Men nieuwe kast 500w

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kweker
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 1389

    #16
    Re: Men nieuwe kast 500w

    ach zo BOKY............ ja excuses ik heb er een afkeer van betrefd foto's op z'n kant te plaatsen heb ik het idee een enorme NEKHERNIA op te lopen....maar zag het wel.....
    Staat trouwens ergens een kleine uitleg hier van mij hoe je foto's kunt draien....krijg er steeds een stijve.....van...... is maar een kleine suggestie dus geen critiek hoor maar probeer foto's te draaien....hoeft niet perse kijkt wat makkelijker denk ik..... verder veel succes verder....
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    Comment

    • weedsmoker
      Stoner
      Member
      • Nov 2010
      • 22

      #17
      Re: Men nieuwe kast 500w

      Mooi gedaan mvg

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #18
        Re: Men nieuwe kast 500w

        Ook goeiemorgen.
        Topic van 6 jaar oud.

        En tis zeker niet mooi, ik zie een hoop verbeterpunten.
        Maar, 6 jaar geleden...
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...