Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Bublegum 47 600 watt in homebox L

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 5 x Bublegum 47 600 watt in homebox L

    Thnxs batssman88 .. Ja het licht eraan of ze hard door groeien ja of nee
    Ik heb beperkte ruimte want me tent is maar 1.80 M .. en gebruik 18 liter potten en die zijn ook al 30 Cm, en met een 600 watt moet je minimaal 50 cm van je plant zitten.
    Dus 1 m Is nog wel te doen ......
    Laat de bloei maar komen

    Comment


      #32
      Re: 5 x Bublegum 47 600 watt in homebox L

      dan zou ik ze idd in bloei zetten want ze gaan een stukje doorgoeien in bloei
      gr batssman

      Comment


        #33

        Comment


          #34
          Re: 5 x Bublegum 47 600 watt in homebox L

          Zie ik je foto's goed, of ben je de plantjes aan het fotograferen tijdens hun "lights-out"tijd???

          Comment


            #35
            Re: 5 x Bublegum 47 600 watt in homebox L

            @ Deerriz : Bedankt dat je meekijkt en dat je me tips geeft is helemaal oke ! Maar ik had gelezen dat zaailingen niet zo hoge lv nodig hebben ! en Stekken wel.
            Dus dacht ik rond de 50 % wel goed zou zijn. Maar jij denkt dus dat ik die beter omhoog ken doen ?
            En voor de tempratuur verschillen heb ik ook weer wat , namelijk ik zet de extra ventelatie flappen open van de tent ! Had namelijk maar een 160m3 opening tegen een 200m3 uitblaas. Mar de tempratuur kwam vanacht niet boven de 26.5 C dus nu maar een verschil van 6

            @ Brewer : Ik maak de foto's altijd nog voor de lamp aan / uit gaat ! Neej ik stoor mijn dames niet tijdens hun slaap !

            Vanavond denk weer een paar foto's voor de mensen die niet genoeg krijgen van plaatjes kijken :p !!!
            Last edited by Maassluis Gekkenhuis; 16 March 2010, 14:33.

            Comment

            Bezig...
            X