige.

          Een heel ander tijdperk, dus de vergelijking gaat niet helemaal meer op.
          Helemaal niet meer in de tijd van l8r, cu e.d. Dus met een korreltje zout of wiet

          vale.

          Comment


            #50
            Re: Hoe,wat,waar,wanneer, aansluiten app. kweekten

            Mja ik bedoelde meer in de zin van... als ik um al op kan lossen... dan kan die niet bijster lastig zijn xD
            sigpic
            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

            Comment


              #51
              Re: Hoe,wat,waar,wanneer, aansluiten app. kweekten

              Oorspronkelijk geplaatst door Mr_3ppozz View Post
              Mja ik bedoelde meer in de zin van... als ik um al op kan lossen... dan kan die niet bijster lastig zijn xD
              Getuigd dat jij in de ogen van Einstein bij die 2% hoort
              Altijd goed toch???

              vale.

              Comment


                #52
                Re: Hoe,wat,waar,wanneer, aansluiten app. kweekten

                Helaas lukt het mij niet om vandaag het verslag te plaatsen,
                Ik ben er mee bezig,maar gaat niet compleet worden vandaag,dus dan liever morgen.
                Afspraken vanmorgen behoorlijk uitgelopen,dochtertje heeft haar tand gebroken,16.00 bij de tandarts,17.00 borrel in de stad,18.30 etentje,en nog een borrel in de stad,wederom geen goed vooruitzicht dat het dan een leesbaar en begrijpelijk verslag zal worden

                Beter morgen netjes in elkaar knutselen,

                De lamp doet het,de afzuiger niet,misschien stuk?
                Ik zal morgen nog eens alles nalopen.

                Grts
                Daniella.

                p.s. @vale neem een extra biertje en zak lekker onderuit vanavond,
                Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                Misty's ABC

                Comment


                  #53
                  Re: Hoe,wat,waar,wanneer, aansluiten app. kweekten

                  Ook niet als je hem rechtstreeks schakelt, dus zonder timer?

                  En vanavond neem ik je raad ter harte

                  vale.

                  Comment


                    #54
                    Re: Hoe,wat,waar,wanneer, aansluiten app. kweekten

                    Ruck RK100A
                    Ruck RK100L
                    Ruck RK100L 4-standen
                    Ruck RK125A
                    Ruck RK125L
                    Ruck RK125L 4-standen
                    enz, enz...

                    Kun je me vertellen welke jij hebt? Hoeveel m3 afzuiging?
                    Zit me toch niet lekker dat ie niet draait.
                    Kan ik ff wat info opvragen.

                    vale.

                    Comment


                      #55
                      Re: Hoe,wat,waar,wanneer, aansluiten app. kweekten

                      Heb van de afzuiger nog eens de stekker e.d. opnieuw aangesloten,
                      Toen ging het lichtje branden bij me.....
                      Op de afzuiger zit ook een draaiknop,zou daar het bruin/blauw voor bestemd zijn?(welke ik niet gebruik)
                      En is dan waarschijnlijk ook de reden dat de afzuiger het niet geweldig doet?
                      Klinkt nog altijd als een starter van een tl lamp die blijft hangen,is misschien door de schakelknop die ik nu niet gebruik?
                      En belangrijker,hoe los ik dit op,
                      Ding moet het toch doen voor ik de boel kan aanzetten,het wordt 30+ graden deze week,is beetje warm voor binnen,en al zeker niet te doen zonder afzuiging dus.
                      Grts
                      Daniella
                      Last edited by misty; 2 August 2009, 14:08.
                      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                      Misty's ABC

                      Comment


                        #56
                        Re: Hoe,wat,waar,wanneer, aansluiten app. kweekten

                        hallo ik zit hier nu ook met een probleem hoor . Heb een nieuwe afzuiger gaan halen omdat mijn oude het liet afweten . Mijn vorige was al aangesloten op een kabel maar deze nog niet . In het kroonsteentje kan je maar 2 draden insteken maar ik heb wel een kabel waar er 3 draden aanzijn . Ik kan toch de moeilijk de aarding niet aansluiten he . Das zoeken voor brandgevaar . Weet er iemand hoe ik het moet doen ?


                        Grtzzz
                        Attached Files

                        Comment


                          #57
                          Re: Hoe,wat,waar,wanneer, aansluiten app. kweekten

                          Oorspronkelijk geplaatst door misty71 View Post
                          Heb van de afzuiger nog eens de stekker e.d. opnieuw aangesloten,
                          Toen ging het lichtje branden bij me.....
                          Op de afzuiger zit ook een draaiknop,zou daar het bruin/blauw voor bestemd zijn?(welke ik niet gebruik)
                          En is dan waarschijnlijk ook de reden dat de afzuiger het niet geweldig doet?
                          Klinkt nog altijd als een starter van een tl lamp die blijft hangen,is misschien door de schakelknop die ik nu niet gebruik?
                          En belangrijker,hoe los ik dit op,
                          Ding moet het toch doen voor ik de boel kan aanzetten,het wordt 30+ graden deze week,is beetje warm voor binnen,en al zeker niet te doen zonder afzuiging dus.
                          Grts
                          Daniella
                          Wegens omstandigheden beetje latere reactie.
                          Ff verder breien...

                          Weet je echt het type-nr niet? Er moet ergens een plaatje opzitten met gegevens, normaal dan...
                          Er zijn nl. ook fans met regelbare afzuiging, met een schakelaar.
                          Misschien nog een paar pics van de fan nemen met detail-shots.
                          Een blauw/bruine kan ik niet direkt in een schakeling plaatsen, misschien is die er voor het regelen van het toerental.
                          Ik zoek nog ff verder op het www, wachtend op je antwoord, foto o.i.d.

                          grtz vale.

                          Comment


                            #58
                            Re: Hoe,wat,waar,wanneer, aansluiten app. kweekten

                            Sorry vale,had de tent i.v.m. het erg warme weer even zo gelaten,heb ook jouw berichtjes niet in mijn hoofd opgeslagen....moet toch wat minder blowen denk.

                            Heb morgen de inrichting van de tent in de planning staan,post ik ook meteen de gevraagde foto's en info.
                            Vanavond bbq nu ff in de keuken dus.

                            Grts
                            Daniella
                            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                            Misty's ABC

                            Comment


                              #59
                              Re: Hoe,wat,waar,wanneer, aansluiten app. kweekten

                              stel voor hier ook een sticky van te maken want is inderdaad wel een duidelijk en interessant topic

                              Comment


                                #60
                                Re: Hoe,wat,waar,wanneer, aansluiten app. kweekten

                                Okay dan, lekker warm in de keuken??
                                Veel plezier met de BBQ btw.

                                Maar nog ff iets anders erbij.
                                Ik ben net ff bij een bekende geweest, en die zijn collega heeft verstand van die fans, m.b.t. aansluiten e.d.
                                Heb de situatie voorgelegd en hier het relaas:
                                * Veel draden, dus krachtstroom of regelbaar.
                                *Kan zonder merk en type-nummer er verder niks over zeggen. Komt blijkbaar meer bij te kijken dan.
                                Foto's zouden ook helpen btw.
                                Als het type-nummer en merk bekend is kan het schema zo van het www afgehaald worden.

                                Tevens de "moeilijke" vragen beantwoordt met een plausibele verklaring waar die fan voor moet dienen. Ander sta ik hier straks in het dorp te boek als kweker
                                Oh ja, gebruikt of nieuw? Een vraagje erbij..

                                vale.
                                Last edited by ceBep; 7 August 2009, 18:19.

                                Comment

                                Bezig...
                                X