Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste autoflower-kweek in kleerkast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Heb geen idee of je al moet knippen maar het ziet er wel lekker uit.

    Waarom koop je niet ergens een kleine microscoop? Dan kun je het zelf allemaal wat makkelijker bepalen denk ik.

    Comment


      #47
      Ik heb een juweliersloep, maar nog niet zo'n scherp getraind oog om het helemaal juist in te schatten

      Voor zover ik kan zien zijn de meeste trichomen wit van kleur, met op de meeste toppen wel enkele bruine trichomen ook. Alleen de pistels van sommige toppen blijven wit en naar boven steken, wat me toch wat raar lijkt nu ze bnijna klaar zouden moeten zijn.

      Comment


        #48
        Die hoofdtekst dan ''eerste kweek in kleerkast'' is gewoon GE WEL DIG en dan de nadruk op kleerkast

        Misschien is het al aangehaald in het topic maar als je moeite heb met inschatten water geven zijn er een paar opties

        : potten wegen zodat je weet hoeveel je plant verbruikt.
        : Of gewoon heel simpel een sateprikker voorzichtig in de grond steken zodat je kan kijken of die nog vochtig is ja of nee.

        Mooie planten heb je!

        Succes


        Ik zie nu pas dat je planten bijna oogstrijp zijn dus mijn uitleg over water geven is zinloos geweest

        Succes met knippen,drogen en roken dan maar..

        Comment


          #49
          Verder nog iemand advies? Dit weekend zijn ze 12 weken, lijkt me toch wel voldoende voor een autoflower, niet?

          Comment


            #50
            Het is zover! Gisteren heb ik mijn dames geknipt en zo is de kleerkast even veranderd in een droogkast. IK kan nog totaal niet inschatten hoeveel ik er droog aan ga overhouden, maar ik denk dat ik voor mijn allereerste kweekje toch wel tevreden ben
            Alvast bedankt voor alle tips die ik hier gekregen heb, over een weekje of twee drie kan je waarschijnlijk het volgende verslagje volgen (2x autoflower Northern Light van RQS).

            Als iemand een gokje wil wagen wat de opbrengst zal zijn: shoot!

            22016459_10155137507947833_1144675931_n.jpg22068713_10155137507802833_1042401523_o.jpg

            Comment


              #51
              65 gram, proficiat met je kweek, een heel mooi resultaat

              Comment


                #52
                Mooi resultaat.
                Dat zal vast een goed rokertje worden, netjes de tijd gegeven en op tijd gespoeld ..
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #53
                  Na een weekje drogen zit ik nu op een totale opbrengst van zowat 85 gram. Behoorlijk tevreden dus

                  Heb al eens even geproefd en ben zeer tevreden van de typische sativa high, de smaak is er nog niet helemaal, maar nu even laten curen en dat komt vast wel goed. Op naar de volgende!

                  Comment


                  • Stemma
                    Stemma commented
                    Editing a comment
                    Mooie opbrengst hoor! Ik hoop dat je er veel plezier van hebt gehad
                Bezig...
                X