hierbij stel ik dus men kastje voor.
dit is dus men kastje waar ik al dik een week aan bezig ben, de grote ruimte word is een 250watt hps
en gaat volledig hydro zijn, als voeding gaat gebruik gemaakt worden van de cellmax lijn. de twee kleine kastjes zijn elk 84 watt, dit door in elk kotje 2 x 20 watt spaarlamp warm white en 2 x 22 watt extra warm white spaarlamp.
de afzuiging die gebruikt word is een 360 cub server fan die thermisch beveiligd is op 70°, alle hokken worden via 1 cantrale koker afgezogen, elk hokje heeft ook zijn eigen pasieve invoer voor lucht

hier is alles mee begonnen

zonder de bekleding is. die kartonnekes voor de afzuigopening zijn er af ondertussen was om test te draaien

en nu staat ze er zo bij

sorry voor brakke pic maar vriendin is op kamp en heeft den cam mee
de afzuiging ben ik nog mee bezig, die is nog altijd niet naar men zin.
zal als ik den bonne cam heb ook de electra hoek en de afzuiging etc posten.
opmerkingen zijn welkom ben er nu nog aan bezig dus werkt nog gemakkelijk.
grtz
dit is dus men kastje waar ik al dik een week aan bezig ben, de grote ruimte word is een 250watt hps
en gaat volledig hydro zijn, als voeding gaat gebruik gemaakt worden van de cellmax lijn. de twee kleine kastjes zijn elk 84 watt, dit door in elk kotje 2 x 20 watt spaarlamp warm white en 2 x 22 watt extra warm white spaarlamp.
de afzuiging die gebruikt word is een 360 cub server fan die thermisch beveiligd is op 70°, alle hokken worden via 1 cantrale koker afgezogen, elk hokje heeft ook zijn eigen pasieve invoer voor lucht

hier is alles mee begonnen

zonder de bekleding is. die kartonnekes voor de afzuigopening zijn er af ondertussen was om test te draaien

en nu staat ze er zo bij

sorry voor brakke pic maar vriendin is op kamp en heeft den cam mee
de afzuiging ben ik nog mee bezig, die is nog altijd niet naar men zin.
zal als ik den bonne cam heb ook de electra hoek en de afzuiging etc posten.
opmerkingen zijn welkom ben er nu nog aan bezig dus werkt nog gemakkelijk.
grtz

Comment