Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6x Jack Herer Greenhouse Seeds in scrog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Zit inderdaad een beetje strek in.
    Net de lamp lager gehangen en de pc fan er bij aan gezet.
    En als ze te veel strekken graaf ik ze dieper in als als ik ze ga verpotten.

    Comment


      #17
      Netjes en schoon, precies waar ik van hou.
      Kan al bijna niet meer fout gaan zo.
      Succes!
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Thanks QnQ,

        Het scrog rek is van hout maar deze heb wit geschilderd ziet er mooier en oogt netter.
        Zo hou ik altijd van alle kweken de LV,Temp,mbar(tensiometer),water en hoeveel voeding ik aanmaak en wanneer voeding geef.
        Dit allemaal verwerkt in excel sheet zodat ik weet als er iets niet goed gaat of wel.
        Beetje autistisch

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door witpen View Post
          Kom er gezellig bij Hoeloes,

          Ik had de vorige ronde ook de pk13/14 toegevoegd in bloei week week 5/6 na de klok omzetten naar 12/12
          Echter ik heb vandaag gesproken bij de growshop en ga de voeding toch veranderen in Canna bio.
          Een keer iets anders proberen vindt ik leuk en als het niet bevalt ga ik weer terug naar biobizz.
          Bio-bizz is zeer fijn de laatste kweek 535gram en daarvoor over de 600gram dus biobizz werkt prima.
          Hoi witpen,
          altijd leuk natuurlijk om weer eens een andere voedingslijn te proberen, en ga je dan evengoed de PK 13/14 toevoegen?
          Ik ben benieuwd wat deze lijn je gaat opleveren.
          Heb je toevallig een verslag van je laatste kweek, waar je die PK gecombineerd hebt met Biobizz?
          Ik ben erg benieuwd of je tijdens de toevoeging van PK 13/14 meters hebt gebruikt en naar de gebruikte hoeveelheden.
          Biobizz heeft mij zeker niet teleurgesteld bij mijn eerste kweek. Ik zat ook boven de 400gr met 400w alleen vond ik de compactheid van de toppen na het drogen toch iets wat tegenvallen.
          Verder wel een super lekker wietje geworden trouwens.
          Last edited by Hoeloes; 24 January 2017, 19:29. Reden: Inmiddels heb ik je kweekje met PK 13/14 gevonden.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment


            #20
            Wat nou netjes schoon??
            Zitten verdomme gewoon steentjes door z'n aarde..
            Ahja en pk 13/14 sucks.

            Nepautist.

            Suc7 volgt suc6.
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              #21
              Hoeloes
              Mijn vorige verslag had ik inderdaad pk13/14 gebruikt en als ik eerlijk heeft niet gedaan wat ik dacht.
              Ik had namelijk rond week 3 a 4 last van vergeling en dacht dit op te lossen door pk13/14 toe te voegen.
              Bij deze ronde weet ik niet of het ik ga gebruiken als ik de schema invul bij canna staat deze er niet bij.
              Dus ik denk het niet.
              Eerstekamerlid
              Kan zal ze volgende keer de steentje 1 voor 1 eruit halen
              En ik zie meerwaarde van pk13/14 ook niet.

              Comment


                #22
                Mooie kast en ik reageer op jouw soort keuze.

                Heb diverse planten JH gehad en er kwam echt mooie vette wiet uit.

                Ik zie dat alles goed ontkiemt is dat kan nog wel eens een probleem geven.

                Suc6
                Veel gestelde vragen over het forum
                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL
                "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                Comment


                  #23
                  Thanks Silas,
                  De zaadjes zijn zeker goed ontkiemt.
                  Nu natuur haar werk laten met een beetje hulp van mij dan moet het wel goedkomen.

                  Comment


                    #24
                    Ontkiemen 19-1 <---> 20-1 2 dagen
                    Voorgroei20-1<---> 27-1 dagen 8
                    Groei ?-? <---> ?-? dagen 0
                    Voorbloei ?-? <---> ?-? dagen 0
                    Bloei ?-? <---> ?-? dagen 0

                    Temp 29,8 <---> 24.1
                    LV 29% <---> 56%

                    Lamp hoogte 5cm
                    Vermogen 2x55 watt

                    -----------UPDATE-----------UPDATE-----------UPDATE-----------


                    De laatste 2 zaadjes zijn niet meer ontkiemt en deze heb ik dan ook weggegooid.
                    Waarschijnlijk komt omdat ik ze niet vochtig genoeg heb gehouden, dom van mij.
                    De andere 8 doen het goed al zit er natuurlijk wel verschil in maar dat hou je niet tegen.
                    Ze krijgen ronde 15ml water ik weeg ze weer en wat ze verbruikt geef ik weer aan water.
                    Ik had nog gecontact gehad met de growshop en ze krijgen als het goed is dinsdag de rhizotonic en deze haal ik op samen met de hele voedingslijn van bio canna samen met de aarde.

