Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6x Jack Herer Greenhouse Seeds in scrog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    witpen wanneer ben je van plan om op 12/12 over te gaan ?

    Comment


      #47
      Beste kaaiman,

      Pas als de toppen door de rek gaan groeien dan gaat de klok om.
      Ze groeien nog ongeveer 2 weken door.
      De afgelopen dagen zijn de 5 van de 6 planten getopt de kleine nog niet misschien helemaal niet.

      Comment


        #48
        Ziet er weer keurig uit Witpen. Zowel de planten als je verslag!
        Kijk vanaf hier graag verder mee

        Comment


          #49
          Leuk Raph dat je meekijkt.
          En bedankt voor de bemoedigde woorden

          Comment


            #50
            witpen tnx , snap dat je het kleintje niet topt maar waarom zijn die andere 2 nog niet getopt? Vanwege het nog niet bereiken van internode 4-5 ?

            Comment


              #51
              Gisteren zijn ze allemaal getopt om de kleine na, ik wacht inderdaad tot de 5 de node en top ze dan al moeten ze wel een steeltje hebben om te kunnen knippen.
              De kleine is wel aan het bij trekken, vanavond of morgenvroeg maak ik foto's en maak ik een update.

              Comment


                #52
                Ok Ben benieuwd , mijn best groeiende is pas bij 4 de rest op 3 en mn kleintje 2 , snap hoe ik moet toppen maar niet wat er bedoelt word met het "terug" toppen naar internode 3. Als ik 5 top dan zit ik toch op internode 4 ?? Of word hiermee bedoelt dat er hierna na een paar dagen WEER word getopt ?

                Comment


                  #53
                  Da's een dingetje dat erin lijkt te sluipen bij veel kwekers.
                  Ze bedoelen dat je dan niet onder de bovenste knipt, maar nog eentje daaronder, dan gaat het plantje van 5 naar 3 dus.
                  Ik kijk daar nooit naar, daar zijn geen regels voor.
                  Ik top als ik vind dat ze er mooi uit ziet, en of dat nou na de 6e, of 9e node is, dat ligt er maar net aan hoe ze groeien.
                  En waarom je 2 nodes terug zou moeten gaan snap ik ook niet, dus doe ik ook nooit, ik vind eentje al zonde.

                  De onderste twee nodes+blad dief ik altijd als eerste, zo gauw ze een beetje zichtbaar zijn.
                  Daarna laat ik ze groeien tot ik vind dat ze er mooi genoeg uitzien om te toppen.
                  Volg je gevoel.

                  btw. van toppen krijg je wel bredere planten, het is handig als je daar ook de ruimte voor hebt.

                  btw2. Doe je rustig met die groeivoeding Witpen ? Je hebt ze net in verse aarde gezet.
                  Ze zien er wel prima uit momenteel.
                  srry voor het binnenvallen
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #54
                    Ontkiemen 19-1 <---> 20-1 2 dagen
                    Voorgroei 20-1<---> 17-2 dagen 29
                    Groei 17-2<---> 23-2 dagen 6
                    Voorbloei ?-? <---> ?-? dagen 0
                    Bloei ?-? <---> ?-? dagen 0

                    Temp 19,4 <---> 26,3
                    LV 33% <---> 56%

                    Lamp hoogte 30cm
                    Vermogen 300 watt

                    ---------------------------------------------------------------------------------


                    QnQ Bedankt voor het reageren altijd leuk als een Trippi-Bong Pipemaster reageert
                    Ik heb net de onderste bladeren en takjes verwijderd, raar dat ik er nog niet eerder aan heb gedacht deze halen vaak net wel of niet de scrog rek.
                    De planten krijgen nu ook minder voeding 2 keer per week in plaats van om de de dag.
                    En toppen doe ik altijd werkt goed bij de scrog.

                    -----------UPDATE-----------UPDATE-----------UPDATE-----------

                    De afgelopen dagen zijn de planten flink gegroeid daarom heb ik vandaag de rechtse planten in het midden gezet.
                    Omdat deze stuk groter zijn dan de middelste en het idee is ook dat de middelste wat sneller hoger gaan worden.
                    Ook zijn de onderste takken verwijder, en alle planten getopt op de kleinste na we zien in de loop van de dagen of het nog gaat gebeuren.



                    IMG_4046.jpgIMG_4047.jpgIMG_4059.jpg
                    IMG_4044.jpgIMG_4045.jpgIMG_4048.jpg

                    Attached Files

                    Comment


                      #55
                      witpen Zien er erg gezond uit , mooi man ! Hoop ze ook zo te krijgen.
                      QnQ ok tnx voor deze uitleg , vind het al eng genoeg om de schaar in 1 node te zetten .

                      Comment


                        #56
                        Thanks kaaiman, ik was in het begin ook bang om de schaar erin te zetten.
                        Maar de planten kunnen heel veel verdragen, het zelfde is met het opbinden in het begin denk dat komt nooit meer goed maar de volgende dag staan ze weer vrolijk rechtop.
                        Het is ook geregeld gebeurd dat er een tak knakte maar met een verbandje van schilderstape en satestokjes is het toch weer goed gekomen.

                        Comment


                          #57
                          Cool , wist niet dat ze daar nog van kunnen herstellen , als je het over knakken hebt bedoel je dan dat ze ook gebroken zijn of gevouwen ?

                          Comment


                            #58
                            Ik volg ziet er mooi uit man

                            Comment


                              #59
                              De planten waren gebroken en hingen een kleine stukje van de takje, er moet nog wel sapstroom door heen kunnen,
                              zo zie je maar dat ze veel kunnen hebben


                              SVEN86 wees welkom

                              Comment


                                #60
                                Ontkiemen 19-1 <---> 20-1 2 dagen
                                Voorgroei 20-1<---> 17-2 dagen 29
                                Groei 17-2<---> 27-2 dagen 10
                                Voorbloei ?-? <---> ?-? dagen 0
                                Bloei ?-? <---> ?-? dagen 0

                                Temp 19,6 <---> 25,9
                                LV 33% <---> 49%

                                Lamp hoogte 30cm
                                Vermogen 300 watt

                                -----------UPDATE-----------UPDATE-----------UPDATE-----------

                                Het is weer tijd voor een update .
                                De scrogrek is bevestigd omdat de middelste achterste was al zo hoog dat het hoogtijd was.
                                Ook heb laagste verhoogd deze staan helemaal rechts.
                                Qua voeding is het 2x per week de rest gewoon water uit de kraan.

                                IMG_4068.jpgIMG_4066.jpgIMG_4071.jpg
                                IMG_4070.jpgIMG_4069.jpgIMG_4067.jpg


                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X