Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kleine foto update kweekkas buiten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kleine foto update kweekkas buiten.

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,
    Hierbij een kleine foto update van mijn 5 dames die het naar mijn mening best goed doen.
    Staan er nu 2 van de 5 een week in de bloei na 4-5 weken gegroeid te hebben.
    Verder gebruik ik eigenlijk alle voeding van plagron ook al zijn het autoflowers.
    Ik krijg de indruk dat dat ze vruchten straks wel af gaat werpen.
    Hierbij een kleine impressie ben benieuwd wat jullie ervan vinden :p

    #2
    gaan lekker daar
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      ja lekker veel vingerig blad ze voelen zich goed nice man

      Comment


        #4
        binnenbuiten.JPG oi...
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
          Kreeg het niet voor elkaar via de app mijn excuses

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door chronic yields
            ja lekker veel vingerig blad ze voelen zich goed nice man
            Enig idee hoe dat komt? Diegene met dat 11 vingerige blad is de enige in de volle grond maakt dat zoveel verschil?
            Over 5 weekjes hoop ik ze wel op te kunnen hangen

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Brouwer View Post

              Enig idee hoe dat komt? Diegene met dat 11 vingerige blad is de enige in de volle grond maakt dat zoveel verschil?
              Over 5 weekjes hoop ik ze wel op te kunnen hangen
              hoe je aan het 11 vingerig blad komt? veel zorg liefde licht en constante correcte temps en water-voeding afgiften

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door chronic yields

                hoe je aan het 11 vingerig blad komt? veel zorg liefde licht en constante correcte temps en water-voeding afgiften
                De liefde zit wel diep ja haha inmiddels de drie grootste in nieuw tentje op een wat betere spot gezet.

                Comment


                  #9
                  ayyy zo moet het nice tentje heb je daar

                  GRTZ chrnoic

                  Comment


                    #10
                    Goedemorgen wederom,

                    Het groeit vrolijk verder, ben wel tot de conclusie gekomen dat ze hier 3-4 uurtjes direct zonlicht minder hebben..
                    De twee aan de linkerkant staan maandag 7 weken en het zijn autoflowers hoelang geven jullie ze ongeveer nog?
                    Verder weet ik niet wat voor soortjes de linkers zijn alleen dat het autoflowers zijn. Ging bij het ompotten niet helemaal goed :eek: soort verassings wiet..
                    Hierbij wel nog een paar foto's

                    Comment


                      #11
                      Moeilijk te bepalen hoe lang ze nog moeten. Als je de strain zou kennen dan kon je het opzoeken hoe lang de bloei duurt.
                      Als ik jouw planten nu zie, die dat in bloei staan, dan zou ik vanaf nu het begin van de echte bloei rekenen. Dus zeker nog een maand te gaan, wellicht nog langer.

                      Comment


                        #12
                        Die linkse mogen nog wel een week of 6-7.
                        De totaaltijd is niet zo belangrijk, het gaat erom hoe lang ze al bloeien.

                        ..Diegene met dat 11 vingerige blad is de enige in de volle grond maakt dat zoveel verschil?..
                        Yep, zoveel scheelt dat.
                        Volle grond = beter.

                        Yeah, goed tentje, ik heb die ook
                        Kun je de deur niet open laten ?
                        Het plastic houdt wel wat licht tegen, omdat het tomatenkasjes zijn, die hoeven niet in de volle zon.

                        Als je dooie blaadjes op de grond weghaalt komen er minder snel beestjes/schimmels.

                        Planten staan er goed bij!
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jack Spliff
                          Moeilijk te bepalen hoe lang ze nog moeten. Als je de strain zou kennen dan kon je het opzoeken hoe lang de bloei duurt.
                          Als ik jouw planten nu zie, die dat in bloei staan, dan zou ik vanaf nu het begin van de echte bloei rekenen. Dus zeker nog een maand te gaan, wellicht nog langer.
                          Last edited by Brouwer; 17 June 2017, 16:06.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                            Die linkse mogen nog wel een week of 6-7.
                            De totaaltijd is niet zo belangrijk, het gaat erom hoe lang ze al bloeien.


                            Yep, zoveel scheelt dat.
                            Volle grond = beter.

                            Yeah, goed tentje, ik heb die ook
                            Kun je de deur niet open laten ?
                            Het plastic houdt wel wat licht tegen, omdat het tomatenkasjes zijn, die hoeven niet in de volle zon.

                            Als je dooie blaadjes op de grond weghaalt komen er minder snel beestjes/schimmels.

                            Planten staan er goed bij!
                            Ah beter schiet al lekker op dan!
                            Maar ja ga proberen de deur zoveel mogelijk open te houden ook omdat het dan niet zo extreem warm word binnen.
                            Ga dan straks gelijk even de dooie blaadjes eruit halen.
                            Ik heb nog drie zaadjes liggen ben ik daar al te laat mee voor een eventuele tweede ronde? In de volle grond bedoel ik dan.
                            Heb ook wel is horen zeggen dat autoflowers in de volle grond over t algemeen nog wat langer staan..

                            Comment


                              #15
                              Een goedenavond weer.
                              Hierbij weer een paar fotootjes ik geloof dat ze de hitte redelijk aankunnen met de tentjes open.
                              Paar foto's voor een kleine impressie.
                              Bij de laatste foto zie je dus duidelijk een spinnenweb zitten is dit iets om me zorgen over te maken? (spint) bijvoorbeeld..
                              Of kan het gewoon een onschuldig spinnenwebje zijn? ik heb ze namelijk best vaak van dichtbij bekeken maar dit nog niet zien zitten op 1 van me planten.

                              Vriendelijke blow.

                              Comment

                              Bezig...
                              X