Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 keer WW binnenkweek 400W - No Mercy Supply voeding en aarde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Hallo allemaal, hier weer een update... ik trok de kast open en wat zag ik?

    15356485_10208095859217555_2380482727434760374_n.jpg


    Oeps verkeerde foto geupload, dat was even schrikken he

    Voor de volgende foto moet je even je monitor 90 graden draaien helaas

    2017-04-11 15.14.41.jpg

    Oke nu weer gewoon.. ze staan nu lekker op sweet jane 1 met af en toe al wat co2 erbij. uiteraard na voeding afzuren naar 6.0 maar hoe meer sweet jane je gebruikt, hoe minder je
    hoeft af te zuren, dat is wel weer fijn.


    2017-04-11 15.14.44.jpg


    Ze blijven nog vrij iel toch, de zijtakken groeien niet echt... iemand een idee hoe dit komt?

    Comment


      #32
      Volgende week komen ze van de woningbouw vereniging foto's maken van de muren binnen en buiten vanwege graafwerkzaamheden in de straat..

      Einde kweekverslag voor nu.... helaas..

      Comment


        #33
        Oh, da's een abrupt einde dan, jammer.
        Alles even een paar dagen verhuizen zal ook niet meevallen waarschijnlijk.
        En na de werkzaamheden komen ze misschien wel weer een rondje foto's maken.

        Ik vond de plantjes nog wel behoorlijk strekken trouwens.
        Volgende keer de lamp iets dichterbij houden, zodat er niet zoveel ruimte komt tussen de nodes.

        Ohja, en ik klik nog even op like, omdat je je niet schaamt om een foto van je vriendin te plaatsten.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #34
          Jammer!
          No Mercy Supply - No Mercy Shop

          Comment


            #35
            VHS tapes, waar zijn ze anders nog goed voor
            Minder leuk dat je moest stoppen. Volgende keer weer..
            Ad usum proprium!

            Comment


              #36
              @QnQ: dat strekken vond ik ook ja dus misschien is het maar goed zo... straks gewoon nieuwe ronde nieuwe kansen

              Comment


                #37
                Stonden die op dat 12/12 systeem mss? Als je daar artikels over leest dan tonen ze altijd de eenmalige buds on a stick die perfect gelukt zijn. In de praktijk gaat het wat minder. 1 keer geprobeerd, nooit meer. Kreeg ook van die scharminkels. Ik zie geen enkel voordeel tegenover 4 weken deftige voorgroei, dan heb je nooit zo'n gestrekte planten onder 400 watt.

                Comment


                  #38
                  @ beowulf: Nee dat niet, ik heb ze bijna 2 weken voorgegroed. Dat leek me zat voor deze soort.

                  Comment


                    #39
                    Dan zit daar uw probleem. Op twee weken zijn ze nog niet klaar om in de bloei te gaan, dus de groei gaat gewoon door op 12 uur. Vandaar de strek. Volgende ronde best nog een dag of 10 extra laten voorgroeien. Plek genoeg.

                    Comment


                      #40
                      @beowulf: met mn nieuwe opzet helemaal, dan mogen ze ongeveer 1.60 meter worden dan nog is er ruimte over... soms is het wel een keer goed dat je alles weg moet halen en opnieuw je kast in moet richten...

                      2017-04-20 14.29.42.jpg

                      Comment


                        #41
                        Oeps.. foto staat 90 graden gedraaid.... sorry daarvoor.. maar zoals je ziet hangt ook de Fire Knockout nu op!

                        Comment


                          #42
                          Al weer plannen?
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment

                          Bezig...
                          X