Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

648w led grow - BLOEI - Leds see....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

    Hey mooi kut van de ledje's maar verder ziet het er lekker uit allemaal.
    Gzz

    Comment


      #62
      Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

      kennis van me had ook wel eens wat besteld in chinalaptop adapters stond een sticer op van goedgekeurd,50%ging gelijk knetteren als je ze in het stopcontacd stopteheeft iets met verschil in hertz te maken.hang er gewoon effe een 600 watter boven voor de laatste weken.

      Comment


        #63
        Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

        ik wil niet lullig doen maar waarom niet gewoon een 400 w. hps voor deze opstelling? Is goedkoper en betrouwbaarder. En die warmte krijg je wel weg van zo`n lampje ..

        Comment


          #64
          Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

          hoi!

          thnx voor het medeleven, en idd het ging wel aardig maja shit happens.. het zou inderdaad zoiets met hertz te maken hebben. ik vond de units zowiezo al een beetje gaan flikkeren.

          goede nieuws is dak een soort van kater heb van de testtopjes van de als eerste geoogste plantjes. in 5 dagen gedroogd en wat een smaak + effect al

          k heb er inderdaad ook over nagedacht om een 600w op te hangen maar dacht ik kijk het eerst nog ff aan. als er meer rijtjes uitvallen dan vervang ik de units tegen HPS eerder niet.

          volgens mij groeien de toppen vrolijk verder?








          Wat een verschil tussen de 300 en 348 watt.....
          greetz knockie
          Last edited by knockie; 23 August 2010, 10:24.

          Comment


            #65
            Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

            Hoe lang laat je deze nog staan en wat is nu precies de lengte van het bloeien geweest ?

            afbloeienknok.jpg

            Comment


              #66
              Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

              Ey Prestin

              De Black Widow op die foto schat ik nog een weekje ofzo, misschien iets langer en stond op die foto precies 9 weken op 12/12. Ze zou dan totaal zo'n 75 dagen op 12/12 hebben gestaan.

              ik had net een uitgebreid antwoord getikt maar het forum liep vast ofzo hier in ieder geval nog paar foto's.

              FOTO 1 - de wat meer indica pheno Black wWdow die op het moment flink haar best doet
              FOTO 2 - de laatste Cheesebery Haze die dit weekend er af gaat. Ze heeft dan totaal een kleine 10 weken op 12/12 gestaan..





              greetz Knockie

              Comment


                #67
                Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                Ben wel benieuwd naar het aantal grammetjes droog onder die 2 panelen!

                Comment


                  #68
                  Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                  Hey Knockie, welke golflengtes bezitten die LED panelen van jou? Rood 660 nm, blauw 465 en oranje 610 nm? Of nog meer?

                  Comment


                    #69
                    Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                    Hey Knockie, welke golflengtes hebben die led panelen van jou? Rood 660 nm, blauw 465 nm en oranje 610 nm? En in welke ratio zitten die led-jes erin?

                    Oorspronkelijk geplaatst door knockie View Post
                    hoi!

                    thnx voor het medeleven, en idd het ging wel aardig maja shit happens.. het zou inderdaad zoiets met hertz te maken hebben. ik vond de units zowiezo al een beetje gaan flikkeren.

                    goede nieuws is dak een soort van kater heb van de testtopjes van de als eerste geoogste plantjes. in 5 dagen gedroogd en wat een smaak + effect al

                    k heb er inderdaad ook over nagedacht om een 600w op te hangen maar dacht ik kijk het eerst nog ff aan. als er meer rijtjes uitvallen dan vervang ik de units tegen HPS eerder niet.

                    volgens mij groeien de toppen vrolijk verder?








                    Wat een verschil tussen de 300 en 348 watt.....
                    greetz knockie

                    Comment


                      #70

                      Comment


                        #71
                        Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                        suc6 man.

                        Grtz.

                        Comment


                          #72
                          Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                          Persoonlijk denk ik eerder aan falende componenten/solderingen, omdat een led een diode is, welk stroom enkel via een zijde door laat.
                          Omdat lampen parallel geschakeld dienen te worden, en er complete rijen uit vallen duid dit op schaden aan voedings componenten.
                          Waarschijnlijk veroorzaakt door koelings problemen.

                          Grtz.

                          Comment


                            #73
                            Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                            Het kan haast niet anders Poffertjesporem. Stom van me dat ik niet zelf op je logische verklaring kwam.

                            Comment

                            Bezig...
                            X