Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Bublegum 47 600 watt in homebox L

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 x Bublegum 47 600 watt in homebox L

Thnxs batssman88 .. Ja het licht eraan of ze hard door groeien ja of nee
    Ik heb beperkte ruimte want me tent is maar 1.80 M .. en gebruik 18 liter potten en die zijn ook al 30 Cm, en met een 600 watt moet je minimaal 50 cm van je plant zitten.
    Dus 1 m Is nog wel te doen ......
    Laat de bloei maar komen

Comment

dan zou ik ze idd in bloei zetten want ze gaan een stukje doorgoeien in bloei
      gr batssman

Comment

Ik had ze precies toch laten voorgroeien tot ze 'voorbloei' tekenen lieten zien. Bijvoorbeeld mijn planten laat ik nu (ook mijn eerste kweekje) al bijna 40 dagen voorgroeien.
        Maar als je ruimte/afmetingen dit niet toelaat kan je natuurlijk niet anders.
        Verder mag uw luchtvochtigheid nog zeker hoger liggen voor de volgende 2à3 weken. Tip: zet een kom vol met water in je tent + handdoek + spons (handdoek leg je half in die bak water en hang je half op met wasknijpers, spons leg half onder water) ik doe het zo en krijg mijn RLV tot op 55% met lamp aan (wel maar 400watt). Pas wel op tegen de laatste 2à3 weken bloei moet luchtvochtigheid terug zakken anders krijg je toprot! Uw temperatuur mag ook wat minder schommelen, 8 graden schommel is al zowat het maximum. Probeer van die extreme waardes wat af te knijpen. Ga bv voor temp dag 27 nacht 21.
        Verder nog veel plezier en succes!
        Grtz

Comment

Zie ik je foto's goed, of ben je de plantjes aan het fotograferen tijdens hun "lights-out"tijd???

Comment

@ Deerriz : Bedankt dat je meekijkt en dat je me tips geeft is helemaal oke ! Maar ik had gelezen dat zaailingen niet zo hoge lv nodig hebben ! en Stekken wel.
            Dus dacht ik rond de 50 % wel goed zou zijn. Maar jij denkt dus dat ik die beter omhoog ken doen ?
            En voor de tempratuur verschillen heb ik ook weer wat , namelijk ik zet de extra ventelatie flappen open van de tent ! Had namelijk maar een 160m3 opening tegen een 200m3 uitblaas. Mar de tempratuur kwam vanacht niet boven de 26.5 C dus nu maar een verschil van 6

@ Brewer : Ik maak de foto's altijd nog voor de lamp aan / uit gaat ! Neej ik stoor mijn dames niet tijdens hun slaap !

Vanavond denk weer een paar foto's voor de mensen die niet genoeg krijgen van plaatjes kijken :p !!!
            Last edited by Maassluis Gekkenhuis; 16 March 2010, 15:33.

Comment

Bezig...
            X