Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x Super Skunk onder 4 x CBX3590 LED's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Kingbrites? dit zijn Citizen leds, komen uit op 151 lumen/watt, wat binnen 5% ligt van de Cree cobs.
    De heatsinks zijn groot genoeg om passief te werken tot 57W cobs, dus geen ventilatoren of fan adapters nodig.

    potje koelpasta is binnen 4 euro bij je binnen, dan nog klein grut wat in in de wisselgeld marge past.

    Garantie is er idd niet, maar dat is me ook geen 300 euro waard

    Ik zou het ook nooit voor anderen maken, maar ik ben zeker genoeg dat ik voor mezelf een prima werkend armatuur in elkaar gooi.

    Comment


      #47
      We zijn aan het afdwalen, maar mij lijkt het midden van die heatsink ni breed genoeg. De chip moet volledig contact maken met het opp eronder of je verliest een pak koeling. Volgens mij gaat dat ni werken, al kan ik aan die tekening ni aan uit. Ik weet wel dat mijn passieve heatsinks een veel groter opp hebben en toch nog behoorlijk warm werden. Die konden koelen tot 80 watt...

      Comment


      #48
      OK, Genoeg over de lampen, verder over de planten

      Nu begint er langzaam maar zeker wat amber te verschijnen, zie ook geen heldere trichomen meer, enkel milky witen amber. Dan zijn ze dus toch bijna klaar. Zaterdag staan ze ook 8 weken in de bloei, 10 weken op 12/12. Volgens de zaadbank zouden ze 8 weken moeten, dat zou dan precies uitkomen. Tijdens het drogen worden ze ook nog amber dus ik vind het verder prima, zoals het er nu naar uitziet begin ik zaterdag met knippen.

      Ik heb 1 van de kleinere toppen eruit geknipt en deze ligt nu te drogen, misschien is deze zaterdag te roken en kan ik eens proeven wat het effect is. Ik zie de toppen wel nog iedere dag dikker worden, daar ben ik blij mee. Al met al lijkt het erop dat ik dadelijk een leuk voorraadje ga hebben, ondanks de tripsen en het beperkte oppervlakte dat ik heb gebruikt. Uiteraard volgt hier nog het resultaat & een rookverslag

      De testpiloot ;
      IMG_3351.PNG
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Stemma
        Stemma commented
        Editing a comment
        Noem dat maar een klein topje, bescheiden hoor

      #49
      ben benieuwd wat het gaat geven kwa verhouding ivm opbrengst per wat
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        #50
        Zijn we weer

        Nadat het topje gedroogd was heb ik het eens geproefd en ik was tevreden met het resultaat. De smaak was nog niet zo goed maar het curen was dan ook nog niet gedaan, dat maakt natuurlijk wel het verschil. Het zag er zo uit ;

        IMG_3355.jpg





























        Ik heb de lampen nog 1 week laten branden, 13 uur licht, 11 uur donker. Heb ik hier eens gelezen, meen bij QnQ.. Baadt het niet, schaadt het niet In de tussentijd waren er wel al aardig wat foxtails ontstaan maar die kun je evengoed roken.

        Daarna begon het leukste klusje, het knippen. Gelukkig besloot de vrouw deze keer een beetje meer mee te helpen in plaats van alleen te helpen met roken en was het klusje op 3 avonden geklaard. Na een weekje drogen leek het mij tijd om alles in potten te doen, die liggen nu in de kast, nog een paar weekjes curen. De werking is goed, de vrouw slaapt er heerlijk op en als die goed slaapt is zij overdag ook een heel ander mens :p Ik word er voldoende stoned van dus al met al een redelijk geslaagde kweek.

        IMG_3370.jpg

























        IMG_3371.jpg


        De totale opbrengst is 260 gram, kan weer een tijdje vooruit.


        Deze week nog werken, dan vakantie, Dan ga ik het hok schoonmaken en als ik terug kom start ik een nieuwe ronde op, daar ga ik uiteraard weer een verslag van maken. Ik laat dit topic nog een weekje of 2 open voor eventuele op- of aanmerkingen & vragen.



        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #51
          leuke opbrengst voor een 200 wat kweekje

          geniet er van
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            #52
            Zeer mooie opbrengst! Geniet van je vakantie en van je super skunk

            Comment


              #53
              Superrrrr gedaan hoor. Lekker mooie opbrengst hoor van 1,3 w/g!! Leuk toppen, dit soortje ga ik denk ook een keertje zetten.
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

              Comment


                #54
                Goed gedaan hoor Flip, gefeliciteerd en geniet ervan!

                gjob-1.gif
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #55
                  mooi kweekje zeg
                  congratz, en smakelijk

                  Comment


                    #56
                    Netjes en een mooie opbrengst!
                    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                    Comment


                      #57
                      Bedankt allen, deze kip is tevreden

                      Ben nog vergeten te vertellen dat de plant geteisterd door de trips ook een 3tal banaantjes liet zien, kwam ik tegen tijdens het knippen. Zal de stress geweest zijn, de overige 3 hadden nergens last van.

                      Ik ga dit topic sluiten, mocht je nog vragen hebben dan zie ik graag een PM verschijnen.

                      De volgende ronde is alweer gestart, de Mc Purple S1 van Forum Genetics ligt te kiemen, het hok is schoongemaakt en de potten zijn ingewaterd. Uiteraard ga ik weer een verslag bijhouden maar dat komt later, eerst maar eens de kopjes boven de aarde zien te krijgen..
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment

                      Bezig...
                      X