Plantjes zien er gezond uit en mooie beginnende bloei. Komt in orde
Eerste autoflower-kweek in kleerkast
Collapse
X
-
Die bruine pistels zijn de eerste pistels die zichtbaar waren.(voorbloei) Totaal normaal dat die nu bruin zijn, geen zorgen.
Plantjes zien er gezond uit en mooie beginnende bloei. Komt in orde
-
Nog een update! Er beginnen nu al een hele hoop witte pruikjes op te duiken, heb ook maar even foto's getrokken zonder discolamp, zodat het allemaal wat duidelijker is
Ze zijn nu 52 en 55cm, dus ik denk dat ze wel min of meer klaar zullen zijn met groeien.
Tijd voor bloeivoeding of wat denken jullie?
Oh ja, op 1 van de foto's kan je zien dat 2 bloeihaartjes op de stam helemaal bruin zien. Weet niet goed wat dat wil zeggen?
Leave a comment:
-
Als er witte pruikjes te zien zijn begin je de bloei te tellen en kun je bloeivoeding gaan geven.
Het hoeft niet, je kunt rustig nog een weekje wachten om zeker te zijn, te vroeg schijnt ook niet goed te zijn. Begin met een halve dosis, dan zit je altijd goed.Leave a comment:
-
Hoera! We hebben week 5 gehaald!
De plantjes zijn nu 44 en 52cm groot en al lekker harig. Weet er iemand, afgaande op de foto's wanneer ik aan bloeivoeding zou moeten beginnen? Ik dacht zelf nog wel zeker een weekje te wachten, maar kan het nogal moeilijk inschatten. Wacht ik best tot ze volledig gestopt zijn met groeien?
Attached Files- IMG_20170804_143334.jpg (46,2 KB, 10 views)
- IMG_20170804_143423.jpg (206,3 KB, 10 views)
- IMG_20170804_143354.jpg (48,0 KB, 10 views)
- IMG_20170804_143432.jpg (49,6 KB, 10 views)
- IMG_20170804_143501.jpg (52,4 KB, 10 views)
- IMG_20170804_143523.jpg (52,7 KB, 10 views)
- IMG_20170804_143533.jpg (55,8 KB, 10 views)
Leave a comment:
-
Hoogte zou goed moeten zijn, dan zit het in de genen.
Komt goed
Leave a comment:
-
Leuk!
Ondertussen zijn de planten ongeveer 40 en 50 cm hoog, de grootste is idd vooral in de lengte aan het groeien, de kleinste in de breedte. De lamp hangt nu respectievelijk 40 en 30 cm van de kruin. Is dat nog steeds te hoog? Ben gewoon voorzichtig omdat ze toch wat in lengte schelen en niets wil verbranden
Last edited by Kweeknoob; 2 August 2017, 23:24.Leave a comment:
-
Jawel, ik ben een stille aanbidder
Gaat lekker, toch ?
Hoe hoog heb je de lamp hangen ? Zit toch nog wat strek in zo te zien..Leave a comment:
-
Is er eigenlijk iemand aan het volgen of ben ik gewoon een verslag voor mezelf aan het maken?
Leave a comment:
-
Hey Iedereen, we zijn week 4 ondertussen en de dames zijn weer flink gegroeid. Nu zo'n 40 en 30 cm groot en allebei al langzaam in bloei aan het gaan. Zoals je op de laatste foto kan zien, heb ik enkele dagen geleden op 1 blaadje wat gele vlekken ontdekt. Verder nergens te zien en het is ook niet groter geworden, dus veel zorgen maak ik me er niet over.
Leave a comment:
-
Plantjes hebben net voor de eerste keer groeivoeding van Plagron Alga Grow gekregen en wow! Heb maar 2 ml op 1 liter gegeven en op twee dagen tijd zijn ze van 14 en 16 cm naar 18 en 25 cm gegaan
Vraag me wel af waarom de ene zoveel sneller groeit dan de andere.
IMG_20170725_151300_1.jpgIMG_20170725_151312.jpg
IMG_20170725_151322.jpgIMG_20170725_151328.jpg
Leave a comment:
-
Je planten zien er goed uit. Over dat blad met een blaadje minder zou ik me niet druk maken. Zo heb ik wel meerdere bladeren.
De laatste foto toont inderdaad het begin van de voorbloei. Je zal er de komende dagen meer en meer zie verschijnen.
Als je al voeding geeft, nog steeds groeivoeding blijven geven. Ook aan de plant die voorbloei toont. Pas beginnen met bloeivoeding als de echte bloei begonnen is. Meerdere pruikjes op de planten, dan pas bloeivoeding.
Maar aan de kleur van je bladeren te zien ben je goed bezig.
Succes met bloei!
Leave a comment:
-
We zijn weer een weekje verder, nog maar eens tijd voor wat foto's uit de kleerkast. Plant 1 is zo'n 14 cm en plant 2 een dikke 16cm. Ze lijken me nog redelijk gezond, alleen staat plant 2 sinds een dag een beetje scheef en ik heb gemerkt dat er wat ongelijkheid is tussen de bladeren, sommige missen een punt langs 1 kant, weet niet of dat veel uitmaakt?
Ze krijgen op dit moment nog niks van voeding, buiten wat er in de potgrond zit. Iemand advies over wanneer ik daar best mee begin? Volgens mij heb ik trouwens ook de eerste bloeihaartjes gespot bij plant 2, maar dat kan mss wishfull thinking zijn
PLANT 1
plant1.jpg
plant1top.jpg
PLANT 2
plant2.jpg
plant2top.jpg
plant2bloei.jpg
Leave a comment:
-
Helemaal niet, er wordt potgrond verkocht, Plagron all-mix bijv., of de batmix, die is voor 100 dagen voorbemest. Als je daar zelf nog flink wat voeding ingooit vanaf de eerste weken dan wordt het overkill.
Leave a comment:
-
Er zit idd al wat voeding bij ja, maar voor 6 weken lijkt me wel veel, niet? Zal me nog even inhouden met extra voeding te geven tot ze wat groter zijn. Ben er net al eens met m'n neus langs geweest en ze beginnen ook al een lekker geurtje te hebben
Leave a comment:

Leave a comment: