onderaan water geef systeem

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smoking Fifi
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2009
    • 1362

    #16
    Re: onderaan water geef systeem

    Ik weet het, heb me er ook effe zitten in verdiepen maar verder kan ik je er niet echt bij helpen. Maar ik vermoed dan vooral op aarde en coco's dat eenmaal daags wel zal voldoen.. Ik weet niet of er hier ervaren eb en vloed kwekers zijn anders es informeren in de gs..
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment

    • devils haze
      Banned
      • Aug 2009
      • 965

      #17
      Re: onderaan water geef systeem

      volgens mij als je 2 x per dag het water er 20 min in laat staan zou dat wel genoeg zijn

      want als je van onder water geeft zuigt hij zich in +- 30 min de aarde vol dus in 30 min is 2 liter water weg

      bij mij dan

      en als je zo eb en vloed systeem gebruikt denk ik dat je het beste 2 uur na aanspringen licht ff kan wateren en 8 uur na aanspringen licht nog eens wateren
      of zal 1 x genoeg zijn fif

      Comment

      • Smoking Fifi
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2009
        • 1362

        #18
        Re: onderaan water geef systeem

        Ik kan het niet zeggen, ik denk op aarde dat eenmaal genoeg moet zijn. Als je denkt als je met de hand water geeft geef je ook maar eenmaal daags maar dit ga je es moeten testen
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment

        • WeedSeed
          Retired
          • Jun 2009
          • 208

          #19
          Re: onderaan water geef systeem

          Het lijkt mij overigens best eng om te denken dat je het kan vergeten en je hele bak uren onder water staat ofzo. Ik blijf wel gewoon met de hand geven.

          Comment

          • stef01
            Stoner
            Member
            • Oct 2009
            • 24

            #20
            Re: onderaan water geef systeem

            Oorspronkelijk geplaatst door devils haze
            volgens mij als je 2 x per dag het water er 20 min in laat staan zou dat wel genoeg zijn

            want als je van onder water geeft zuigt hij zich in +- 30 min de aarde vol dus in 30 min is 2 liter water weg

            bij mij dan

            en als je zo eb en vloed systeem gebruikt denk ik dat je het beste 2 uur na aanspringen licht ff kan wateren en 8 uur na aanspringen licht nog eens wateren
            of zal 1 x genoeg zijn fif
            Ik denk als je dat in samenwerking doet met een tensiometer dat je er al snel achterkomt om de hoeveel tijd dat je de bak onder water moet zetten

            Comment

            • devils haze
              Banned
              • Aug 2009
              • 965

              #21
              Re: onderaan water geef systeem

              daar heb je voledig gelijk bij ik zelf gebruik ook een tensio meter
              maar meet dan wel op verschillende plekken
              want ik heb soms verschillende waardes want meet met een tensiometer
              van de intratuin daar heb ik wel op bespaard ghehehe en die is volgens mij
              niet zo nauwkeurig dus lijk mij wel verstandig om op een paar
              plaatsen dan te prikken en te meten

              Comment

              • stef01
                Stoner
                Member
                • Oct 2009
                • 24

                #22
                Re: onderaan water geef systeem

                Wat kosten die misschien bij intratuin die tensiometers

                Comment

                • devils haze
                  Banned
                  • Aug 2009
                  • 965

                  #23
                  Re: onderaan water geef systeem

                  9 eurotjes kosten die bij intratuin

                  Comment

                  • soossa
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Nov 2009
                    • 57

                    #24
                    Re: onderaan water geef systeem

                    weet iemand toevallig de afmetingen van die blumat bewateringschaal? kan het nergens vinden?

                    greetz soos

                    Comment

                    • pandemon
                      Advanced Stoner
                      • Oct 2009
                      • 58

                      #25
                      Re: onderaan water geef systeem

                      is het wel handig om water terug te pompen als het uit aarde komt?

                      dan krijg je volgens mij ook stukjes aarde en troep mee en weet niet of je pompje dat leuk vind.

                      Comment

                      • monty
                        Banned
                        • May 2009
                        • 11215

                        #26
                        Re: onderaan water geef systeem

                        Iets meer uitleg waarom je van onder water zou geven.

                        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ven-t8890.html

                        Grtz

                        Comment

                        Bezig...