Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

648w led grow - BLOEI - Leds see....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

    @prestino

    juh naast elkaar hangen ze endus overlappen ze elkaar voor een gedeelte de rechter unit heeft 30 rode 3watt leds erin ipv 1 watters. idd oefening baart kunst en succes met je verdere onderzoek.

    nee joh helemaal niet negatief bedoeld, was eerder nieuwsgierig naar je ondebouwing, op deze maier leren we tenslotte van elkaar. elke tip/advies is dus meer dan welkom

    greetz, knock

    Comment


      #47
      Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

      Hoe is het nu. staan toch al een hele poos op 12/12.

      grtz.

      Comment


        #48
        Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

        dat ziet er tof uit met die led's!
        ben benieuwd wat eraf komt...
        wil zelf ook gaan binnen kweken, en doe dus nu huiswerk over hoe en wat met lichten en aarde etc...

        grtzz flitspaal
        I ain't going nowhere, untill I done it all!

        Comment


          #49
          Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

          Hoi alemaal

          erg druk de laatste tijd en de plantjes doen er in ieder geval onder led niet langer over tijdens de bloei.

          wel heb ik foto's van de afgelopen periode welke ik later zal toevoegen, gisteren heb ik namelijk 2 cheeseberry haze en 2 madonna's geoogst welke nu ondersteboven hangen.

          @ prestin -T gaat zeker niet slecht, vooral omdat dit mijn eerste ledkweek is. volgens mij had ik er gewoon een paar mindere pheno's bijzitten. de wietjes zien er super vet uit en compact. toch denk ik dat ik ze voortaan geen dikke meter laat worden onder de units.

          ik vermoed dat 1 black widow net zoveel gaat opbrengen als de 4 reeds geoogste planten. ook de cheeseberry die nog staat ziet er goed uit en zal ook niet teleurstellen uhm.. ik schat totaal ruim 3 ons vanwege de compact en vettigheid van de buds. veel heb ik gesupercropped en zijn dus verstopt

          fotos'volgen vandaag, uiterlijk morgen. ook de budshots van de geoogste plantjes.


          de 2 black widows , 1 x cheeseberry en de 4 iets later bijgeplaatste stekken om te zien hoe die het doen onder de units staan nog overeind.

          ik verwacht nog een week of 3 voor de berries , 4 voor de black widows. de 6 baby stekjes zullen dan ook wel klaar zijn....

          greetz, knockie
          Last edited by knockie; 18 August 2010, 11:13. Reden: stoned

          Comment


            #50
            Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

            Hoi allemaal

            hier de beloofde foto update van de afgelopen periode.

            laatste overzichtsfoto van ongeveer 1 week na de laatste update endus 11 augustus



            foto's van de reeds geoogste plantjes (helaas met licht aan)








            en van hoe het er vandaag de dag bijstaat..











            volgende update probeer ik over 1 week van nu

            greetz knockie

            Comment


              #51
              Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

              lekker hoor, gaat goed zo te zien!
              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

              Comment


                #52
                Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                een led kweek met stekken zou makkelijker zijn voor het gram per wat verhaal.maar dan heb je maar een soortje en de schoorsteen moet ook roken

                Comment


                  #53
                  Geniet nooit met mate !

                  Comment


                    #54
                    Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                    Ziet er goed uit die led's ,vind je het beter dan die tneon wat je deed?

                    grtz

                    Comment


                      #55
                      Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                      Heel netjes gedaan...Maar hoe lang heeft deze nu gestaan...
                      Want dat is moeilijk te volgen.

                      knockie.jpg

                      Comment


                        #56
                        Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                        allereerst fijn om te zien dat er nog genoeg intresse is voor mn topic chEErs!! high'ly appriciated

                        @kroket - hopen dat ze smaken, mar helaas moet ik daar nog ff geduld voor hebben.

                        @Tumbletrimmert - volgende ronde doe ik zowiezo met stekken en inderdaad om mezelf er van te overtuigen of ik met led 1 op 1 of daar in de buurt kan halen. Nu op het moment ff troubles maar dat leg ik ff uit nadat ik op iedereen heb gereageerd.

                        @Hasharin - thnx m8 en dat voor de eerste keer , het kon natuurlijk beter maar mij hoor je zeker niet klagen.

                        @DJMergaize - Ik heb voorheen altijd met 600watters HPS gewerkt en t-neon sinds kort voor de groeiperiode.

                        @Prestin de Cheeseberry Haze in de hoek heeft slechts 8 en halve week op 12/12 gestaan. deze stond onder de 300watt zijde.

                        ================================================== =============

                        sjo nu ff de ernstige mededeling die ik jullie moet doen. blijkbaar kunnen de power supplies van de units onze netspanning niet goed verdragen. 2 of 3 dagen geleden faalde 2 rijen led van het 348 watt unit en nu sinds vandaag hebben ook 2 rijen van de andere unit het opgegeven.

                        ik zal met wat klief en verdere martelpraktijken de plantjes een beetje forceren zodat ze over zo'n 2 weken klaar zullen zijn. de iets later bijgezette stekken die draai ik dan de nek om.

                        omdat er goede garantie op de units zit kan ik deze gewoon terugsturen en in de fabriek hebben ze de power supply problematiek naar zeggen alweer opgelost.

                        ik ruil de 2 defecte units om en neem 2 van 348 watt hiervoor in de plaats voor de volgende ronde. geluk bij een ongeluk want die 300 watt unit lijkt me ideaal voor groei maar nie voor voor bloei.

                        hopen dat er tot die tijd geen rijtjes meer uitvallen. die black widows zijn aant zwellen als een gek..

                        greetz knockie
                        Last edited by knockie; 22 August 2010, 17:56. Reden: stoned als een aap

                        Comment


                          #57
                          Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                          Kut van je lampies man, hoeveel uur(of dagen) hebben ze het vol gehouden?

                          Grtz.

                          Comment


                            #58
                            Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                            uhm..

                            ik denk een kleine 10 weken

                            grtz, knockie

                            Comment


                              #59
                              Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                              Das niet lang, mijn lamp is niet van dggl, maar beide komen uit China, garantie is wel handig dus.

                              Grtz.

                              Comment


                                #60
                                Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                                jammer man , t gaat net zo lekker.
                                hopelijk heb je snel die nieuwe binnen.






                                -------------------------
                                Regular magazine
                                Last edited by dokkie; 22 August 2010, 18:50.

                                Comment

                                Bezig...
                                X