Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Allereerste Kweek 600w MH/HPS -Devil's Harvest-SHORELINE-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Allereerste Kweek 600w MH/HPS -Devil's Harvest-SHORELINE-

    Korting op 420shop
    SHORELINE 1.jpg



    Na uren op het forum en Youtube heb ik besloten mijn plant te toppen en wat LST toe te passen.​​​​​​
    Dag #40 18/24uur licht.
    SHORELINE stem.jpg



    Dat geel is plakpapier voor de insecten anders eten ze al mijn smoke op!
    Dag #40 18/24uur licht.
    SHORELINE.jpg
    45 cm diameter

    shorline closeup.jpg
    Ik verzadig de aarde met water (1/3 voeding) om de 3-5 dagen.
    voorts doe ik eigenlijk niets buiten ongeduldig wachten !
    Binnen een week schakel ik waarschijnlijk over naar 12 licht 12 uur donker. (Iemand tips?)
    hopelijk krijg ik de tent een beetje gevuld !
    Scrog DIY tips/links ?
    Enhancer Co2 fles de moeite ? -------------------------------------------------------




    Tips Tricks !?
    commentaar ook welkom

    -Darius
    Rise and shine, it's marijuana time

    #2
    Ziet er prima uit hoor.
    Je hebt nog wel erg veel ruimte over in je tent.
    Je zult dus wel een paar weekjes langer moeten groeien om dat een beetje de moeite waard te laten zijn.
    Dat ze wat weinig strekken is te danken aan het MH licht. Te danken ja, want dat is goed.
    Dat komt vanzelf in orde straks als je niet teveel gekke dingen doet.

    Heb je een goed filter hangen ?
    "This is one of the stinkiest strains we have ever used"
    Logisch, Skunk nr.1 zit er in
    Veel geur betekent ook veel smaak, da's mooi.
    Benieuwd wat het wordt bij je, tot zover ziet het er goed uit.
    Succes!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      GT 125 2-Speed
      Fan: GT 125 2-speed
      Capaciteit: 220-360m3
      Diameter uitgang: 125mm


      PK ECO FILTER

      Filter: PK-K2601 flat
      Maximale luchtstroom: 480m3/uur
      Ideale luchtstroom: 360m3/uur
      Hoogte: 250mm
      Diameter flens: 125mm



      Ik heb geen idee of dit genoeg zal zijn,
      in de toekomst kan ik wel nog bijzetten/aanpassen.

      Spreken we dan over 2-3 weken om het tentje vol te krijgen ?

      Comment


        #4
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Oke super, bedankt QnQ !
          Zal binnenkort nog een foto maken als ik merk dat de takjes flink gegroeid zijn

          Comment


            #6
            Alvast een mooie plant voor de eerste keer! Als ik terugdenk naar mijn eerste plantje was die wss zogroot niet einde bloei. Petje af hoor!

            Als je toch nog een eindje voorgroeit, waarom hang je er niet reeds een netje over? Kan je alles reeds mooi beginnen spreiden en opbinden.
            Ivm u diy vraag.

            Ik kocht 4 balkjes van 90cm ofzo. Iets kleiner dan tent alvast. Aan elkaar gevezen met zoiets https://www.gamma.nl/assortiment/meu...uct_b021701216 en dan ben je er zowat he.
            verslag 1, verslag 2

            Comment


              #7
              Dankje ergonaut !

              Momenteel ben ik men plantje aant spreiden met wat elektrische koper draad, niet echt beste manier..

              Volgende keer dat ik in de buurt van een doe-het-zelf-zaak ben ga zeker aantal zaakjes halen!
              Zal foto's posten als het gedaan is.

              Bedankt voor de tip

              Comment


                #8
                Zoals qnq al aangaf heb je nog wat plaats en zeker met 600W. Daar zou je zeker toch mee moeten scroggen.
                Volgende keer een paar plantjes erbij zetten. Zeker nu het zo goed gaat. Succes.
                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                Comment


                  #9
                  Good morning nam,
                  Bedankt voor de comments allemaal!
                  even snel een update tijdens men pauze

                  Zoals jullie voorstelden ben ik aan een scrog net begonnen.

