Mededeling

Collapse
No announcement yet.

carasco,s nieuwe kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

carasco,s nieuwe kweek

Korting op 420shop
    ''''let niet op de datum die is niet juist in het begin van deze optic)hallo iedereen op aanvraag van jona een beetje meer uitleg over het kweekje . het zijn dus stekjes powerplantjes zijn het , ze staan in een growbox van 2 op 1.2o op 1.20 met lamp van 600 watt koolstoffilter en ja natuurlijk ook afzuiging he lolll er komt dus verse lucht in de tent via een slang die verse lucht aanzuigt van buiten .de lucht wat van in de tent word opgezogen die word buiten gezogen. de planten staan gewoon in voorbemeste aarde .en er is idd een verschil van kleur bij de planten maar denk dat ik de reden er van wel ken . ik heb aarde uit de growchop en ook van de karwei en ik denk die zakken van de growchop meer bemesting in zit dan die andere aarde growchop aarde kost 7.50 uro en die andere 1ยด50 euro dus daar is het in te zoeken want ze krijgen allemaal het zelfde water. zo dit is een beetje meer uitleg en als alles beetje wil lukken komt het wel in orde en ook later weer wat fototjes reactie,s steeds welkom ,,, en ja bijna vergeten voedings merk is canna zoals de wortelstimulator,terra vega maar die heb ik niet gebruikt, de terra flores ,en ook de boost van canna en dan later in de bloei pk 13,14 zo dat was het bij deze
    Attached Files
    Last edited by carasco; 16 May 2010, 19:16.

Re: carasco,s nieuwe kweek

Ziet er mooi uit.

Als die datum zou kloppen zouden ze al lang op geweest zijn denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door snowball View Post
      Ziet er mooi uit.

Als die datum zou kloppen zouden ze al lang op geweest zijn denk ik
      ja al heel lang op hahahahaha en ja zien er beter uit dan de vorige maarrrrrrrrrrr tis steeds afwachten maar geloof er wel in nu thx vd reactie

Comment

Hoi Carasco,
        Ziet er mooi uit jouw bosje daar
        Ik moet wel opmerken dat er een plantje is (laatste foto, links achteraan) die een voedselprobleem heeft. Ik merk ook op je 3de foto (van achteraan te beginnen) dat er wat verkleuring is tussen je nerven, moet je maar eens goed naar kijken . In de gaten houden dus .

Kan je ons wat meer info geven over welk medium je op kweekt? Eventueel zaadbank (al vermoed ik dat het stekken zijn ). Voeding die je gaat gebruiken, enzoverder. Zo weet iedereen hoe alles in z'n werk gaat bij jou

Greetzzz

Jona

Comment

pptje,s

zo hier zijn nog een spaar foto,s en de planten in de goedkope aarde worden lichtgroen dus denk voeding te kort geef ik nu terra vega mee of gewoon meer terra florres elke reactie is welkom
          Attached Files

Comment

Mijn reactie:
            mooie plantjes, de voeding gaat zeker helpen.
            en veel suc6 verder

Grtz,

Comment

wiet smurf ja mss wel als het nu zondag is staan ze 3 weken in bloe maar weet het niet goed wat te geven terra vegga of terra florres maar alvast thx voor je reactie grtz
              Last edited by carasco; 6 May 2010, 14:34.

Comment

Flores als ze in bloei staan, vega is voor de groei
                Ik zie trouwens ook een zwavelprobleem als ik het goed heb dus hou dat in de gaten
                Last edited by Jona; 29 April 2010, 23:47.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                  Flores als ze in bloei staan, vega is voor de groei
                  Ik zie trouwens ook een zwavelprobleem als ik het goed heb dus hou dat in de gaten
                  weet jij wat ik daar kan aan doen die zwavel zo ja +aat jij het dan eens weten aub

Comment

HALLO IEDEREEN hier ben ik dan weer met een paar fototjes , ze staan nu 3 weken en ja weet het een paar hebben gebrek aan voeding te kort maar ben ik mee bezig die zitten in goedkoope voorbemeste aarde maar krijg ik mss wel goed , maar volgens mijn mening staan ze goed voor 3 weken bloei en wat het verder word merk ik van zelf wel lolll veel lees en kijk plezier grtz latersssssssssssss
                    Attached Files

Comment

Yoo Carasco! Super dat je ons wat meer info hebt gegeven, altijd goed voor de mensen om wat bij te leren
                      Voeding zoals je zelf aangeeft in de gaten houden .
                      Bedankt!

Greetzzz

Jona

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                        Yoo Carasco! Super dat je ons wat meer info hebt gegeven, altijd goed voor de mensen om wat bij te leren
                        Voeding zoals je zelf aangeeft in de gaten houden .
                        Bedankt!

Greetzzz

Jona
                        hoi jona probeer men best te doen met de plantjes en jullie op de hoogte te houden , ik geef ne alleen voeding aan de donkergroene en die dat licht groen zijn geef ik meer voeding en ben ook gisteren begonnen met boost mee te geven aan de licht groene dus zal wel verschil moeten merken he , maar ben voor de rest wel tevreden maken veel topjes aan en leuk is dat ik nog steeds elke dag verschil zie . denk als er niets veranderd dat ik vrijdag nog wat foto,s ga plaatsen dus tot laterssssssssssss pp 022.jpg

Comment

zo ben er nog maar eens met een paar foto,s ze doen het wel goed vind ik ze drinken en ze groeien de 1 ne groeit beter dan de andere maar ben wel tevreden nu als je ziet ze staan nu zondag pas 4 weken dus nog 5 weken te gaan waarvan 4 met voeding en boost dus moeten de toppen nog best wel wat groeien denk ik zo maar zien het weer wel en alvast thx voor de reactie,s die er al staan
                          Attached Files

Comment

Ziet er goed uit carasco.
                            Die worden nog wel dikker die toppen.
                            Weet je al waarom bovenin sommige bladeren een beetje gelig zijn? Misschien te weinig (groei) voeding inderdaad, tip: koop el cheapo voeding voor 1 euro/liter of gewoon GS merken groei- en bloeivoeding.
                            Keep on growing!

Comment

heaven weet het is voeding te kort maar geef ze wat meer mee nu nu krijgen ze voeding van cana terra florres en van zondag ook boost bij dan staan ze 4 weken dus mogen ze al wat boost mee krijgen lijkt me zo niet laat het me even weten dan

Comment

Bezig...
                              X