Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn 1e binnenkweek en kweekverslag 2x600w 25x WW

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Ik zit even te twijfelen om de afvoer via een bestaande pijp door het dag af te voeren. Die pijp door het dak heeft een diameter van 75cm mijn slang is 20cm. Zou de ventilator dit trekken? Persoonlijk denk ik van wel graag jullie mening.

    Comment


      #32
      Daar gaat die dan!
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      Last edited by fitnessfreakK2; 29 September 2017, 21:02.

      Comment


        #33
        Net proef draai gedaan 27,9 graden na ongeveer 4 uur vlammen op 1000w dus dat lijkt me we netjes in een lege tent.

        Spongepots staan nu ongeveer 48 uur onder 75watt T Neon 24/0 in de propagator. Temperatuur tussen de 24 en 27 graden. LV rond de 93%
        Er begint al wat kiemen/groei zichtbaar te worden. Ik heb er ook 5 tussen watten gedaan deze zijn allemaal ontkiemt en deze heb ik in CANNA PRO lightmix gestopt in wat Jiffie potjes van 8x8 en wat bespoten met Rhizo van CANNA afgezuurt naar PH 5,8. Deze staan nu ook in de propogator.

        Comment


          #34
          Emotioneel momentje hier vanavond.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #35
            Inmiddels zijn er 9 boven in de spongepots, ze staan nog steeds 24/0 onder 2x75w T Neon.


            Ik zit te twijfelen om ze eerst in 8x8x8 Jiffy turfpotjes te plaatsen onder 2x75w T Neon of gelijk in de 11L potten onder gedimd 600w


            Wat is wijsheid?

            Comment


              #36
              Ik gebruik nooit meer die jiffie dingen. Die beschimmelde bij mij. Wat een brol was dat zeg.

              Ik zeg gelijk in 11L, waarom blijven verpotten? Als je hok vrij is, gas geven.

              Proficiat met je (hopelijk) dochters

              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door vaperke View Post
                Ik gebruik nooit meer die jiffie dingen. Die beschimmelde bij mij. Wat een brol was dat zeg.

                Ik zeg gelijk in 11L, waarom blijven verpotten? Als je hok vrij is, gas geven.

                Proficiat met je (hopelijk) dochters
                Thanks Bro, ik ga voor de 11L potten. Ik heb ze net ingewaterd met 1 liter per pot afgezuurd naar PH 5,9 en met wat Canna Rhizotonic. Dat was me het werkje wel zeg manmanman

                Comment


                  #38
                  How, als de grond vochtig genoeg is en ge voegt er nog een liter toe dan zijn ze gereed om verstikt te worden. Ofwel was de grond effectief zo droog, maar dan nog doe je dat best in een grote ton, maar niet rechtstreeks in de pot zodat de grond het water eerst goed kan opnemen. Ideaal laat die je die grond nog wat rusten. Grootste beginnersfout is te nat zetten van zaailingen.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                    How, als de grond vochtig genoeg is en ge voegt er nog een liter toe dan zijn ze gereed om verstikt te worden. Ofwel was de grond effectief zo droog, maar dan nog doe je dat best in een grote ton, maar niet rechtstreeks in de pot zodat de grond het water eerst goed kan opnemen. Ideaal laat die je die grond nog wat rusten. Grootste beginnersfout is te nat zetten van zaailingen.

                    Comment


                      #40
                      Nou daar staan ze dan, eerste ronde op 16/8 gezet gedimd naar 600watt op 1 meter hoogte. straks op 90cm en zo opbouwend naar 60cm hoogte

                      Max temp: 26,1
                      LV: 60% met lamp aan

                      De plantjes vallen wel in het niets zo in het begin op die 11L containers.
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                        #41
                        Die zullen wel snel vullen.

                        succes ermee
                        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                        Comment


                          #42
                          Thanx! Dat hoop ik ook.

                          Min temp: 20,1
                          LV 68

                          Ze staan nu net weer lekker in het zonnentje tot morgenvroeg 8.00 uur
                          Last edited by QnQ; 18 October 2017, 09:14.

                          Comment


                            #43
                            Net toch maar even een variac gekocht want ik was dat gebrom nu al beu. Top dingetje ik hoor helemaal niets meer. Jammer dat er geen thermometer op zit maar dit zal best wel wennen.

                            Comment


                              #44
                              De plantjes doen het goed en worden dagelijks zichtbaar groter.

                              Ik heb gister 8-okt voor het eerst water gegeven sinds het inwateren op 2-okt

                              250ml per plant met een klein beetje Canna Rhizotonic en Cannazym op PH 6.3

                              Temp max 24.5
                              Temp min 19.0

                              De lamp hangt al een paar dagen op 60cm/600watt

                              Comment


                                #45
                                Update: inmiddels zijn we 12 dagen onderweg nadat de zaadjes de Spongepots is in zijn gegaan op 30-9 onder T-Neon 2x75watt. Het beginnen al echte plantjes te worden. Ze staan nu 6 dagen dus vanaf 5-10 in 11 liter potten op 18/6 onder de Gavita Pro gedimd naar 600watt op 60cm hoogte.

                                8-10 eerste water gift na het inwateren iedere pot 250ml PH tussen de 6.0 en 6.5 met wat Canazym en Rhizotonic

                                Vandaag 11-10 wederom 250ml gegeven met wat Canazym en Rhizotonic.

                                Volgende watergift geef ik een halve dosis Canna Terra Vega mee EC 0.6

                                temp max 25,2
                                temp min 19,8

                                Comment

                                Bezig...
                                X