Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

carasco,s nieuwe kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: carasco,s nieuwe kweek

    Je zou eens wat bitterzout moeten gaan halen en eens geven want ik meen toch een verbleking tussen je nerven te zien, wat volgens mij een Magnesiumtekortje in aankomst is. Misschien dat iemand dat ook kan vaststellen?

    Comment


      #17
      Re: carasco,s nieuwe kweek

      hey jona thx he maar ga straks dat bitterzout halen en eens proberen veel kan ik er niet mee verkeerd doen he en volgende week ben ik er niet dus kan niets zenden ook niet lezen zit in het buiten land voor men werk toch weer eens bedankt voor de reactie

      Comment


        #18
        Re: carasco,s nieuwe kweek

        hallo iedereen hier ben ik dan weer maar weet niet of het normaal is want is net of ze de afgelopen week niets veranderd zijn ze zijn van gisteren 5 weken bloei en ik weet niet of ik me nu zorgen hoef te maken ook daarom zend ik weer wat foto,s
        Attached Files

        Comment


          #19
          Re: carasco,s nieuwe kweek

          Heb je ze in een doorzichtige pot staan die zou ik maar even inpakken , ze zien er goed uit hoor en die gaan nog flink dikker worden .

          Greetzz GG

          Comment


            #20
            Re: carasco,s nieuwe kweek

            lkkr digtgeroeide supertoppen ziet er lekker uit
            sigpic

            Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
            May Jah Bless The Herbs

            Comment


              #21
              Re: carasco,s nieuwe kweek

              komt helemaal goed , komt wel eens voor bij verschillende soortjes dat ze eff een week ofso een dipj hebben
              en het lijkt alsof ze effe stilstaan drna zwellen ze weer dubbel zo dik heb het zelf ook bvaker gehad bij pp rond de 4de week
              maak je maar niett druk
              gr batssman

              Comment


                #22
                Re: carasco,s nieuwe kweek

                ps met die doorzichtige pot was niet zo handig
                in het vervolg fatsoenlijke zwarte potten haln , maar je kunt ze nu gwn inpakken en wt tape eromheen
                gr
                batssman

                Comment


                  #23
                  Re: carasco,s nieuwe kweek

                  Oorspronkelijk geplaatst door Amneeshigh View Post
                  Heb je ze in een doorzichtige pot staan die zou ik maar even inpakken , ze zien er goed uit hoor en die gaan nog flink dikker worden .

                  Greetzz GG
                  hoi amneeshigh zal het veranderen als ik tijd heb maar ben ook vaak dagen weg van huis voor het werk toch alvast bedank voor de reactie en ja ik hoop dat ze nog veel dikker worden hahahha lol

                  Comment


                    #24
                    Re: carasco,s nieuwe kweek

                    ja ga wel wat aan die witte potten doen thx en hoop ook dat ze nog dikker worden grtz

                    Comment


                      #25
                      Re: carasco,s nieuwe kweek

                      hey batsman hoop dat je gelijk hebt en dat ze maar heel dik worden hahahahah thx

                      Comment


                        #26
                        Re: carasco,s nieuwe kweek

                        helpppp wie kan me helpen bladeren verkleuren heel hard en zit morge pas in week 6 van de bloei kan het zijn dat het van bitterzout komt heb mss te veel gebruikt wie een oplossing weet alvast bedankt voor de reactie
                        Attached Files

                        Comment


                          #27
                          Re: carasco,s nieuwe kweek

                          hoi een heel goede dag en thx om eens te komen kijken maar optic gaat niet verder hebben verkeerd bezoek gehad en alles is weg jammer en balen maar is niet anders

                          Comment

                          Bezig...
                          X