Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x Super Skunk onder 4 x CBX3590 LED's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4 x Super Skunk onder 4 x CBX3590 LED's

    Korting op 420shop
    vermoeden dat ik 1 herma heb. Heb iets gevonden wat op een bal lijkt, tevens heb ik een calyx gevonden met een pistil. De andere 3 vertonen tot nu toe alleen calyxen met pistils. even in de gaten houden dus. Met het herma avontuur nog in het achterhoofd ga ik geen risico nemen, liever de kliko in dan de rest van de wiet vol met zaad.

    Ik laat de plantjes even wennen aan het ompoten en als ik zie dat ze weer gaan groeien dan ga ik ze toppen, beetje bijsnoeien en een scrog netje maken.

    Duim maar mee dat het deze x goed gaat, de wiet is op en ik heb geen zin om weer een dealer te moeten zoeken die op het laatst zijn afspraken niet nakomt





    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    #2
    Goh, ik vond onder het net vorige winter ook een paar opengesprongen stressballen. Ben amper een zaadje tegengekomen. Dus ik zou mij nog niet al te veel zorgen maken. Je bent pas echt fucked als er banaantjes tussen de toppen zitten, vanaf het begin. Die zie je amper en die bevruchten je heel kot. Ik zeg wel, dat is mijn eigen ervaring. Ik lees vaak andere zaken. Maar tot nu toe heb ik weinig of geen last ondervonden van een 4-5 tal opengesprongen ballen.

    Ideale opzet voor een volwaardige half pipe als je toch gaat scroggen onder die balk


    Comment


      #3
      Banaantjes, houd op, vorige zaten er vol mee, heb er nachtmerries van (als ik zou dromen :p ).

      Het is de bedoeling dat er nog 4 lampjes bijkomen, ga de disco LED's ombouwen binnen niet al te lange tijd maar een halfpipe is zeker een optie.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        hup knallen met die skunk
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          OK Een weekje verder, het stond er nu, na het toppen en licht snoeiwerk, zo bij ;

          IMG_3241.JPG.jpeg

          Voeding heb ik nog niet gegeven, zat ook genoeg in de grond, enkele bladpuntjes die verbrand waren bevestigde dit. 2 Plantjes lieten wat gele vlekken zien, denk dat de aarde toch nog iets te nat is geweest. Zoals je op de volgende foto's kunt zien groeien ze mooi gelijkmatig op ;

          IMG_3242.JPG.jpeg

          IMG_3243.JPG.jpeg


          Ik heb toch maar iets van een scrog netje gemaakt, geen idee wat ze gaan doen als ik ze in de bloei zet, nu kan ik het tenminste nog een beetje sturen.

          IMG_3244.JPG.jpeg


          Tot de volgende x..

          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #6
            Mooi setup, volgens mij komt er bij geen wind van de fans zo op jou blad!! Alleen kan volgens mij de verlicht best nog wel wat dichter op de planten.


            Hebben jullie toevallig eigen foto's van de banaatjes?? Waarschijnlijk heb ik ook helaas herma's in de deze ronde.
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

            Comment


              #7
              Thanks

              Ik heb bewust de fan niet op de plantjes gericht, volgens mij is dat ook niet goed als ik mij niet vergis ? Een fan is eigenlijk ook niet nodig, ik gebruik deze alleen om de warmte van de warmtelamp (niet zichtbaar op de foto) te verspreiden door het hok.

              Hoe dicht mag de lamp erop tijdens de groei ? Ik ga deze wel lager (op zo'n 20 cm) hangen tijdens de bloei. Heb begrepen dat je de lamp steeds iets lager moet hangen naarmate de levenscyclus vordert ?

              Ik heb geen foto's gemaakt van de banaantjes maar die zijn zat op internet te vinden.

              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #8
                Ik heb ook leds met fans maar die blazen toch helaas ook wel op de planten( kijk maar op mijn kweekverslag topic), en dat vind ik een zeer slechte zaak. Daarom vind ik die van jou top!!

                Ja ik weet wel hoe bananen en ballen eruit zien, maar was juist benieuwd naar jou foto's, maar helaas.

                Trouwens je planten staan er mooi bij
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                Comment


                  #9
                  Ow de fans van de lamp bedoel je, ik dacht de losse fan die ik in het hok heb hangen. Vond het al raar, die staat nml. niet op de foto Die hangt hoger in het hok en blaast over de planten zonder dat daarbij de planten geraakt worden. Er hangt een warmtelamp boven die bijverwarmt tijdens de dagperiode. In de winter draait ie dag & nacht.