                    Hier komen de foto's nu zie ik bij andere topic dat ze een slideshow gebruiken en andere weer alle foto op de topic.
                    Waar gaat jullie voorkeur naar uit?





                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 4 photos.

                    Comment


                      #25
                      He Greenpen, ik zet mijn stoeltje er weer bij. Ben ook benieuwd hoe de Canna Bio bevalt en of het minder bewerkelijk is dan Biobizz waarbij je toch al gauw 6, 7,8 flesjes in gebruik hebt.

                      Veel succes en kweekplezier, aan jou zal het niet liggen!
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #26
                        Gezellig Stemma,

                        Biobizz heb je inderdaad van alles nodig ik voel me af en toe een chemicus.
                        En als het dadelijk met 4 flesjes het zelfde of beter kunt bereiken ben ik zeer tevreden maar dat weten we pas over 4 maanden.

                        Comment


                          #27
                          Ziet er mooi gebouwd uit, hier zijn ook plannen om een kast om te bouwen naar de ideale maat, maakt alles ook wat discreter enzo.
                          Maar is je rekje instelbaar qua hoogte? Want een gefixeerd rek lijkt me niet zo makkelijk werken...

                          Ik volg allesinds mee, zelf nog zitten twijfelen voor die JH zaden maar las er ook heel wat minpunten over op het net. Daarmee ben ik extra benieuwd!
                          Succes!
                          Stap voor stap geraken we er wel.

                          Comment


                            #28
                            Bedankt Modest,

                            Ik ben ook heel blij met de kast en grote voordeel is dat je de kast kunt maken wat voor jouw ideaal is.
                            Vorige zomer kreeg heel wat bouwvakkers over de vloer en niemand viel het niet op( of ze zeiden niets)

                            De rek is inderdaad gefxeerd en dat heb ik bij alle scorg kweken zo gehad.
                            Het nadeel is als je de ene plante groter wordt dan de andere, zo zat ik ook te denken om 6 rekken te maken voor elke pot dan heb je wel meer speelruimte.
                            Maar ik weet nog niet hoe en of ik het wil.
                            De jack herer als je rond struint zegt de ene dit en de andere zo, maar ga ik het zelf testen

                            Comment


                              #29
                              Ontkiemen 19-1 <---> 20-1 2 dagen
                              Voorgroei20-1<---> 30-1 dagen 11
                              Groei ?-? <---> ?-? dagen 0
                              Voorbloei ?-? <---> ?-? dagen 0
                              Bloei ?-? <---> ?-? dagen 0

                              Temp 18,8 <---> 24,4
                              LV 27% <---> 55%

                              Lamp hoogte 5cm
                              Vermogen 2x55 watt

                              -----------UPDATE-----------UPDATE-----------UPDATE-----------



                              Gisteren heb ik bij de plantjes extra zaai en stek grond gedaan.
                              Na enkele dagen zakt de grond altijd wat in, dus wat erbij gedaan.
                              Zo heb ik ook vrijdag de aarde gehaald de bloom , flower en boost en morgen wordt de rhizotonic gestuurd.
                              De plantjes krijgen ronde de 20 a 25 ml water per dag.
                              Bij de plantjes is het verschil goed te zien er zitten hardlopers bij en achterblijvers.

                              Ik weet nog steeds niet of ik per foto of slide show doe,dit keer maar per foto

                              IMG_3953.jpg

                              IMG_3955.jpg

                              IMG_3954.jpg

                              IMG_3956.jpg

                              IMG_3957.jpg



                              Comment


                                #30
                                Ontkiemen 19-1 <---> 20-1 2 dagen
                                Voorgroei 20-1<---> 4-2 dagen 16
                                Groei ?-? <---> ?-? dagen 0
                                Voorbloei ?-? <---> ?-? dagen 0
                                Bloei ?-? <---> ?-? dagen 0

                                Temp 18,8 <---> 25,4
                                LV 29% <---> 55%

                                Lamp hoogte 5cm
                                Vermogen 2x55 watt

                                -----------UPDATE-----------UPDATE-----------UPDATE-----------


                                Vanmorgen zijn de planten verpot naar daar 5,7L potten.
                                Echter niet veel te vertellen alleen dat ze nog steeds alleen water 20- 35ml per dag.

                                Dus maar foto's

                                IMG_3966.jpgIMG_3967.jpgIMG_3968.jpgIMG_3969.jpgIMG_3970.jpgIMG_3971.jpg

                                Comment

                                Bezig...
                                X