Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

#Noobkweker eerst kweek kan tips gebruiken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #Noobkweker eerst kweek kan tips gebruiken

    Korting op 420shop
    Hallo

    ik heb 3 zaadjes geplant in 20l poten
    onder een 180w spectrabox pro( zo'n led) weet niet als dat eens goed is maar het kwam bij de tent dus denk het wel.
    heb een klein ventilator en afzuiging.
    Ze krijgen nu al gedurend 3 weken ongever 20uur licht en 4 uur donker.
    Ik heb nog niks van voeding gegeven omdat ik niet weet hoe het werkt en kzou ze niet willen killen. Heb wel Plagron Alga Grow en Plagron Alga Bloom besteld indien het nodig zou zijn;
    Verder weet ik niet wat te zeggen.

    hoop op een reactie

    Groetjes, BigShmoke
    Attached Files

    #2
    Zijn het allemaal autoflowers?...
    Gaat toch prima zo? Ik zou wel overgaan naar 18/6 lichtschema. Voorlopig geen voeding geven. Zit nog voldoende in de grond.

    Succes, Ron

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Ronthebudman View Post
      Zijn het allemaal autoflowers?...
      Gaat toch prima zo? Ik zou wel overgaan naar 18/6 lichtschema. Voorlopig geen voeding geven. Zit nog voldoende in de grond.

      Succes, Ron
      Ja voorlopig gaat het ze zijn er mooi groen uit, alleen die white widow groeit een beetje traag. Is het niet beter om meer licht te geven aan een autoflower?
      Maar ik zal vanavond of morgen dan overschakelen naar 18/6 .

      Groetjes, BigShmoke

      Comment


        #4
        Ik ben ook een beginner en mijn 1e keer is met feminised zaadjes dus ik weet er niet veel van behalve wat ik hier allemaal gelezen heb.

        Wel benieuwd naar je ervaringen dus vandaar dat ik ff kom buurten. Plantjes zien er prima uit toch

        Keep it up

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Verse vis View Post
          Ik ben ook een beginner en mijn 1e keer is met feminised zaadjes dus ik weet er niet veel van behalve wat ik hier allemaal gelezen heb.

          Wel benieuwd naar je ervaringen dus vandaar dat ik ff kom buurten. Plantjes zien er prima uit toch

          Keep it up
          Ja het is een prachtige site om informatie te vinden en iedereen is behulpzaam zeker weten
          ja ik hoop toch dat ik goed bezig ben.
          we gaan het wel zien in de loop van de tijd...

          Comment


            #6
            Hey, van wat ik kan zien zijn ze wat gestrekt. Beetje extra aarde rond doen en waarschijnlijk lamp wat dichter hangen. Ziet er anders wel goed uit denk ik.
            Vroeger stond hier iets anders

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door WietWalm View Post
              Hey, van wat ik kan zien zijn ze wat gestrekt. Beetje extra aarde rond doen en waarschijnlijk lamp wat dichter hangen. Ziet er anders wel goed uit denk ik.
              Bedoel je meer aarde in de pot doen? moet ik ze bijvullen tot aan de blaadjes of helemaal tot aan de rand van de pot?

              Groeten, BigShmoke

              Comment


                #8
                Hey, mag gerust aarde tot net onder de lobblaadjes.
                Vroeger stond hier iets anders

                Comment


                  #9
                  Ok Kzal dat nu gaan doen. Bedankt allesinds om te antwoorden.

                  Foto's komen straks

                  Comment


                    #10
                    Hallo iedereen, hier volgen nog enkele foto's.
                    Nu bezig aan de 3de week. Wanneer zou ik moeten beginnen met mijn voeding? (Plagron. 1 voor Grow en 1 voor Bloom)
                    Groeten BigShmoke.
                    Attached Files

                    Comment


                      #11
                      Ikzelf ben begonnen met voeden halverwege week 3, met een lage dosis. Ik gebruik wel een andere voedingslijn (Canna Terra).
                      Als ik je plantjes bekijk dan zien die er wel goed uit, dus je zou misschien nog wel ff zonder voeding kunnen. Als je iets geeft, begin met een lage dosis.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Jack Spliff View Post
                        Ikzelf ben begonnen met voeden halverwege week 3, met een lage dosis. Ik gebruik wel een andere voedingslijn (Canna Terra).
                        Als ik je plantjes bekijk dan zien die er wel goed uit, dus je zou misschien nog wel ff zonder voeding kunnen. Als je iets geeft, begin met een lage dosis.
                        Maakt het veel verschil de voedingen? Met lage dosis bedoel je dan 2 ml op 1l water zou dat goed zijn?
                        En hoe kan ik zien aan mijn baby's wanneer ze voeding nodig hebben?

                        Heb ook juist nog potgrond bijgedaan tot aan de lobblaadjes, zoals WietWalm zei tegen me
                        weet niet als dat ook extra voeding bijgeeft of niet.

                        Bedankt om te antwoorden

                        Groeten BigShmoke

                        Comment


                          #13
                          Ze zien er mooi uit =) een gelukkige plant heeft donkergroene bladeren, worden lichter en dergelijke bij tekorten( nieuw blad is meestal lichter dus kijk naar die dat iets ouder Zijn) Heb zelf nog geen AF gehad dus voor voeding, beter iets te laat als te vroeg en beter iets te weinig als te veel. Geld ook voor water =) er zullen binnenkort wel meer ervaren growers is komen kijken naar je topic, ziet er nu mooi uit dus don't worry about a thing..
                          Vroeger stond hier iets anders

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door WietWalm View Post
                            Ze zien er mooi uit =)
                            Dankje man. Van water geef ik niet veel gewoon als de grond droog aanvoelt anders niet.
                            Nu weet ik naar wat ik moet kijken als ik het verkeerd doe tenminste.

                            Groeten, BigShmoke

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X