Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x RQS Candy Kush onder Mars Hydro II "400W"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    ja veel topjes is toch goed gelukt hoor die gaat meer dan een normale plant brengen zoals je zegt de LST dat gaat zn nut nog laten zien hoor succes verder



    GRTZ chronic

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door chronic yields View Post
      ja veel topjes is toch goed gelukt hoor die gaat meer dan een normale plant brengen zoals je zegt de LST dat gaat zn nut nog laten zien hoor succes verder



      GRTZ chronic
      Thanks! fijn dat er meer mensen zijn met hoop

      Comment


        #33
        Weer een update:
        na de schakeling naar bloei wilde ze ineens wel graag nog een stukje de hoogte in. De omschakeling is vandaag een week geleden. Gisteren liet ze een beginnend K tekort zien, dus heb ik haar wat bloeivoeding gegeven. Vandaag zien de blaadjes er weer goed uit. Voor de verandering de lamp uitgezet voor de foto en gefotografeerd met flits.
        IMG_1470.JPGIMG_1471.JPG

        Comment


          #34
          Mijn plantjes staan vandaag ook een week onder 12/12. Leuk om eens te vergelijken.
          Het ziet er prima uit bij jou.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Jack Spliff View Post
            Mijn plantjes staan vandaag ook een week onder 12/12. Leuk om eens te vergelijken.
            Het ziet er prima uit bij jou.
            Dankjewel! Goed om te horen Die van jou gaan ook lekker zag ik!

            Comment


              #36
              Ondertussen blijft ze de hoogte in schieten!
              Ze lijkt er echt zin in te hebben

              filedata/fetch?id=1288846&d=1559039478&type=thumb

              Ik wil binnenkort toch maar eens gaan kijken voor een leuk fotocameratje, het gaat allemaal niet zo handig met mijn telefoon en ik wil jullie natuurlijk graag voorzien van mooie plaatjes.
              Iemand nog suggesties? Wat gebruiken jullie voor het maken van mooie foto's?

              Dan nog even een vraagje, hiervoor quote ik mezelf even:
              "Gisteren liet ze een beginnend K tekort zien, dus heb ik haar wat bloei voeding gegeven. Vandaag zien de blaadjes er weer goed uit."
              Ze stond toen een week onder 12/12, was dit misschien te vroeg om al bloei voeding te geven? en zo ja, zou ik dat nu nog kunnen corrigeren?
              Ik heb gelezen dat te vroeg bloei voeding geven problemen kan opleveren in de latere bloeiweken.

              ~Jurze
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #37
                Dat is (was) inderdaad te vroeg. De eerste twee weken op 12/12 groeit de plant en hard, dus ze heeft stikstof nodig. Dit is eigenlijk een groeifase op 12/12, geen bloeifase. Daarom blijf je groeivoeding geven.
                Geef je te vroeg bloeivoeding (fosfor & kalium) dan krijgen je planten een stikstoftekort.
                Nu, als je eenmalig bloeivoeding hebt gegeven en dan terug groeivoeding is dat niet onmiddellijk een catastrofe. Van die ene keer zal het niet om zeep zijn.
                Bloeivoeding pas geven als je echte bloei ziet, veel pruikjes over de hele plant.

                Oh ja, en als camera gebruik ik m'n Canon EOS 1100D of usb-microscoop.
                Last edited by Jack Spliff; 28 June 2017, 16:20.

                Comment


                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Maar welke lens zit erop.. ?

                • Jack Spliff
                  Jack Spliff commented
                  Editing a comment
                  De standaard lens, geen extra lens erbij gekocht. EF-S 18-55mm. Veel verstand van de technische kant heb ik nu ook niet. Zolang ik maar redelijke foto's kan nemen.

