Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1st attempt 3xak47 3xogkush mars hydro reflector 720watt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dat licht briesje heb ik ook toegepast en kan alleen maar zeggen dat ze er een mooi stammetje van hebben gekregen. Het is voldoende dat ze heel lichtjes bewegen.

Comment

guess what !!!!! deze gappie is op sollicitatie geweest deze morgen im hired!!! zo rond de 13,30euro bruto per uur

Comment

• Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Proficiat ! Zo zie je maar weer, een tevreden roker is geen klaploper

dag 8 van de 2 overblijvers beetje spa blauw gegeven

vandaag de 5x dfa autofem van superstrains en 1x huismerk easy rider van wietzaadjes in hun potten gezet ze waren binnen 36uur allemaal ontkiemd met vrij lang worteltje al zo snel!!

de volledig rechtse 2 zijn 8dagen oud de rest is van vandaag

keep your fingers green Grtz chronic
      Attached Files

Comment

Proficiat met je job! Nu nog een mooie kweek en je gaat een leuke zomer tegemoet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jack Spliff View Post
          Proficiat met je job! Nu nog een mooie kweek en je gaat een leuke zomer tegemoet
          thanks man ik was 1 jaar still geen geld voor wiet kleren of iets ik was stilletjes beu aant worden ..

Comment

Know the feeling. Maar na regen, komt soms nog regen, maar uiteindelijk toch de zon

Comment

jup idd jack zo is het ook gegaan na een lange periode regen tijd wat voor zon

Comment

DAG 9 klein beetje spa blauw gegeven

de grotere meer als de kleintje de kleintje is btw stil ze groeit niet echt

alle 5 de dfa autofems zijn boven de grond easy rider ook bijna
                Attached Files

Comment

dag 10 voor de 2 grootse en dag 1 voor de 5x dfa uto en easy rider
                  de 2 grote hebben wa spa blauw gekregen de rest niets

enkele fotos

btw het is zo cool als je lamp pas aan staat hangende bladeren en na ongeveer 3 uurtjes als ze echt wakker zijn staan ze terug kaarsrecht ;D

GRTZ chronic
                  Attached Files

Comment

Mooi gevuld tentje heb je daar man ik volg je succes.

Verstuurd vanaf mijn F5121 met Tapatalk

Comment

thanks brouwer !!de tent zelf raad ik wel niet aan mars lampen zijjn wel awesome
                      de reden dat ik de tent afraad is dat als ik mijn kamer volledig verduister en licht is aan zie ik toch paar lichtpuntjes door de tent en met een paar bedoel ik meer dan 5 stipjes in totaal ,dus ga ik in de bloei extra opletten op hermas en mijn kamer altijd donker houden.

Comment

Mischien kan je een donker deken ofzo over de tent hangen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jack Spliff View Post
                          Mischien kan je een donker deken ofzo over de tent hangen?
                          jack wtf soms denk ik echt dat wiet me achterlijk maakt why didnt i think of that earlier zo ma echt zo simpel opgelost...

Comment

update dag 11 voor 2 grootse pas wa water ggeven spa blauw
                            dag 2 voor 5dfa en 1 easy rider

de kleinere van de oudere plantjes is echt een handicap aant worden en is pas vandaag eerste keer in 6 dagen wa gegegroeid precies haar blad is gekruld en tlijkt leeggezogen buwwww idkkkkkkk fk it .....
                            Attached Files

Comment

Hehe, ben blij dat je m'n superoplossing waardeert

Inderdaad één van je oudste plantjes lijkt me "raar" Die met de grootste bladeren doet het zo te zien goed, maar die andere vind ik nogal vreemd van blad. Verschrompeld eigenlijk Ik heb er m'n twijfels over...Maar als je zegt dat die toch gegroeid is vandaag, dan zou ik nog even afwachten. Een plant kan zich soms wonderbaarlijk herstellen. Benieuwd.

Je jongste plantjes zien er best wel goed uit.

Comment

Bezig...
                              X