                  Heb je topic doorgelezen, leuk om te zien dat je buiten rookbare ook eetbare planten kweekt ! Heb zelf ook zo'n Venus gehad, grappig zijn die

                  Jammer van je herma's, hopelijk weet je het een beetje onder controle te houden. Ik heb mijn vorige kweek afgebroken door herma's, werd er moedeloos van. Heb besloten deze kweek met beter materiaal ( COB's ) te doen en de planten wat meer met rust te laten. Wellicht geeft ze dat wat minder stress. Die van jou hebben al aardig wat te verduren gehad


                  ​​​Duim maar voor mij dat het de deze kweek goed gaat, steek ik hier een kaarsje (& jointje) op voor jou.
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    #10
                    OK Mensen, 2 weekjes verder. Een week geleden heb ik de lamp op 12/12 gezet, nu beginnen de eerste witte pruikjes te ontstaan. Deze week nog en dan zullen ze wel vol zitten, kan snel gaan. Tot nu toe hebben ze een beetje wortelstimulator en groeivoeding gekregen. Extra's zoals bladvoeding in de vorm van Vita Race heb ik deze keer achterwege gelaten, volgens mij hebben ze dat ook helemaal niet nodig.

                    Probeer ze zo goed als mogelijk onder de touwtjes te stoppen, tot nu toe lukt het aardig. Het wordt wel een mooi oerwoud zo maar soit. Volgende week ga ik nog eens kijken of er nog gediefd moet worden maar volgens mij is de groei aardig stil gevallen.

                    Al met al ben ik aardig tevreden over het verloop, op een vlekje hier en daar zie ik niks verontrustend, geen paarse stelen of misvormde bladeren of iets dergelijks. Temp. met de lampen uit is 20 graden, met de lamp aan 27 graden. RH, alhoewel van ondergeschikt belang, zit tussen 50 en 60 %. Deze week nog en dan ga ik, bij voldoende pruikvorming, eens rustig aan beginnen met de bloeivoeding. De lamp hangt nu op zo'n 20 cm boven het bladerdek, deze wil ik nog langzaam wat verlagen naar zo'n 15 cm, moet volgens mij nog wel kunnen. Warm wordt het niet echt onder die COB's, al met al ben ik er tot nu toe erg tevreden over.

                    Op het moment staat het er zo bij ;

                    IMG_3262.JPG.jpeg



                    Tot de volgende x maar weer

                    Attached Files
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                      #11
                      Ziet keurig uit hoor.
                      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                      Comment


                        #12
                        Ze staan er mooi bij hoor! Succes man.
                        Ad usum proprium!

                        Comment


                          #13
                          Hey Ho, hier is de Flip Hasjkip show. We zijn veer efkes verder, de lamp staat nu zo'n 3 weekjes op 12/12 en de bloei zit er lekker in. Hier en daar heb ik onder het bladerdek wat gediefd en wat bladeren verwijderd die er, bij de minste geringste aanraking, vanzelf afvielen. Ondanks het warme weer blijven de temperaturen mooi onder controle, in de zomer is een kelder echt wel fijn, had er niet aan moeten denken dat ik nu een tent in de garage had gehad. Ben benieuwd of ik in de winter nog zo blij zal zijn maar dat zien we dan wel.

                          Maatje van mij heeft zijn kweek afgerond met de 3070 COB's, met 3 planten onder 2 lampen in totaal 120 watt heeft hij 166 gram eraf gehaald, daar zou ik al heel blij mee zijn. Met 4 stuks 3090 in totaal zo'n 200 watt ga ik er vanuit dat ik dadelijk 200 gr eraf ga halen, 250 gr zou nog leuker zijn. Hij kweekt wel met stekken, hij woont in het buitenland en daar kun je legaal stekken kopen. Het is net een Intratuin waar je naar binnen loopt. In de rekken vind je verschillende soorten, je kunt kiezen voor jonge of iets oudere, dat scheelt weer in voorgroeien.

                          Maar goed, de plantjes drinken 500 cl water per dag en krijgen elke dag voeding mee. Soms sla ik een dagje over, dan voelt de pot nog zwaar aan en hoeven ze niks te drinken. Ik heb 1 x gesproeid met Vita Race maar dat droogde niet zo mooi op en gaf vlekken op de bladeren dus heb ik de dag erna met schoon water gesproeid. Tevens krijgen ze 1 x in de week Sugar Royal mee.

                          Nog even een paar pics en dan zou ik zeggen tot de volgende x maar weer....



                          IMG_3280.JPG


                          IMG_3281.JPG


                          IMG_3282.JPG


                          IMG_3283.JPG

                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                          Comment


                            #14
                            Hahaha, lachen met die stekken kopen van je maat!!

                            Wat gaan jou toppen hard man, die is geen Super Skunk maar Super Toppen Planten. Deze gaan echt groot worden!!! Welke merk is het eigenlijk en waar heb je deze zaden gekocht?? Ik ga deze ook de volgende ronde zetten.
                            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                            Comment


                              #15
                              https://420shop.nl/super-skunk-vision-seeds.html

                              Zag dat het bij jou ook super gaat, nog even en dan hebben we lekker wat te roken !



                              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                              Comment


                              • QnQ
                                QnQ commented
                                Editing a comment
                                Hennep mag je ook niet zomaar een veldje van vol zetten.
                                Da's vergunningsplichtig.
                            Bezig...
                            X