                #38
                Dank voor je reactie Jack, vandaag was ze al weer erg dorstig, dus heb gelijk een kleine hoeveelheid groeivoeding meegegeven.
                Laten we hopen dat ze geen stikstoftekort gaat krijgen. Jouw foto's zien er goed uit, en die camera is tegenwoordig best betaalbaar (tweedehands) kan je me een voorbeeldje sturen van zo'n usb-microscoop?

                ~Jurze

                Comment


                  #39
                  https://www.aliexpress.com/item/1000...708.0.0.EHYfBw
                  Last edited by Jack Spliff; 29 June 2017, 23:05.

                  Comment


                    #40
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jurze View Post
                    Ondertussen blijft ze de hoogte in schieten!
                    Ze lijkt er echt zin in te hebben

                    filedata/fetch?id=1288846&d=1559039478&type=thumb

                    Ik wil binnenkort toch maar eens gaan kijken voor een leuk fotocameratje, het gaat allemaal niet zo handig met mijn telefoon en ik wil jullie natuurlijk graag voorzien van mooie plaatjes.
                    Iemand nog suggesties? Wat gebruiken jullie voor het maken van mooie foto's?

                    Dan nog even een vraagje, hiervoor quote ik mezelf even:
                    "Gisteren liet ze een beginnend K tekort zien, dus heb ik haar wat bloei voeding gegeven. Vandaag zien de blaadjes er weer goed uit."
                    Ze stond toen een week onder 12/12, was dit misschien te vroeg om al bloei voeding te geven? en zo ja, zou ik dat nu nog kunnen corrigeren?
                    Ik heb gelezen dat te vroeg bloei voeding geven problemen kan opleveren in de latere bloeiweken.

                    ~Jurze
                    ik gebruik een sony cybershot of hoe heet da 12 jaar geledeofzo gekocht bij de media markt 7.2mp goed genoeg in mijn ogen

                    Comment


                      #41
                      Bedankt voor het doorgeven allemaal Nu kan ik in jullie topics gaan kijken welke kwaliteit voldoende is en binnenkort even gaan shoppen
                      Morgen weer een foto update!

                      ~Jurze

                      Comment


                        #42
                        Bij deze even 2 foto's om te laten zien hoe het nu gaat:
                        19859320_1755086917839507_1571716953_o.jpg
                        19808035_1755086961172836_735119108_o.jpg
                        Het ziet er allemaal goed uit, nu hopen dat de topjes flink gaan groeien
                        ~Jurze

                        Comment


                          #43
                          Sorry voor de dubbelpost, maar weer even een foto update om de voortgang te laten zien! 19897689_1759671474047718_537884650_o.jpg
                          19897559_1759671527381046_1154729255_o.jpg

                          Het begint al ergens op te lijken
                          De puntjes van de blaadjes hangen wel wat naar beneden wat wijst op teveel Stikstof, misschien toch iets te lang door gegaan met de groeivoeding
                          Maar was er op tijd bij, en de blaadjes trekken weer bij.

                          Comment


                            #44
                            Mooi! Het staat er bij mij ook zo ongeveer bij Ook de sugarleafs komen op.
                            Hoe zit het bij jou qua geur? Ik heb m'n koolstoffilter nog steeds niet geplaatst. Er is nog maar amper geur. Als ik m'n neus boven de topjes hou, dan ruik ik het wel.
                            Maar het is niet zo dat de geur me tegemoet komt als ik de deur van de kweekkast open.

                            Comment


                              #45
                              Oorspronkelijk geplaatst door Jack Spliff View Post
                              Mooi! Het staat er bij mij ook zo ongeveer bij Ook de sugarleafs komen op.
                              Hoe zit het bij jou qua geur? Ik heb m'n koolstoffilter nog steeds niet geplaatst. Er is nog maar amper geur. Als ik m'n neus boven de topjes hou, dan ruik ik het wel.
                              Maar het is niet zo dat de geur me tegemoet komt als ik de deur van de kweekkast open.

                              Comment

                              Bezig...
                              X