                  Dag #46 18/24uur licht.
                  17522500_656269941231521_1902809566_o.jpg

                  Ook heb ik een DiY co2 "generator" in elkaar geknutseld.
                  Al is het maar 2% extra opbrengst

                  17759131_656273934564455_373729839_o.jpg

                  Er is volk bijgekomen in de tent, Bubble Kush - Royal Queen Seeds.
                  Deze ging normaal buiten, maar heb besloten hem mee te scroggen. (rechts)

                  17759194_656273944564454_1556049582_o.jpg

                  Ventilator hing daar maar tijdelijk.
                  Mogelijk maak ik nog een 2de scrog netje, zodat ik ze mooi kan spreiden einde bloei
                  Denk nog zeker een week te wachten voor ze in bloei te zetten (mogelijk 2weken)

                  Volgende update binnen een weekje ofs!
                  laat de tips/voorstellen maar komen !


                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Darius View Post
                    Er is volk bijgekomen in de tent, Bubble Kush - Royal Queen Seeds.
                    Deze ging normaal buiten, maar heb besloten hem mee te scroggen. (rechts)
                    Heb je wel gecontroleerd of er geen beetjes in de pot/plant zaten? Heb die fout ook eens gemaakt namelijk, zat binnen no time vol met vliegjes. Leuk die DIY CO2 generator

                    De kweek verloopt voor de rest wel goed zo te zien. Nice man
                    Ad usum proprium!

                    Comment


                      #11
                      Update

                      Na 4 weken niets posten... hoogtijd voor een kleine update!


                      Dag #75 ongeveer 2 weken in bloei.
                      18254139_671400606385121_954040041_n.jpg18254275_671400586385123_807627441_n.jpg

                      geen grote problemen, enkel de temperatuur op punt houden blijkt het moeilijkste .
                      voeding flink verhoogt, kreeg gele blaadjes onderaan.
                      Zou ik de onderste bladeren al weghalen of nog weekje of 2 wachten ?


                      -Iemand een suggestie welke cheese strain goed smaakt/groeit voor mijn volgende quest

                      Comment


                        #12
                        Ikzelf laat de bladeren hangen tot ze uit zichzelf afvallen dan raap ik ze op.

                        ik had onlangs de cheesy mist tree van dr krippling. Was een zwaar en goed effect, met een verbrande kaas geur Maar 1 van de 2 werd herma als enige in de tent dus oppassen, kan genetisch zijn.

                        Als je iets wil proberen qua soort, wietzaadjes.nl hun huismerk heb ik voorlopig niet echt negatieve ervaringen mee, heb er tevens niet veel negatief over gelezen en is relatief goedkoop, zit vast ook wel een cheese tussen. Mss het testen waard.

                        Groeten!
                        verslag 1, verslag 2

                        Comment


                          #13
                          Leuk verslag doe zo verder! Bij mij zijn zojuist de sweet cheese van sweet seeds afgebloeid. Heerlijke cheese met een mooie opbrengst en niet moeilijk te kweken

                          Comment


                          • BackYardPlant
                            BackYardPlant commented
                            Editing a comment
                            heb je daar een verslag van bijgehouden? of zoniet, heb je toevallig wat foto's etc van die van sweet cheese? is de auto versie toch?

                            Kan je ze eventueel PM'en zodat we niet Darius zijn topic ermee vol zetten?

                            Ik heb die Sweet Seeds - Sweet Cheese Auto toevallig hier liggen als zaadjes dus ben wel benieuwd

                          #14
                          Wacht dan nog maar is een maand of twee. Die sweet cheese verandert nog compleet van geur en smaak. Ik had er twee in men scrog vorig jaar, lekker lekker lekker.

                          Comment


                            #15
                            Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                            Wacht dan nog maar is een maand of twee. Die sweet cheese verandert nog compleet van geur en smaak. Ik had er twee in men scrog vorig jaar, lekker lekker lekker.
                            Oeh lekkerrr! Ik verheug me er nu al op

                            Comment

                            Bezig...
                            X