Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1st attempt 3xak47 3xogkush mars hydro reflector 720watt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1st attempt 3xak47 3xogkush mars hydro reflector 720watt

    Korting op 420shop
    hallo allemaal na lang te wachten besloten om een kweekje neer te zetten heb lang niet alles maar genoeg om te beginnen .
    setup

    mars hydro grow tent 120x60(180cm hoog)

    mars hydro reflector 720w 144x5w

    3xak47auto 3xogkush allebei van sumo seeds

    grond bio supermix van focus maastricht heb de zaadjes anderhalfdg in water gelaten en daarna in 5.5l schoentjes gezet 2 zijn er al boven eb wel druppels op mijn blad die ik zelf handmatig eraf veeg kan dit kwaad en wanneer mag de folie er af

    mvg chronic yields
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        waarom kan ik maar per 1 foto uploaden ?? en na hoeveel dagen mag de folie eraf?
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          Die folie gebruik ik zelfs niet. Gewoon zaadje, zonder voorkiemen, in de grond. Vochtig houden met plantenspuit en that's it. Wel zorg ik voor een hogere RLV tijdens de eerste 2 weken(zo rond de 60, max 70%)in de kast. Later mag die RLV naar beneden. Bij mij schommelt die rond de 40-45%.

          De druppels mag je eraf vegen, beter lichtjes afdeppen met keukenpapier. Doe ik ook bij de jonge plantjes.

          Is die OGKush ook 'n autoflower of gefeminiseerd/regulier?

          Succes!!!

          Comment


            #6
            RLV hoef je niet op te letten. Da's iets voor als je 1 gram/watt niet genoeg vind en 1.01 gram/watt wilt draaien. Dat maakt een enkele joint verschil op 100 gram. Maar de moeite die je er voor moet doen, die weegt in mijn ogen veel zwaarder dan een jointje. Elke dag met natte handoeken slepen, of een reservoir bijvullen.. Tel dat op en je besteedt er gauw 10 uur aan per kweekronde. Reken daar een minimumloon voor, en je kunt toch gauw 40 jointjes kopen van dat geld. Natuurlijk, zelf weten allemaal. Dat is het leuke aan de hobby. Maar ik let er (met wiet) al 10 jaar niet op, en dat vind ik veel prettiger dan wanneer ik dat wel doe.
            Als je niet op de LV let, dan heb je ook geen last van druppels. Dan hoef je ook niets af te vegen. Ik snap ook niet zo goed waarom je dat zou doen.. Die plant kan wel tegen wat water. Het regent ook weleens in de natuur.

            Foto's uploaden kan het best via het papiertje-met-paperclip-logo rechtsboven in het tekstvak. Dan kun je meerdere afbeeldingen uploaden en zelfs op maat plaatsen in je tekst.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Voor mij is het m'n eerste binnenkweek en dan wil je de zaken zo goed mogelijk doen. In het begin maakte ik me meer zorgen over de RLV. Nu is dat al veel minder.
              Er staat wel een luchtbevochtiger in m'n kast. Die heb ik nog maar 3 keren opgezet. Toen had ik steeds een RLV van 30% en dat vond ik toch wat weinig. Met de luchtbevochtiger kwam die weer rond de 40%.
              Met die natte doeken zeulen is inderdaad niet leuk. Deed ik in het begin en zo'n doek droogt in 'n kweekkast vlugger dan in 'n droogtrommel
              Ik maak me er niet druk meer om. De hygro/thermometer ligt in de kast en ik kijk wel elke dag eens als ik de plantjes check. Zie ik rond de 30% dan zet ik de luchtbevochtiger aan. Helpt wel, maar dat komt wss door de kleine ruimte.

              Comment


                #8
                Hygrometers hebben soms een afwijking van wel 30%.. Vandaar dat ik heb besloten er geen aandacht meer in te stoppen. Als hij op 40% staat, kan het 10% zijn, of 70% of alles daar tussenin.
                Zelfs mijn tropische planten - regenwoud lovers - meet ik enkel omdat mijn thermometer toevallig een LV display heeft.
                Ik adviseer elke beginnende kweker om zichzelf bezig te houden met de volgende dingen, in de volgende volgorde van belang:
                - Plant, groei, bloei, bladlezen.
                - Bodem, type, pH, EC, waterhuishouding
                - Water: pH en EC
                - Licht
                - Beestjes
                - Ziektes & schimmels
                - Oogsten en drogen
                - nog honderd andere dingen en dan pas een keer
                - LV

                Mensen staren zichzelf er vaak blind op. Het is zo moeilijk te controleren en waardes te halen, dat ik liever zie dat de rest in orde komt. Ik herken beginners-adviezen vrijwel direct, mede omdat zij opmerkelijk vaak de LV aanwijzen als oorzaak van een probleem. Ik maak geen verwijten hoor Het is ook niet negatief of positief, maar wel opmerkelijk. Als je er op gaat letten, dan pik je ze er zo uit. Ook hier weer een (beginnend) kweker die met folie werkt om de LV hoog te houden.. Da's iets wat ervaren kwekers enkel met stekken zouden doen.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Weer wat bijgeleerd , thx LR2 !

                  Comment


                    #10
                    tering veel te veel watt in zo,n kleine ruimte echt zonde.zelfs in de winter zou ik er niet aan beginnen zo.zou er zelfs max 200 watt led inhangen
                    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                    Comment


                      #11
                      JACK SPLIF HET ZIJN BEDIDE AUTO FEMS
                      DANKJE VOOR DE INFO lr2

                      BTW BUITE DE TENT EN LICHT HEB IK NOG NIETS IK HEB GEEN GELD MEER EN BLESLOOT TOCH TE BEGINNEN ZONDER FILTER ENWO LOL

                      Comment


                        #12
                        Ben zo high veel typfouten hihi

                        Comment


                          #13
                          Jorem i know maar ik vond hem goedkoop op alieexpress licht is gewicht dus ik dacht ik koop direct mijn definitieve licht

                          Comment


                            #14
                            pas besteld bij greensell :

                            Can Lite 150 m3 met flens maat 125mm,
                            Buisafzuiger 125 mm 185m3(16watt)
                            5 meter CombiConnect 127mm
                            LUMii Heavy Duty Plug-in Timer 24 uurs

                            is al een mooie progress

                            Comment


                              #15
                              fotos van de 2 plantjes 3de is ontkiemt btw morgen foto ervan

                              de ietss kleinere lijkt misvormd blad te hebben idk...
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...
                              X