Mededeling

Collapse
No announcement yet.

men kastje ;)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

men kastje ;)

Korting op 420shop
    hierbij stel ik dus men kastje voor.

dit is dus men kastje waar ik al dik een week aan bezig ben, de grote ruimte word is een 250watt hps
    en gaat volledig hydro zijn, als voeding gaat gebruik gemaakt worden van de cellmax lijn. de twee kleine kastjes zijn elk 84 watt, dit door in elk kotje 2 x 20 watt spaarlamp warm white en 2 x 22 watt extra warm white spaarlamp.
    de afzuiging die gebruikt word is een 360 cub server fan die thermisch beveiligd is op 70°, alle hokken worden via 1 cantrale koker afgezogen, elk hokje heeft ook zijn eigen pasieve invoer voor lucht

hier is alles mee begonnen

zonder de bekleding is. die kartonnekes voor de afzuigopening zijn er af ondertussen was om test te draaien

en nu staat ze er zo bij

sorry voor brakke pic maar vriendin is op kamp en heeft den cam mee
    de afzuiging ben ik nog mee bezig, die is nog altijd niet naar men zin.
    zal als ik den bonne cam heb ook de electra hoek en de afzuiging etc posten.
    opmerkingen zijn welkom ben er nu nog aan bezig dus werkt nog gemakkelijk.

grtz
    a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

Re: men kastje

Schitterend oki, Je plantjes zullen hier graag in vertoeven .

Grtz

Comment

Moooi
      Ben jaloers, maar binnenkweken zit er voor mij niet in..

Grtz
      Skanna

Comment

thx

maar zal het wel nog uitbreiden hoor de foto's.

eerst die rot temp in die 250w kas naar beneden krijgen.
        ga als ik ontvangen heb der denk ik toch drie aparte fan insteken.
        in de twee kleine hokjes pcfans van 90 cub en die grote ruimte nen 260cub buisfan. dan zal ik pas gerust zijn

grtz
        a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

Comment

ok nu heeft iedere ruimte zen eigen fan, de twee kleine ruimtes blijven mooi op temp maar die grote ruimte blijf ik sukkelen

heb al vanalles geprobeerd, ben ten einde raad mss dat iemand hier nog iets weet?
          men temp is nu stabiel 28 a 29°, in deze periode van het jaar zou deze moeten op 24° staan.
          der is ergens iets mis maar snap echt nie wat men lamp is dus 250W hps, afzuiging is een 200cub fan en pasieve aanzuig tegen overgestelde hoek beneden. voor de duidelijkheid het is droge hitte!

grtz
          Attached Files

Comment

Mooi oki....
            Hoop dat je je temp kan fixen Maar ben ervan overtuigd dat het je zal lukken.

Grtz
            Skannabis

Comment

ziet er vol uit? plaats voor hoeveel planten ?

Comment

de grote ruimte is gemaakt voor 2 planten op aero, ze worden dan gescrogd op 20 cm hoogte dan heb ik nog 60cm over. dus als ik nog uitlopers heb kan ik ze nog steeds kwijt.
                die kleine kastjes pc formaat komt er in elk één plant te staan waar ik lst ga op toepassen

die temp blijft probleem, ben nu juist in den growshop men licht nog is gaan opsteken maar ze wisten het ook niet, raar fenomeen
                ga eens die pasieve aanzuig dichten en der een 100 cub laten inblazen via fan mss dat dit helpt.
                maar alst me nog te lang blijft duren zet ik er menne voorhamer in ze hangt echt men kl?t?n uit pffff

grtz

Comment

Ik weet dat he tal erg lang geleden is dat iemand hier nog iets heeft gepost, maar toch.

Ten eerste: erg mooi kastje okiwiet!
                  Heb je die temperatuur nu onder controle? En kan je de afmetingen van die bloeiruimte eens geven a.u.b.?

Ik ben eigenlijk, héél stiekem, benieuwd naar nieuwe fotootjes.

Greetz,
                  zion

Comment

alles is opnief afgebroken :p twas z'n goesting niet

Comment

Wohoow. :o
                      Echt?

Heeft hij dan een nieuwe kast?

Comment

hij gaat in een kast ofzo nu z'n kot opmaken dachtik .

Comment

yow,

@cookie
                          thx en idd men kast zit nu in een oude kleerkast

ffkes geleden maar nu is de kast af

heb ondertussen verschillende exemplaren gehad waar men temp iedere keer uit de hand liep.
                          nu kreeg ik vorige week van men vriendin te horen dat er een kennis van haar nog een kas staan had die in de weg stond, eenmaal gebracht ff aan het meten geweest en ikke gelukkig

de maten zijn dus 50D op 100B op 150H
                          der hangt een 250W hps mee spiegelkap die ik dringend moet kuisen
                          invoer is 100cub en afzuiging 200cub.
                          als reflectiemateriaal heb ik gekozen voor radiatorfolie brandveilig etc
                          het word nu max 26° in men hok

foto's zeggen meer dan woorden, iemand verbeteringen laat maar horen sta open voor commentaar
                          hier is de lelijke kast in gesloten toestand draaiende

de kast met beide vakken open

buisfan die zorgt voor luchtinvoer 100cub getest voor 24/7 gebruik en na contact met de fabricant weet ik dat ik hem jaarlijks moet vervangen 13 euro

en den bovenkant, lampje en afzuiging

en nu eerst lekker boutje smoren en eens goe het forum nalezen
                          morgen begin ik te posten in kweekverslag nu we terug draaiende zijn

grtz

Comment

Mooi kastje okiwiet, nu komt het wel goed .

Grtz

Comment

idd komt zekers goed nu en in juni koop ik mij een 500cub slak dan zit ik in de zomers ook safe

ga de eerste ronde op aero nog niet scroggen, wil eens zien wa da de kast afkan in volle bezetting

och ja de vorderingen zullen wel volgbaar blijven

grtz

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                              Bezig...
                              X